Ervaring?

Hier vind je uitleg over de verschillende vormen van psychometrie. Wat zijn jouw ervaringen?

Plaats reactie
Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Ervaring?

Bericht door Ainila Heca Wiya » 05-12-2012 21:09

heb jij wel eens mee gemaakt dat je een voorwerp vast hebt en er beelden door je hoofdt schieten.Of voor je gezichtveld te zien zijn?
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 07-12-2012 08:39

Ja alleen schieten ze niet zo door me hoofd zoals je wel eens op tv ziet.
De beelden volgen elkaar wel in hoog tempo op. Daarnaast voel, ruik en hoor ik ook wel eens wat als ik een voorwerp vast hou.
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 07-12-2012 14:04

Ik zal een voorbeeld geven om je hierin verder te ontwikkelen.Je neemt een voorwerp waar je een leuke ervaring mee hebt.Bv een sieraad gekregen van je geliefde bij een uit etentje.Je neemt dat voorwerp je voelt de energie en je kan dan zo die beelden van dat etentje...dat dit sieraad je aangerijkt wordt voor de geest halen.Nu gebruik je het zintuig voelen.....je handen gaan gevoelsmatig over dat sieraad dan krijg je er een anderen trilling aan.Zo kan je dit herinneren opslaan in je data basis(Hersenen)zodat je een bij een ander voorwerp van geheel iemand anders ook voelen.Heb je dit voelen goed ontwikkelt dan ga je met een voorwerp van een ander ook beelden zien.Psychometrie noem ik dit.Alle mensen op deze aard bol kunnen dit.Alleen ze slaan die trilling niet op om het te herkennen voor de volgende keer.Dat komt omdat wij dan niet bewust met die trilling bezich zijn en onbewust die wel op te slaan.Hier zie je dan bewust en onbewust kunnen uitstekend met elkaar samen werken.Als je de weg hierin weet.Probeer het maar dan hoor ik graag jullie ervaring hierin.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Psychometrie ”