de Adelaar en de Condor

Plaats hier titels en schrijvers van boeken over Sjamanisme, spiritualiteit en paranormale zaken.
Plaats reactie
Canuta
Berichten: 97
Lid geworden op: 27-04-2012 22:42

de Adelaar en de Condor

Bericht door Canuta » 26-05-2012 21:50

AfbeeldingBeschrijving
Dit verhaal geeft je de sleutels en de inspiratie om je eigen zielepad te verlichten.
Ieder van ons is zo veel meer dan we ons kunnen voorstellen. Dit waargebeurde verhaal neemt je mee op het innerlijk pad van spirituele initiatie. Het roept indiaanse en Inca mythen op en legendes van het verloren continent Lemurië. In Peru ontdekt de schrijfster dat een sjamaan uit de Andes de tweelingvlam van haar ziel is. Met behulp van zielegidsen en mystieke visioenen brengt ze aloude kennis en spirituele kracht aan het licht. Je zult lachen en huilen en leren.

De Adelaar en de Condor;
AuteurJ. Crowley
ISBN109077677186
ISBN139789077677186

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 19-06-2012 16:34

Dit boek spreekt mijn aan.Op mijn lijst van verwachtingen.En hoe is de lettertype Canuta?
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Canuta
Berichten: 97
Lid geworden op: 27-04-2012 22:42

Bericht door Canuta » 19-06-2012 21:10

Het letterlijke lettertype is iets groter dan dit lettertype en al de gechannelde teksten zijn schuin gedrukt.
Mocht er een "meeting komen" en mocht het zo zijn dat we er beiden aanwezig zijn zal ik hem je uitlenen misschien leuk idee als meerdere dit doen kunnen we wat boeken uitwisselen.

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 22-06-2012 15:09

Dankje....dat is een goed idee.Kunnen wij een topic overmaken wie wat welk boek mee wil nemen. :lol: Wil je dat voor ons doen?
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 22-06-2012 19:59

Ik kan slecht lezen mijn ogen zijn snel vermoeid maar dit boek kon ik rustig lezen ene pracht boek
Lieve groet Anneke

Canuta
Berichten: 97
Lid geworden op: 27-04-2012 22:42

Bericht door Canuta » 24-06-2012 22:53

Ik zou dat wel willen doen ,zo'n topic maken maar heb het gevoel dat er niet veel behoefte aan is.
Bovendien verplicht jejezelf bijna om te komen als je zoiets afspreekt.
Wil dan ook vragen aan een ieder die komt op deze dag, en een boek heeft waarvan ie denkt DAT IS HEM:(deze info moet verspreid of dit zal iemand mooi vinden of hier kan ik wel afstand van doen,maakt niet uit) Breng hem mee en ruil hem om wie weet wat voor een "toevallige" info er onder ogen komt.
Dit is een idee geen verplichting.

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 25-06-2012 06:29

Ik wil met alle liefde naar een meeting komen en boeken bespreken, maar ik ga geen boeken uitlenen of ruilen. Ik ben zeer zuinig op mijn boeken. Schrift is voor mij zo ongeveer heilig. En in het verleden heb ik vaak mijn neus gestoten door boeken uit te lenen die beschadigd terug kwamen (ezelsoren, dubbelgevouwen, kaft beschadigd etc.).

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 25-06-2012 07:39

Het kost me ook erg veel moeite om dingen die ik heb uit te lenen, ik ben inderdaad ook zoveel kwijt geraakt en dingen vanwaarde voor mij dat ik geleerd heb alleen maar de isbn nummer door te geven als je begrijpt wat ik bedoel
Maar misschien kunnen we hier een boek bespreken of zo
Ik houd van informatieve boeken maar ook van spirituele romans
Kennen jullie "dans van de witte wind " bevoorbeeld
Ik heb op mijn homepage een aantal boeken staan met beschrijving en isbn nummers
http://www.annekevink.nl/indianen/wittewind.html
Lieve groet Anneke

Plaats reactie

Terug naar “Boeken”