Ontwikkeling in groei van leerling naar sjamaan.

Ontwikkeling in groei van leerling naar sjamaan.
Pejuta
Moderator
Berichten: 23
Lid geworden op: 29-08-2018 09:35

Bericht door Pejuta » 16-11-2018 18:27

Afbeelding
Ik ben nog lang niet de man die ik wil zijn , en wil worden , maar met hulp van mijn goeie leraar gaat dat zeker lukken .

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 21-11-2018 16:26

Prachtige foto's.Natuurlijk gaat jou dat lukken.Waar een wil is dan zal jou de weg gewezen worden.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Pejuta
Moderator
Berichten: 23
Lid geworden op: 29-08-2018 09:35

Bericht door Pejuta » 28-11-2018 11:53

Alweer een paar weken verder , en flink oefenen op bepaalde dingen , dat moet je eerst onder de knie hebben wil je verder gaan , daar kom ik nog op terug .
Bij de ene duurt dat een week en bij een ander een jaar pfffff
Ik ben benieuwd , wel heel mooi deze reis .
Gr Pejuta
Ik ben nog lang niet de man die ik wil zijn , en wil worden , maar met hulp van mijn goeie leraar gaat dat zeker lukken .

Pejuta
Moderator
Berichten: 23
Lid geworden op: 29-08-2018 09:35

Bericht door Pejuta » 18-12-2018 18:12

Al weer een paar weken verder , en ik oefen elke week flink , ik krijg steeds meer visie , ik noem het maar vooruit zien , een ziener in mijn ogen .
Ik betrap er mijn eigen op dat ik het nog allemaal sterk vind , dat heel veel uitkomt wat ik zeg , ik zal twee voorbeelden geven hiervan .
Mijn vrouw doet graag kienen elke week op woensdag , ik zei tegen haar toen ze weg ging ,ga maar vlug de hoofdprijs halen , zei zei tegen me , jajaj ,ik zei ja zeker gaat het gebeuren .

Ik zat een week of twee erna aan de computer en zei tegen mijn vrouw ineens uit het niets wat ik doorkreeg , hebben we nog een familie feest in jan , zei zei nee
een maar zei ze , ik zei nog , volgens mij nog een , twee dagen later werd ze gebeld dat er nog een feest werd gehouden van een oom en tante van mijn vrouw , en dat wist nog niemand .
Dus alle twee die uitspraken had ik goed , en nog vertrouw je je eigen nog niet .

Wat ik ook voel is dat ik energie voel in mij lijf,en er mensen mee kan helpen .
Ik ben nog lang niet de man die ik wil zijn , en wil worden , maar met hulp van mijn goeie leraar gaat dat zeker lukken .

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

voorspelling!

Bericht door Ainila Heca Wiya » 18-12-2018 22:19

Beste Pejuta dat er nog geen geloof is in jou voorspelling terwijl je toch elke keer hierin je bevestiging krijgt kan ik jou niet leren.Ik heb ook stellig het idee dat hier een beetje eigenwijs om het hoekje komt kijken.Hoeveel bevestigingen in bewijs heb je nodig.Schrijf deze bevestigingen op in een schrift.Heb je weer die twijfels kan je de bevestigingen terug lezen.Hoop dat hiermee het geloof in voorspelling van helderzien zijn zijn plaats gaat vinden in jou beweging.


:lol:
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Pejuta
Moderator
Berichten: 23
Lid geworden op: 29-08-2018 09:35

Bericht door Pejuta » 08-01-2019 12:02

Het nieuwe jaar is weer aangebroken , ik hoop op veel spirit , ook ben ik er van bewust geraakt dat je dit niet af kan dwingen , ik moet het laten komen zoals het komt.
Bij de ene gaat het vlug , bij de andere langzaam , ik wil zeggen een week of jaren .
Ik doe mijn best , hoewel ik het wel eens verslons , wat niet mag naar mijn leraar toe , nu in het nieuwe jaar ga ik er vol voor , een mooie reis staat in het verschiet .
Veel dingen die ik zeg of gezegd heb die toen totaal geen kant of wal raakte komen nu uit , ik nap het nu , dat is het mooiste ervan .
Ook wil ik de sjamanen die ik van de week heb getroffen bedanken voor de goeie ontvangst , de gene weten
wat ik bedoel , als ik iets voor jullie kan betekenen wil ik het graag weten , een luisterend oor heb ik altijd , en mijn visie op veel dingen , wat tussen ons blijft .
Ik heb namelijk mijn zielsverwanten ontmoet , ik wil zeggen dat dat als familie voelt , ik weet niet of dat ook zo is bij hun , maar dat hoor ik wel een keer .
Ik wens ook iedereen die dit leest een goed jaar toe met veel geluk en gezondheid .
Hebt u een spiritueel consult nodig , daar is ook een mogelijkheid toe door de topic aan te klikken waar contact mogelijk is.
Het gaat verder dan u denkt
Groeten Pejuta
Ik ben nog lang niet de man die ik wil zijn , en wil worden , maar met hulp van mijn goeie leraar gaat dat zeker lukken .

Pejuta
Moderator
Berichten: 23
Lid geworden op: 29-08-2018 09:35

Bericht door Pejuta » 21-01-2019 12:08

Alwwer een paar weken verder < ik heb het wat verslonst moet ik eerlijk zeggen ,daarom ben ik ook even goed aangepakt door de leraar ,tenminste zo voel ik het , ze heeft me weer even met de voeten op aarde gezet ,en de goeie kant gewezen.
Ik werd van morgen naar mijn tante geroepen ,daar heb ik,op gemediteerd ,ik weet anders niet wat ik anders moet zeggen hierover , wel had ik mijn moyui ballen ik mijn handen , in de linker het vrouwelijke in de rechter mijn mannelijke , eerst ging gewoon mijn vrouwelijke hand trillen , na een tijdje werd die stil en begon de mannelijke ,en zeer heftig , ik dacht doe ik dit nu zelf ,na even te kijken kwam ik er wel degelijk achter dat ik dit zelf niet deed ,ik voelde de energie stommen bonkend in mijn handen rondgaan , van de rechterhand naar de linkerhand ,en steeds vlugger net een rivier met een stroom , dat steeds wat sneller ging .
Ook kwam ik in de trace ,zo noem ik het maar uit in de rivier naar een stuk zand, waar ik een opening zag , ik dacht laat me maar eens gaan kijken nietwaar ,volgens mij liep ik een tipie in van een indiaan , en stond een voorouder willend te knikken naar me , alles vloog door me heen ,vanaf toen ging het weer minder worden ,en voelde ik dat ik doorkreeg , niet alles in een keer ,het heeft zijn tijd nodig , ik werd ook bedankt , maar waarvoor is me nog een raadsel , vanaf nu zal ik elke dag proberen om steeds iets veder te komen , ook kwam een tekening of vorm in mijn visie door ,waar ik ook geen betekenis uit kan halen , ik zal het eens tekenen en laten zien aan mijn lerares .
MVG PETUTA
Ik ben nog lang niet de man die ik wil zijn , en wil worden , maar met hulp van mijn goeie leraar gaat dat zeker lukken .

Pejuta
Moderator
Berichten: 23
Lid geworden op: 29-08-2018 09:35

Bericht door Pejuta » 18-03-2019 20:17

Alweer een aantal maanden verder met vallen en opstaan , soms sta je weken stil en dan komt het weer , het hoort erbij zegt de leraar.
Ik zelf denk nog steeds dat ik stil sta ,en dat ik niet vooruit ga ,maar volgens de leraar gaat het redelijk met de vooruitgang .
Sinds ik de boeken aan het lezen ben van Daan van Kampenhout ga ik flink vooruit , dat is een grote in het sjamanisme , ik zet een lied op dat trace veroorzaakt als je het goed doet , maar ik kan er goed door lezen, iets wat me zonder dat lied bijna niet kan .
Het is dan ook echt iets raars , het dringt nu veel vlugger door wat je leest en leert van dat boek , je hebt meerdere leraren , in het leven ,maar ook buiten het leven op aarde , je hebt de midden levens waar wij ons in bevinden , naar beneden heb je het onder leven , en naar boven , het boven leven , het onheilspellende en de engelen enz
Het onder leven is de overleden mensen enz waar je een gesprek mee aan kan gaan als je je eigen hebt ontwikkeld , dat komt bij mij nog maar af en toe ,maar steedsmeer ,ik moet echt de schakeling gaan maken naar het onderleven doormiddel van trance , de sjamaan kan dat zo onder het praten kunnen die contact leggen met een overleden mens ,dat kan ik ook ,maar tot nu toe lukt de schakeling niet goed , dat kan geoefend worden met trace .
Het gaat langzaam vooruit met me , wat ik heel plezierig vind , ik wil er graag mensen mee gaan helpen die het nodig hebben .
Ik ben nu naar het medicijnwiel toe getrokken , hoe dat ineens komt weet ik ook niet , ik laat het maar gebeuren , dat is een zeer interessante materie waar ik veel van op kan steken , zeker met behulp van de leraar en de boeken van Daan van Kampwnhout .
In mijn ogen zijn er geen betere boeken .
Ik heb hier weer wat bij gepraat van hoe en wat , ik hoop mijn eigen vlug weer te melden als ik vooruitgang boek , dat is natuurlijk elke week ,maar ik moet echt sprongen zien , ik hou jullie die het leuk vinden op de hoogte .
Ik denk dat er nergens zoiets te vinden is op het net , daarom doe ik het ook , misschien zijn er mensen die aan het zoeken zijn naar hun eigen , die weten dat ze mee kunnen ,maar niet weten hoe en wat , ook dat kan je hier vragen , stuur dan gewoon een pm
Ik ben nog lang niet de man die ik wil zijn , en wil worden , maar met hulp van mijn goeie leraar gaat dat zeker lukken .

Pejuta
Moderator
Berichten: 23
Lid geworden op: 29-08-2018 09:35

Re: Ontwikkeling in groei van leerling naar sjamaan.

Bericht door Pejuta » 07-11-2019 09:19

Alweer een jaar verder ;wat gaat het hard met ups en down,s , ik krijg steeds meer de natuur te pakken ,daar bedoel ik mee het lezen van wat de natuur je tevertellen heeft .
Voor gewone mensen valt dat niet te snappen ,voor mij is het al moeilijk ,maar stap voor stap kom je verder.
Onze voor ouders leefde zo al , die wisten precies te vertellen wat voor weer het ging worden ,dat zagen ze aan verschillende dingen in de natuur , veel daarvan is verloren gegaan ,nu hebben de mensen alleen nog maar oog voor de telefoon ,een gesprek aangaan is nog teveel .
Wat ik ook jammer vind is dat mensen mekaar niet meer helpen , alleen voor geld ,ik snap daar niet veel van ,ook in het wereldje van de sjamaan is het zo dat bij vele geld het voortouw heeft ,jammer is dat .
Je mag namelijk blij zijn dat je deze gave hebt gekregen .
Ik ben nog lang niet de man die ik wil zijn , en wil worden , maar met hulp van mijn goeie leraar gaat dat zeker lukken .

Plaats reactie

Terug naar “PEJUTA”