Gebruik van edelstenen



Plaats reactie
Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Gebruik van edelstenen

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 21-04-2012 20:15

Ik maak graag gebruik van edelstenen.
Ik mag aardig wat exemplaren van onze Moeder Aarde gebruiken.
Mijn favoriet momenteel zijn Bergkristal, Turkoois, Amethist, Rode Jaspis en Heliotroop.
Welke stenen gebruik jij graag?

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Thalita26*Trouwe Papoose*
Berichten: 1144
Lid geworden op: 19-09-2011 19:37

Bericht door Thalita26*Trouwe Papoose* » 21-04-2012 20:42

ik heb om me nek een steen hangen en die heet de Quattum Quattro
Tot in het diepste van mijn hart: daar is het puur, zoals het moet zijn bedoeld.

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 21-04-2012 21:20

Gezien de Quattro neem ik aan dat dit een mengeling is van verschillende stenen?
Kun je er meer over vertellen?

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Thalita26*Trouwe Papoose*
Berichten: 1144
Lid geworden op: 19-09-2011 19:37

Bericht door Thalita26*Trouwe Papoose* » 21-04-2012 21:36

jaa dat kan

Quatum Quattro brengt de drager geluk, rijkdom en overvloed. Ze heeft een sterke geneeskrachtige en helende werking en verwerkt oud zeer. Versterkt 6e zintuig en vermindert stress.
In de edelsteen komen engelen- en aardse-energieën samen die nodig zijn voor de transformatie in 2012. Deze edelsteenhanger helpt lichaam en geest in balans te houden en voor te bereiden op tijd na 2012. Hemel en aarde raken in deze edelsteen elkaar.

Quattum Quattro heeft een extreem hoge trillingsfrequentie. Deze edelsteen bestaat name uit 5 mineralen, die al krachtig zijn van zichzelf maar door hun samenwerking een nog krachtigere, intensere frequentie hebben de edelsteen is net zo veranderlijk als het leven zelf en transformeert de aarde en kosmos energieën in lichaam en geest zodat de edelsteen de ascentie klachten vermindert.

Deze edelsteen zal je helen van in het verleden opgedane trauma’s en je vrij maken van oude familiepatronen. Quattum Quatro is voor degene die ontwaakt zijn en voor spiritueel therapeuten en healers die weten diep van binnen dat ze hun licht mogen laten stralen en anderen harten mogen verlichten.
Tevens is het ook voor mensen die zo nu en dan oververmoeid zijn, energie tekort hebben of ziek zijn door hooggevoeligheid. Ze helpt om het immuunsysteem te herstructureren en te verhogen. Quattum Quattro Silica is een de combinatie van blauwe shattuckiet, blauwe Chrysocolla, groene Dioptaas en Rookkwarts met groene Carbonaat en Cupriet mineraal.

Er is maar een mijn waar zo nu en dan een stuk Quattum Quattro gevonden wordt dus nog zeer zeldzaam.



maar heb zelf ook meerdere edel en mineraalstene in huis
Tot in het diepste van mijn hart: daar is het puur, zoals het moet zijn bedoeld.

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 22-04-2012 10:26

Zo Thalita dat is een duidelijk stukje schrijven,dankje hiervoor.Quatum Quattro is dit een armband of een ketting.Dit alles spreekt mijn zeer aan.Waar heb je Quatum Quattro gekocht kan voor mijn immuunsysteem ook wel wat kracht gebruiken. :oops:
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 22-04-2012 10:44

Ainila,

Ik kwam deze tegen op internet...maar wellicht als je het bij je vaste stenenwinkel vraagt dat ze er ook aan kunnen komen?
http://www.spiritualgarden.nl/winkel/co ... attro.html

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Thalita26*Trouwe Papoose*
Berichten: 1144
Lid geworden op: 19-09-2011 19:37

Bericht door Thalita26*Trouwe Papoose* » 22-04-2012 12:14

ik heb mijn steen (kettinghanger) toendertijd hier gekocht
http://www.spiriland.nl/index.php?page= ... 1&Itemid=5
Tot in het diepste van mijn hart: daar is het puur, zoals het moet zijn bedoeld.

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 22-04-2012 16:45

dankje..dankje kan ik gaan snuffelen ben namelijk sieraden en stenen gek :roll:
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Mineralen en Edelstenen”