Wat betekent Psychometrie?

Hier vind je uitleg over de verschillende vormen van psychometrie. Wat zijn jouw ervaringen?

Plaats reactie
Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Wat betekent Psychometrie?

Bericht door Ainila Heca Wiya » 18-09-2011 13:53

Psychometrie is!!

Personen die zich invoelen in bepaalde gemoedstoestanden noemen we een psychometrist(e). Een meer aanvaardbare wetenschappelijke naam is "Psychoscopie" of een foto nemen van de ziel.

Een psychometrist stelt zich als bemiddelaar tussen verticale vorm (Andere demensie) en de mens. Wanneer deze in een zaal werkt en een seance geeft, liggen de aan te voelen voorwerpen voor hem/haar uitgespreid. Deze
voorwerpen of induktors kunnen ringen, halskettingen, uurwerken, foto,s zijn, die men bij zich draagt. Ze laten dus het innerlijke van de mens spreken.

Het is niet noodzakelijk dat de eigennaar van het voorwerp persoonlijk in de zaal aanwezig is. Daardoor is het mogelijk en toegelaten ook foto's van overleden personen en familieleden voor te leggen.

Deze voorwerpen stralen een "fluïdium" uit, dat het innerlijke van de persoon of eigennaar van het voorwerp weergeeft .Dit innerlijke wordt door de psychometrist aangevoeld. Hij/zij betast de induktors en stelt zich op hetzelfde trillingsgetal ervan. Op die manier stelt hij zich ontvankelijk voor de uitstraling.

Als dat gebeurt is "vertaalt" hij/zei het binnen gekomen in zijn emotiecentrum. Het is voor het medium niet toegelaten iets werkelijks negatiefs of afbrekends over een persoon te vertellen.Alles is opbouwend bedoelt. Elke mens heeft nu eenmaal behoefte aan een zeker beslotenheid. Er wordt enkel over die zaken gesproken die een verandering dienen te ondergaan.

Het geheel werkt mee aan de nog bestaande leemten in een ieders weg naar Zelfkennis waarbij openheid, menselijkheid en toegeeflijkheid als overheersend worden beschouwd.

Het komt er dus op neer dat het medium zich enkel openstelt voor de positieve en juiste informatie. Het binnengekomen zal dan ook positief vertaalt worden. Wil jij een fotosessie dat kan privé of hier openbaar in het consulten hoekje.

Ainila
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 18-09-2011 15:23

Naast foto's lezen en het vastpakken van sieraden of iets dergelijks, heb je ook nog andere vormen van psychometrie. Bijvoorbeeld het kijken naar bomen en daar de beelden in zien of een beeltenis in het patroon van behang of vloer o.i.d. zien. Er kan een vraagstelling aan vooraf gaan, maar je kunt je aandacht ook op een bepaald persoon richten en dan kijken welke beelden er op komen.

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

stridje
Berichten: 88
Lid geworden op: 08-09-2011 22:07

Bericht door stridje » 18-09-2011 17:17

Vaak zie ik ook beelden in de vorm van de lucht/wolken , bomen , enz

Een tijdje geleden lag ik op tafel bij mijn reiki master, het plafon was daar van steentjes aan elkaar gemetsels ( oude gevelkelder waar haar praktijk is gevestigt).
Daar overheen was naar mijn idee al tig keer witsel gesmeerd. Ik lag te kijken en zag ineens in dat plafon allerlei dieren. Dus ik zeg tegen haar goh ik zie hier een hele dierentuin bij ons. He zegt ze ik zei ja kijk daar een dolfijntje daar een konijntje, en nog wat van die diertjes.
De volgende dag nam ze me weer mee de kleder in en zei zie je die nou nog steeds as, ik zei eens ff kijken of ze niet terug in hun kooitje zijn gegaan in de tijd dat ik hier niet was. Haha lol. En ja ik heb haar wederom die diertjes aan gewezen die ik zag, onbegrijpelijk dat jij die ziet. Ik zei ach misschien is het een teken dat we ook met dieren mogen gaan werken.

Later hebben we een reikicirkel opgezet met als doel ook dieren op afstand reiki te sturen indien zijn baasje daar omvraagt. Leuk toch......

Lieve groet van Stridje
ik ben niet gek,ik ben paranormaal

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 18-09-2011 18:36

Wat prachtig Astrid,zo is mijn geloof hierin.Alles wat bij ons hoort,het komt naar ons toe,doe er dan ook iets leuks mee..Zo is dit met jou verhaal ook.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 25-07-2012 13:34

in het verleden heb ik wtee cursussen psychometrie gedaan, het was ene paranormale groep die wekelijks bij elkaar kwam, en daar werd deze cursus gedaan, erg interessant, maar wel erg moeilijk en soms erg naar als je vervelende dingen binne krijgt, zo waren we ook bezig dieren op te sporen en zo was ongelooflijk....
eigenlijk doe ik er niets meer mee, behalve dan dat ik met dieren probeer te praten
iK probeer te communiceren met dieren, heb vorig jaar een cursus gedaan en ook zo fantastisch....maar dat is weer een ander onderwerp
Lieve groet Anneke

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 26-08-2012 13:36

Is zeker een ander krachtig onderwerp Manitutanka.Toch is er één ding gemeen is deze beide, een energie stroom die wij mogen ontvangen en doorgeven.En wij als mens mogen daar in zelf die keuze maken of wij dit willen of niet.Die keuze is aan ons.Nare dingen en ervaringen kan je zo weg spoelen met water.Het element water is reinigent voor al wat is.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 29-08-2012 15:29

Hoe komt het eigenlijk dat de één bijv. het fotolezen kan terwijl een ander de aura's ziet en weer een ander telepathie en weer een ander telekinese?????
Waar liggen die verschillen? Is dat net als aangeboren talent om te kunnen tekenen of schilderen ofzo???

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 31-08-2012 20:32

Naar mijn ervaring is waar ben je opdat moment in trilling op afgestemt.Inwerkelijkheid is dat iedereen dit vermogen heeft.Wat is er ontwikkelt en wat niet in trilling.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Psychometrie ”