sjamanendrum

Lees hier over sjamanistische rituelen zoals zweethut ritueel,reinigingsritueel etc.
Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 08-06-2012 16:56

Ik heb er zelf ene gemaakt en dat is ene hele grote en die is opgebouwd uit hoeken , allemala kleine stukjes die tegen elkaar gelijmd zijn en uiteindelijk lijkt hij rond voor al als het vel erom heen zit
Afbeelding
Volgens mij is het gewoon vuren hout, dat vet je goed in voor je verder gat met het natte vel
succes!!
Lieve groet Anneke

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 08-06-2012 17:57

Kwijl kwijl....Prachtig Anneke!

Cikala
PS: goede DVD collectie :wink: enne ik zie voetreflex???
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 08-06-2012 20:07

wooooooooooooooow ook mijn handen jeuken Anneke prachtig.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 08-06-2012 21:50

dank jullie wel, ja klopt dit is mijn praktijk kamer, ik heb jaren een praktijk gehad met voetreflexologie, bach remedies, polariteits massage en tarot
maar door mijn gezondheid behandel ik nog 2 mensen per week aan de voetjes , nog heerlijk om te doen, maar wel jammer dat ik niet echt meer kan werken

Ja en die druk is geweldig die is ingewijd tijdens een trancereis door het edelhert waarvan ik zijn huid heb mogen gebruiken, zo mooi...

Ik ben veel met muziek bezig en vanmorgen heb ik lekker mee zitten drummen met een cd en heelrijk zitten fluiten op de indianen fluit dat is ook zo heelrijk om te doen
maken jullie ook muziek?

Daarnaast zit ik ook op een vocale ensemble wat vaak klassieke muziek zingt dus heel wat anders maar ook heerlijk om te doen
Lieve groet Anneke

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 09-06-2012 12:04

Ik kan wel verschillende instrumenten bespelen ja. Maar heb helaas nog geen Native instrumenten in mijn bezit.
Maar ik kan dwarsfluit, blokfluit, trompet, ietwat sax, bariton, beetje sousafoon.
En die instrumenten die ik maar een beetje kan is omdat ik ze niet zelf in bezit heb.
Maar ik ben helemaal weg van de Native flute en de Sjamanendrum.

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 09-06-2012 12:05

Wel balen dat je je praktijk niet meer kunt draaien. Zo te horen lagen zo ongeveer je ziel en zaligheid erin.

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 09-06-2012 20:22

Manitu Tanka is zeker zeer belangrijk dat je ivm gezondheid gas terug neemt door nog 2 mensen per week de voeten te verwennen.Dat is nu liefde voor het zelf.

Jawel ik maak ook muziek op de drum.Ja is heel krachtig je drum inwijden.Je blaast en trilt als het waren je totemdier erin.Nog krachtiger is zijn geluid nadoen tijdens je drum geluid.Zo ontspannen om heerlijk met de trilling van je drum trance reizen te maken.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 09-06-2012 20:47

Dank allebei, ja de praktijk was mijn ziel en zaligheid. maar helaas heb ik post polio
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuse ... rt_id=1190 en dat is heel naar ieder jaar lever je vanaf je 30 ste 1 a 2 % in van je gezondheid.
Dus vandaar dat ik aan huis gebonden ben..
Ik heb daarom heerlijk de tijd om met dit soort dingen bezig te zijn want als je hele dagen werkt heb je daar geen tijd of zin meer in.
De drum en indianen fluit zijn geweldig om te bespelen, maar daar naast heb ik altijd een spinet gehad, en heb nu nog alle blokfluiten behalve de bas, gitaar, dwarsfluit, cello, grote en kleine jembees, panfluit, smaba ballen, regenstick...nou nu ben ik er wel hihihi
hier een foto van de fluit
Afbeelding
Lieve groet Anneke

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 09-06-2012 20:59

Anneke nu zit ik hier te kwijlen....wwwwwwwwwwwwwwwwwwooooooooooooow.
Ja ik heb ook 3 jembees,regenstick,ratels.Wat is hij mooi zeg.Waar heb je hem vandaan mag ik dat weten?
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 09-06-2012 21:19

Wauw Anneke, die is prachtig!!!

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Plaats reactie

Terug naar “Sjamanistische rituelen”