Reiniging van je eigen heilige ruimte

Lees hier over sjamanistische rituelen zoals zweethut ritueel,reinigingsritueel etc.
Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Reiniging van je eigen heilige ruimte

Bericht door Ainila Heca Wiya » 19-02-2012 20:04

Afbeelding
Je huis zuiveren,vergeten jullie de hoeken overal niet,heel belangrijk,


Als jij je huis volledig wil zuiveren,zal je van boven naar beneden,van links naar rechts alle kamers,ruimtes zuiveren met water en zout.

Als je dat gedaan hebt ,gooi een aarde pot stuk, leg op elk stukje wat zout en zet dat in iedere ruimte in elk hoek waar jij je niet op je gemak voelt.
Zijn er drempels dan kan je zout mengen met een beetje water en de drempel in smeren met dat papje.
Als je daar mee klaar bent,ga je al de ramen openzetten,pak een Abalone schelp en maak een kruiden mengsel van...

verse Salie=reinigend
verse Lavendel=wijdend
Thuja (Coniveer,levensboom)=Krachtopladend

Dat is je verse wierook waar je mee gaat uitstoken.Ook weer iedere kamer van links naar rechts,je maakt van te voren een tekst wat je wilt uitspreken wat je gezuiverd wil hebben,of wat je die ruimte uit wil stoken dat is voor iedereen individueel.De rook kan je met een veren( waaier) de ruimte in waaien.

Spreek hard en duidelijk laat merken dat het jou eigen heilige ruimte is,en dat jij er de baas bent.

Als je hiermee klaar bent,bedank je de 5 elementen en je tekst.
Je gaat met je abalone schelp naar buiten,je graaft een gat en gooit je kruidenmensel daarin en bedank Moeder Aarde voor transformatie,reiniging,wijding Krachtoplading.

Hier hebben jullie een reiniging,wijding,krachtopladend.
Succes ermee,
Ainila
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 07-08-2012 20:32

Heb gisteren al de ramen wijd open gezet van boven naar benee,van links naar rechts al de ruimtes in huis gezuiverd.Het voelt als licht ervaren,ruikt heerlijk en schoon,voelt veilig en beschermend voor ons alle.Onze heilige ruimte.Probeer dit ook eens en schrijf je ervaring hiermee.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 07-08-2012 21:12

Ja dat ga ik ook doen, ik zet wel iedere dag smorgens boven alle ramen tegen elkaar open, en daarna steekt een smudge stickje aan en dat ruikt zo heerlijk en Savonds doe ik dat beneden
Lieve groet Anneke

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 07-08-2012 22:00

Goed plan! Ga ik morgen maar weer eens doen.....
Binnenkort met mijn eigen kruiden (behalve Salie dan).
Ben Thuja, Rozemarijn en Lavendel aan het drogen.....

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 08-08-2012 15:41

Cikala@Nog sterker van geur vers gedroogde kruiden....krachtiger dan dat je het in de winkel koopt.Zo hangt hier de Lavendel ook weer aan het touw voor te drogen...Dubbel plezier nu de heerlijk Lavendel geur in huis,daarna nog voor het smudgeMaakt ook wel eens van katoen buideltjes en leg die tussen de kleren in de kast ook zo heerlijk.de Thuja knip ik eigenlijk een paar uur van te voren voor ik het gebruiken wil.Salie (White Amerikaanse)wordt wel altijd in de winkel gekocht.Er werdt mijn vertelt dat eigen kweek je ongeluk kan brengen.

Manitutanka@versprijt je de zuivering over de dag...nee ik reinig dat in één keer van boven naar beneden.is alles gezuiverd wordt het buiten begraven dan pas ga ik wierook stoken voor een overheerlijk geur in huis.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 08-08-2012 19:48

Ik ben benieuwd. Salie moet ik inderdaad bestellen. Die zakjes met Lavendel is wel een leuke tip ja.
Wa took leuk is:
Vooral fijn in de winter en bij pijnlijke/strame spieren:
Maak een katoenen zakje (ik heb 30 x15 cm gedaan).
Vul deze met ongebroken lijnzaad (te koop bij kruiderij of reform)
Daarbij voeg je gedroogde kruiden die je aanspreken (ook kruiderij, reform of eigen tuin :wink: ).

Dit kussentje kun je 1 1/2 minuut in de magnetron doen en wordt dan heerlijk warm. Door het opwarmen gaan de kruiden ook heerlijk geuren.
Hahaha...mijn vriendje hoor, samen met een icepack...

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 09-08-2012 13:16

ik heb salie rozemarijn en lavendel in de tuin staan en droog dat altijd en dan heb ik zakken vol gedroogde kruiden om te branden zo heerlijk
Lieve groet Anneke

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 09-08-2012 14:52

Ainila, kun je ook vertellen waarom het ongeluk zou brengen, want ik ben internet af gaan stuinen en ik kan nergens vinden dat het ongeluk brengt???
Ik geloof je gelijk als je het zegt en dan zou ik het ook niet kweken, maar het zou wel makkelijk zijn.... :wink:

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 09-08-2012 15:35

http://www.spirit4you.be/index.php?opti ... &showall=1

"In de 18e eeuw werd salie geassocieerd met een lang leven en was het een geliefd kruid. Alleen al de aanwezigheid van salie in de tuin zou de eigenaar een lang leven schenken.
Een oud Engels gezegde luidt: "Wie in de meimaand salie eet, krijgt levensjaren bij de vleet".

"Om ongeluk te voorkomen, moet je de saliebloemen in je tuin afsnijden voor ze opengaan."
http://www.heyokah.com/monografie/monosalvia.htm
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 10-08-2012 15:28

Cikala heb er geen verklaring voor het werd mijn doorgegeven in visioen.Strengste verboden om het in je eigen tuin te kweken.Ik heb hier ook nooit navraag over gedaan.Wat ik in visioen krijg is geen twijfel aan.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Sjamanistische rituelen”