Ontwikkeling in groei van leerling naar sjamaan.

Ontwikkeling in groei van leerling naar sjamaan.
Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Ontwikkeling in groei van leerling naar sjamaan.

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 05-11-2018 20:21

Hoi Pejuta,

Welkom in je eigen topic.
Ik ben erg benieuwd naar je ontwikkeling.

Van hart tot hart,
Ohansa Ainila Mato
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Pejuta
Moderator
Berichten: 23
Lid geworden op: 29-08-2018 09:35

Bericht door Pejuta » 06-11-2018 16:27

Anders ben ik wel benieuwd naar de reis die ik ga maken , ik weet een ding , dat ik op de goeie plek ben beland , en dat na 57 jaar ,ik had het graag eerder gehad .
Maar ik zie het anders als ik na denk , ik was er nog niet klaar voor schijnbaar ,ik heb de goeie leermeeser gelukkig getroffen .
Nu gelukkig wel , het kan niet beter , er zal veel los komen bij me .
Ik vond het al zo raar allemaal , ze zei je moet maar eens op zoeken op internet naar shosone indianan, ik zoeken natuurlijk .
Ik kwam bij you toube , een filmke met geluid van de stam , de tranen vloeide over mijn wangen , ik snapte daar geen reet van dus , volgens de leermeester is dit heel normaal , je stamt er vanaf .
Je snapt er nog geen reet van , het is een skala aan informatie , en gegevens die je ontvangt persoonlijk , maar ook via de leermeester , je moet er mee om leren gaan , heel normaal natuurlijk .
Ik ben een uil volgend mijn leermeester , en heb een werkdier al gevonden , dat is de kau , een kraaiachtige .
Ik zal alles hier beschrijven hoe het met me gaat in de vorming , want zo zie ik het , je word gevormt tot de mens die je wil zijn , veel doe je zelf , maar je moet wel een leermeester hebben die je stuurt .
Anders word je gek , dat meen ik ,echt , dan had ik dit nooit gedaan , je krijgt met mooie dingen te maken , maar ook met zwarte magie , je moet er maar mee om kunnen gaan ,maar dat gaat lukken , dat weet ik zeker .
Ik wil het puur gaan doen om mensen te helpen die het nodig hebben , en dat zijn er opo de dag van vandaag heel veel , ze zeggen het niet , maar ik voel dat wel .
Ik ben nog lang niet de man die ik wil zijn , en wil worden , maar met hulp van mijn goeie leraar gaat dat zeker lukken .

Pejuta
Moderator
Berichten: 23
Lid geworden op: 29-08-2018 09:35

Bericht door Pejuta » 06-11-2018 16:34

Afbeelding

Afbeelding

Deze twee wilde ik er zeker bij hebben , de eerste een grote chief waar ik veel bij voel , de tweede ken ik niet , maar die doet me wat , daar kom ik nog wel achter .
Ik ben nog lang niet de man die ik wil zijn , en wil worden , maar met hulp van mijn goeie leraar gaat dat zeker lukken .

Pejuta
Moderator
Berichten: 23
Lid geworden op: 29-08-2018 09:35

Bericht door Pejuta » 06-11-2018 16:40

Vandaag op mijn plek waar ik was in het bos werd ik toegeroepen door een mooie buizerd die over me heen vloog , ik weet zeker dat mijn leraar me in de gaten hield , ik zag heb en ben , met stomme verbazing blijven kijken , ik kwam terug door het bos naar een plek , ik zag een vogel weg vliegen waar ik van dacht dat het een uil was , ik heb daar veel mee .
Mooie beesten , leven in het licht en donker , kunnen alles aan en zijn voor niks bang .
Dat ben ik namelijk zelf ook niet , het word een mooie reis , ik zal dagelijks een update plaatsen ,van wat ik mee maak .
De dieren wijzen de weg , dat is me duidelijk , maar snap ik het nu , nee.
En dat moet je leren
Ik ben nog lang niet de man die ik wil zijn , en wil worden , maar met hulp van mijn goeie leraar gaat dat zeker lukken .

Pejuta
Moderator
Berichten: 23
Lid geworden op: 29-08-2018 09:35

Bericht door Pejuta » 08-11-2018 10:39

Gister een bevlogen dag geweest , eerst boodschappen gedaan met mijn leraar en man , toen heb ik de reiniging ondergaan , ik moet zeggen dat het heel heftig is
Dat was tenminste bij mij zo , of dat bij iedereen zo is weet ik niet , ik lag op de bank met alles wat erbij hoort , een kruiden brouwsel dat rookt , zo noem ik dat maar , dan beging met mee dragende muziek de reiniging , je ligt te wachten met ogen dicht , ik dacht , er komt niks ,je hebt
geen benul van tijd
Je denkt ook dat het niet gaat , terwijl je echt weg bent geweest , een rare ervaring , niet eng maar toch .
Op het moment dat er een windvlaag gevoeld werd door me van mijn hoofd tot voeten toe , en een gevoel van een soort kippevel dat van mijn hoofd tot voeten word gevoeld , en ligt tintelend .
Op dat moment donderde twee geluidsboxen van de kast , terwijl dat helemaal niet kan , ook een ervaring rijker .
Ook had de leraar wichelroede bij haar , wil je dat ook eens proberen , natuurlijk zei ik , ik pakte de dingen en begon , ik vond de ene na de andere blokade , zo noem ik het maar , dit is ook iets wat ik goed kan gaan ontwikkelen zei ze , maar ik wil veel meer , zeker wil ik er mensen mee gaan helpen ,
mvg Pejuta
Ik ben nog lang niet de man die ik wil zijn , en wil worden , maar met hulp van mijn goeie leraar gaat dat zeker lukken .

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 08-11-2018 14:38

Pejuta Dank je wel voor het schrijven van jou groei in ontwikkeling.Ik lees met jou mee en hoop dat er hier op het forum meerdere zijn die in jou opleiding in het sjamanisme hun eigen pad gaan vinden in ontwikkeling,mensen zijn ervragen ook Pejuta staat hier open voor en stuur dat Prive mail.Ook in deze topic mag je vragen stellen of reageren voel je vrij hierin.

Van Ziel tot Ziel
Afbeelding
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Pejuta
Moderator
Berichten: 23
Lid geworden op: 29-08-2018 09:35

Bericht door Pejuta » 09-11-2018 15:05

Afbeelding
Ik ben nog lang niet de man die ik wil zijn , en wil worden , maar met hulp van mijn goeie leraar gaat dat zeker lukken .

Pejuta
Moderator
Berichten: 23
Lid geworden op: 29-08-2018 09:35

Bericht door Pejuta » 10-11-2018 18:27

Vandaag de eerst opdrachten uitgevoerd die ik mee had gekregen van de leraar , dat was dat ik moest wichelroede lopen , waar ik schijnbaar een heel groot energie voor heb , dat heeft ze aangetoond na de reiniging .
Ik moest ik oefeningen gaan doen met een kaarsje dat ik aansteek , en daarna blijf kijken , tot ik het ook zie als ik mijn ogen dicht doe , dat zal heel veel uren gaan vergen in de komende weken .
Maar het geeft niks , ik vind het een grote uitdaging om te doen , ik ben nieuwsgierig in wat er gaat komen , en hoe lang het duurt .
Dat geeft niks ,maar de uitdaging is groot , ook moet ik oefenen met mijn vrouw , dat heeft ze uitgelegd ,maar ik kan dat niet goed uitleggen ,daar kom ik nog op terug .

Elke week hebben we een vaste dag geprikt waar ik mijn dingen kan uiten , en kan vragen natuurlijk ,het is makkelijk voor mij omdat het ook een goeie vriendin is van me , die ik al heel lang ken , en haar man daar ben ik mee opgegroeid .

Ook hou ik een schrift bij van wat ik meemaak in de natuur , om daar veel van te gaan begrijpen , van hoe en waarom .
Ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd , anders kan de moderator wel het een en het ander veranderen .
Ik ben nog lang niet de man die ik wil zijn , en wil worden , maar met hulp van mijn goeie leraar gaat dat zeker lukken .

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Heel duidelijk

Bericht door Ainila Heca Wiya » 10-11-2018 18:55

Beste Pejuta,
Heb je bericht gelezen en ruik de geur van jou huis.Dat is voor mij een teken dat de reiniging van top tot begaande grond is geslaagt.In je schrijven voel ik leergierigheid dat mag je vast houden.Alles heb je luid en duidelijk met een vol hart beschreven.Mijn Dank hiervoor onze Broer👌
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Pejuta
Moderator
Berichten: 23
Lid geworden op: 29-08-2018 09:35

Bericht door Pejuta » 16-11-2018 18:04

Deze week ben ik bezig geweest met mijn opdrachten die ik heb gekregen van de lerares , elke week komt er wat extra,s bij , het kan wel jaren duren , maar dat geeft niks , beter lang en goed ,dan vlug en slecht .
Je moet natuurlijk alles leren beheersen eer je echt mensen gaat helpen , het houd ook zoveel in , maar daarover komt nog veel meer hier op het forum .
Op de eerste plaats zijn we blij dat we onze vrienden weer terug hebben , de rest is bij zaak , maar wel belangrijk , mijn lerares heeft dan drie leerlingen gehad , ik krijg er ook nog een volgens haar , dat zal wat worden namelijk , ik heb weinig geduld .
Trouwens dat is ook veel milder geworden door de jaren heen hahahahah
Ik ben nog lang niet de man die ik wil zijn , en wil worden , maar met hulp van mijn goeie leraar gaat dat zeker lukken .

Plaats reactie

Terug naar “PEJUTA”