veldmuis en kraai

Plaats reactie
Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

veldmuis en kraai

Bericht door Manitutanka » 23-07-2012 10:44

gisteren zijn we lekke rnaar buiten gegaan lekker naar het amsterdamse bos, ik op de scootmobiel en Noor op de fiets
ik kwam heel veel kraaien tegen en een heel klein veldmuisje, ik dacht even opzoeken wat dat betekent


Muis: onderzoekt van nabij en ziet de details, voorzichtig, heimelijk, camouflage, ontdekker, moedig.

Kraai: verandering, wedergeboorte, waakzaamheid, raad, wijsheid, magie, beschermer van de heilige wetten, kracht.

met moed en voorzichtigheid, onderzoekend de wijsheid te verkennen zou je zeggen ze vullen elkaar mooi aan, en we zagen vreselijk vele grote kraaien wat zijn ze groot van dichtbij

hebben jullie dat ook als je een dier ziet dat je denkt wat zou het mij te vertellen hebben?
Lieve groet Anneke

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 23-07-2012 10:46

er liep net een klein kevertje op mijn salontafel en ik gelijkw ere opzoeken hih

Kever - Herrijzenis; Bescherming; Verandering, past ook weer bij de kraai en de veldmuis
er is duidleijk ene verandering op komst zien jullie dat oo zo of heb je er een andere gedachte over
Lieve groet Anneke

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 07-08-2012 20:21

Ja lieverd dat heb ik al van kinds af aan.Ik werk graag met het dierenrijk.Ze hebben ons zoveel te vertellen.Hoe herkennen wij wat het ons als bootschap geeft.Kijk naar het zelf en bestudeer waar je mee bezich bent....of welke situatie ben je inverkeert.Dan kijk je naar het dier...hoe zou dat dier op die situatie of waar je mee bezig was op reageren,of handelen.Doe dat dier na en je zal verstelt staan dat dat de beste keuze of weg is die je het beste zou kunnen bewandelen.Maak alleen maar is het geluis na..........is zo leuk om te doen.Dan sta je in de kracht van dat dier.Je roept het en het zal naar je toe komen.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Totem- en krachtdieren”