Op jacht naar een kracht lied

Lees hier over sjamanistische rituelen zoals zweethut ritueel,reinigingsritueel etc.
Plaats reactie
Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Op jacht naar een kracht lied

Bericht door Ainila Heca Wiya » 01-10-2011 14:15

Voordat de sjamanistische reis kunt ondernemen om een krachtdier terug te halen moet je een krachtlied hebben.Iederen sjamaan heeft tenmisnste één krachtlied om zijn beschermers en andern helpers wakker te maken om hem te helpen bij rituelen en andere taken.Om een krachtlied te vinden ,zou het beste zijn om je aftezonderen van heel de maatschappij.Diep in het bos waar je alleen omringt bent met de geluiden der natuur.Neem geen ontbijt of luch mee en blijf de hele dag vasten.Zwerf rustig rond in het bos en ga af en toe rustig ergens zitten.Volg geen bepaalde route,kijk waar je voeten je brengen.Terwijl je ronddoolt.probeer je te ondekken welk dier je voor je gevoel bent.Dat kan het dier zijn wat al altijd bij jou is als kracht of totemdier.Neem de gevoelens van dat dier over en geniet de gehele dag van de persoonlijkheid ervan.Omdat dit je eerste jacht op een lied is,kan het zijn dat je alleen de melodie vindt.Als dat het geval is,zul je een volgende keer ook je eigen woorden moeten vinden.Door het wandelen in het bos wordt je licht hoofdig,dan ben je beter in het ontvangen van.Zo is muziek de taal der universum....nurie en er zal zo een lied jou kant inkomen.Dit alles is niet altijd zoals ik beschrijf .Je kan dit ook ontvangen in visioen zoals dit lied hieronder.Nu zal ik mijn woorden geven die ik vond in een visioen die mijn voor werd gezongen.Ik vond het zo prachtig kwam terug in de GBT(Gewone bewustzijns toestand)had heel de dag dat liedjes in mijn hoofdt hangen,ik heb heel de dag dat lied genuriet.

Mijn naam is Ainila Heca Wiya
Ik ga in mijn kano
overal overheen
in mijn visioen

over bomen
over water
drijf ik

overal rond
ik drijf
tussen draaikolken

overal rond
ik drijf
tussen schaduwen

ik ga in mijn kano
overal overheen
in mijn visioen

over bomen
of over water
drijf ik

wiens kano is dit
waarin ik sta

degene
waarin ik sta
met een vreemdeling

Ik ga in mijn kano
overal overheen
in mijn visioen

over bomen overal overheen
in mijn visioen

over bomen
of over water drijf ik
Samen met White Eagle
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 01-10-2011 16:58

Prachtig........dank voor het delen!

O mitakuye Oyasin!
Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Sjamaans lied met ritueel.

Bericht door Ainila Heca Wiya » 01-10-2011 20:39



Ayahuasca Shamans/sjamaans lied voor ons DNA

Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Sjamanistische rituelen”