Kristalplaatsing Rotterdam, juni 2012

Kijk, lees en luister hier naar boodschappen van Sjamaan Little Grandmother, Cikala Unci, Kiesha Crowther.
Plaats reactie
Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Kristalplaatsing Rotterdam, juni 2012

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 25-11-2012 14:05

Voor de liefhebbers alvast de opnames (zonder ondertiteling). Ik ben druk bezig om de 2,5 uur te vertalen naar het Nederlands voor hen die engels niet goed kunnen volgen.


In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 29-11-2012 09:33

Hier is de vertaling van Little Grandmothers bezoek aan Nederland.
Let wel, het is een vrij vertaling...

Little Grandmother in Nederland 2012
“Ik wist niet eens dat er zoveel mensen in Nederland waren. Dit is zeker het grootste publiek waar ik ooit voor gesproken heb. Mijn hart is er vol van…. Ik leer al over deze dag sinds ik een klein meisje was. En nu gebeurt het echt. En ik feliciteer jullie. Ik ben niet degene die dit doet, dat zijn jullie zelf. Tegen alles in kwamen we op een planeer die geleefd wordt door angst en hebzucht, macht en ego. We herinneren onze harten en onze doelen en liefde. En we zijn hier samen om letterlijk onze wereld te veranderen. Wij zijn de sterkste der sterken. Wij zijn diegene op wie we hebben gewacht. Wij zijn diegene die de wereld zullen veranderen. En ik dank jullie enorm voor jullie komst, voor jullie herinnering, voor het leven vanuit liefde, en om deze voorspelling tot uiting te laten komen. Dit kristal wordt al honderden jaren doorgegeven van Wisdomkeeper naar Wisdomkeeper, van Sjamaan naar Sjamaan, om in veilig te kunnen bewaren voor deze dag. En het gebeurt nu. Wij mogen het doen. Het is mij een grote eer en voorrecht om hier vandaag bij jullie te zijn. Ontzettend bedankt voor jullie komst.

De Maya’s hebben dit kristal veilig bewaard, en het is een Maya die het me nu jullie kristal zal geven om het bij jullie terug thuis te brengen. “

(Er komt een Maya het podium op die het kristal aan Kiesha Crowther overhandigd).

“Dit kristal is altijd veilig in doeken verpakt geweest. En dit is de eerste dag dat het uitgepakt is, voor het eerst in honderden jaren. Vandaag toon ik jullie het geschenk van de Wisdomkeepers voor jullie, jullie heilige kristal is weer terug op deze planeet.”

“Waar is het Noorden? Weet iemand van jullie waar hier het Noorden is? Is het recht vooruit? (Kiesha draait het kristal in haar schoot). Jullie zijn echt met veel mensen. Ik probeer om niet nerveus te zijn en bij mijn hart te blijven, maar dit is echt een groot publiek. En naast jullie zijn duizenden die samen met jullie hun zegeningen en gebeden zenden. Het is een hele klus om hele landen samen te krijgen. En toch is het ons gelukt. En er zijn zoveel mensen die ons steunen vandaag. Mensen van over de hele wereld. Ik denk dat ik nu voor het eerst kan zeggen dat de mensen, de spirituele mensen samengekomen zijn om de wereld te veranderen. Honderden jaren hebben we gesproken over het veranderen van de wereld. Over wat we kunnen doen als de Poolshift komt. Hoe kunnen we onderdeel zijn van de verandering, wat kunnen we doen als mensen zijnde en vandaag doen we dat. Een ieder van ons doet iets. Elk van ons heeft een energie, een ziel, een spirit een vibratie. En dat waar je je energie aan geeft, voed het positieve of negatieve bewustzijn op onze planeet. Ons menselijk bewustzijn voedt het bewustzijn van de planeet. En voor de laatste paar honderd jaar leven we in een ego-bewustzijn, vanuit het denken, macht, hebberigheid, haat, geld. En nu is het tijd om te veranderen. We weten allemaal dat het tijd is om te veranderen. Als we niet veranderen, zullen we onze planeet verliezen. Ze lijdt zo ontzettend veel. En toch, als we naar ons hart gaan, houden we van haar, zorgen we voor haar, eren en respecteren we haar. En we eren en respecteren onszelf. Het is tijd voor ons om ons te herinneren wie we zijn. We zijn medemakers van onze wereld. We zijn medemakers van onze belevingen. Het is niet meer de tijd om als een schaap de kudde te volgen. De tijd van leraar en leerling is voorbij. Het is tijd, voor ieder van ons om ons te herinneren hoe fantastische en mooi we zijn als mens. Dat we een geweldige Ik-Ben hebben, een sprankje van god die in ons leeft. En wij zijn medemakers van de wereld waarvan wij kiezen om in te leven. Het is tijd voor ons om wakker te worden. En dat doen we op een grootse manier. Denk maar eens terug aan twintig jaar geleden. Of de generatie van je ouders. Gaf er iemand om de bomen of om het redden van dieren? Zag je niet ooit op tv over recyclen? En nu is het overal. We ontwaken overal op onze planeet. Voor degenen die nu volwassen zijn, zij weten nu in hun hart, dat het tijd is voor meer. Wij eisen meer. We weten dat er meer is voor ons om te geloven. Maar er is meer, er is het oude patroon van hebberigheid en macht. Dit leidt ons naar oorlog, dit leidt ons tot haat, dit leidt ons naar het verkrachten van onze planeet. We nemen zonder terug te geven. We proberen voor onszelf te zorgen, maar niet voor elkaar. Dit tijdperk is voorbij. We kunnen niet langer in dit tijdperk leven, anders vernietigen we onszelf en onze planeet. Maar er groeit iets binnenin ieder van ons, dat vraagt om meer. We weten het en we voelen het. Ieder individu is op deze planeet geboren met emoties met gevoel, met een hart. En we voelen ons goed als we goede dingen doen. En we voelen ons slecht als we slechte dingen doen. Dat komt omdat je emotie je directe verbinding is naar jouw Grote Ik Ben. Je spirit, je ziel. En op deze planeet zijn groepen mensen die iets beters willen, die ontwaken in liefde. En als jouw persoonlijke energie aan liefde geeft, dan voed dat het liefdesbewustzijn. Ieder van ons voedt iedere dag aan het egobewustzijn of aan het liefdesbewustzijn. Jij als een individueel verandert jouw wereld. Het is tijd voor ons om te ontwaken en om dit van onszelf te weten. Jij hebt een verantwoordelijkheid. Jij voedt met de manier waarop je je leven leeft, de oude dynamiek of de nieuwe dynamiek. En ontwakende met deze kennis kun je de leiding nemen met jezelf en dat wat je voedt, welk bewustzijn je voedt.
Wij weten allemaal dat de polen verschuiven. We weten dat de verandering er is, het gebeurt nu. En het is werkelijkheid, het is niet een verhaal dat iemand de wereld aan het vertellen is. Het gebeurt. En we zien de moeilijkheden die hierbij horen. We zien de dingen gebeuren op onze planeet. We zien de natuurrampen en de veranderingen, maar er gebeuren ook wonderlijke dingen. De wetenschap kan aantonen dat de vibratie, de trilling van de planeet is verdriedubbeld. Wat met onze planeet gebeurt, gebeurt ook met ons. Wij hebben meer energie door onze lichamen stromen dan ooit tevoren in de geschiedenis van de planeet Aarde. Omdat we een hogere trilling hebben, omdat we meer energie hebben, kunnen we dingen sneller veranderen. Zoals de wereld steeds meer en meer energie krijgt, krijgen wij dat ook. Een de tijd van verandering is hier. En het is niet negatief en is juist iets heel positiefs. Er gebeuren veel miraculeuze dingen. Ik werk veel met, ben vrienden met een paar belangrijke wetenschappers op deze planeet, die hebben uitgevonden en kunnen en hebben bewijzen dat ze Alzheimer kunnen genezen. Deze mensen werken met ernstig zieke Alzheimer-patiënten en gehandicapten en in 3 weken tijd kunnen ze genezen en terugbrengen tot normale mensen. We doen grote ontdekkingen die onze visie op de mensheid helemaal veranderen en wie we de afgelopen eeuwen zijn geweest. Er zijn het afgelopen jaar meer ontdekkingen gedaan dan ooit tevoren. Geweldigen dingen zijn aan het gebeuren. Een paar van deze geweldige dingen zijn deze kristallen. Ik heb met 7 van de kristallen kennis gemaakt. Deze kristallen zijn ontzettend oud en er is zo goed voor ze gezorgd, met als doel ze te laten helpen bij de genezing van Moeder Aarde tijdens de poolshifts en om de energie te geleiden naar het binnenste van de aarde. Vooral de leylijnen, waar de energie en gebeden van de mensen in geleidt kunnen worden om zo binnen in Moeder Aarde te kunnen komen.
Het eerste kristal dat ik heb geplaatst had in Santa Fé in New Mexico, in de Native American grondgebieden, dit kristal is direct in de grond geplaats met het doel en gebeden om de voorouders te eren en liefde te geven en hen te bedanken. Zij die ons voorgingen die wilden dat deze dag zou komen, die spraken over deze dag, die ons liefde hebben geleerd.
Het tweede kristal is geplaatst in de Red Woods. Hun kristal werd in de Red Woods geplaatst omdat hun ouderen geloven dat hun bomen de Grote Wijze Ouderen zijn. Ze bezitten wijsheid en kennis. En ze hebben een energie die nog hoger trilt dat de energie van de mens. Ze zijn heilig voor de inheemse culturen. Hun kristal werd geplaatst in de Red Woods en daar had ik de leiding om de plaats te vinden waar hij geplaatst moest worden. Dit was zenuwslopend, want dit was de eerste keer dat ik de leiding had. Het is geplaatst IN een grote Red Wood-boom.
Het derde kristal werd geplaatst in Hawaii. Het heilige land van de Kahuna’s, waar heilige ceremonieën al milleniumlang werden gedaan. Daar op die speciale dag kwamen de Kahuna’s, we vonden de eeuwenoude en heilige gronden waar de ceremonie werd gedaan, en het kristal werd in de grond geplaatst. Het kristal staat voor het genezen van het vrouwelijke. Een ieder die ooit in Hawaii is geweest weet dat de energie op het eiland heel vrouwelijk is. Dat kristal is geplaatst voor de genezing, de kracht en de wijsheid van de vrouwelijke liefde.
De volgende was in Ängsbacka in Zweden. Deze werd geplaatst om de ouderen van het Noorden weer terug te verbinden met hun eigen kracht. Om de mensen terug te verbinden met Moeder Aarde.
Toen gingen we naar Egypte. Waar we recent van teruggekeerd zijn. Waar ik een paar van de meest prachtige dingen heb mogen zien die ik ooit heb gezien. Een paar van jullie hier waren met mij in Egypte. We kregen toestemming om zelf de grote piramiden binnen te gaan. We mochten de heilige ruimtes onder de piramides bezoeken, en ook de kamer van de hoge koning, de kamer van de koningin. En daar hebben we heilige kristal mee naar het midden van de piramide genomen, waar het kristal letterlijk rond begon te draaien in de kamer. Toen het kristal begon te draaien werd de energie sterker en sterker. En tegen de tijd dat we klaar waren met de ceremonie, was de piramide letterlijk aan het gloeien/schijnen. En dit was niet alleen voor mijn ogen, maar voor de ogen van iedereen die daar was. De piramide was letterlijk aan het gloeien/schijnen. Die avond begon de tweede piramide te gloeien/schijnen. En nu gloeit/schijnt de derde piramide. De eeuwenoude piramides staan gebouwd op de eeuwenoude leylijnen. En er is veel dat ik over piramides kan vertellen. Het zijn niet allen grafruimtes, maar ook energiebronnen. Nu de grote piramide-energie opnieuw opgestart is, ge-reboot is, herstarten de andere heilige plaatsen op Aarde zichzelf, omdat ze allemaal met elkaar verbonden zijn.
Door heel veel werk hebben we ontdekt dat de eeuwenoude heilige plekken op onze planeet allemaal op één lijn op onze aardbol liggen. Het lijkt heel veel op euh….mmm….Hoe zou je dat kunnen noemen….Het is een lijn op 32o breedtegraad die volledig om onze aardbol heen gaat en die is nu een beetje uit het midden. Maar elk van deze oude plaatsen kun je verdelen in de afstanden van elkaar en zo kun je iedere keer de lichtsnelheid en het Gouden getal (NB: o.a. gebruikt voor de bepaling van Pasen) en Pi (NB: wiskundig getal) terugzien. Ze hebben ontdekt dat deze plaatsen niet alleen direct op een leylijn geplaatst zijn, maar ook op zo’n precieze afstand van elkaar gebouwd dat ze met elkaar verbonden zijn. Ze hebben ook ontdekt dat al deze plaatsen ondergrondse wateraders hebben die bekleed zijn met leistenen en met hun stroom een radioactieve energie opwekken die dan in de heilige plaatsten trekken. Elk van deze zijn met elkaar verbonden. En als we kristallen op verschillende plekken op de wereld plaatsen worden deze plekken gereactiveerd. Je kunt letterlijk een energiemeter meenemen. En de laatste keer deden we een meting in de piramide. Die energiemeting was 1000x krachtiger dan een bliksemschicht. Deze hoeveelheid van energie explodeert nu op onze planeet. Er gebeuren de meest fantastische dingen.
Dit kristal gaat nu geplaatst worden om in verbinding komen te staan met de kristallen die al geplaatst zijn. De energie is heel, heel sterk. Nogmaals de wetenschap kan metingen verkrijgen van Moeder Aarde. En ze krijgen buitengewone metingen die ze niet kunnen verklaren. Ze geloven dat het afkomt van de zonnevlammen die momenteel naar onze Aarde komen, die wel onze frequentie en energie verhogen. Dat wat gebeurt met Moeder Aarde, gebeurt ook met ons. Er zijn maar 2 dingen op deze planeet die met dezelfde frequentie trillen. Van al het leven op deze planeet, zijn er maar 2. Dat is Moeder Aarde zelf en het menselijk lichaam. Dát wat we onze planeet aan doen, doen we onszelf aan en vice versa. De energie die op onze Aarde schuilt, schuilt ook in ons. Als we onze frequentie laten toenemen, kunnen we alles creëren. En wat we willen creëren is vanuit ons hart. Als je verbonden bent met de Grote Ik Ben en je bent verbonden met liefde, kunnen we liefde creëren. We kunnen niet langer leven in een wereld van hebzucht en haat. Kun je je voorstellen, dat als iedereen hier in de ruimte, ons één doel stellen met liefde, wat we kunnen creëren? We kunnen alles creëren. Maar je moet in jezelf geloven. Je moet in je eigen kracht geloven. Lang genoeg hebben we gedacht dat we onze kracht weg moest geven, en iemand anders de leiding moesten geven. Maar die tijd is geweest. Jullie zijn fantastische mensen, met fantastische capaciteiten. En vanuit liefde kun je werkelijk alles creëren dat je wenst. Met je emoties, je gevoel, je directe verbinding met je Grote Ik Ben. En met die emotie en dat gevoel, en met het creëren van een visie, kun je het werkelijkheid laten worden. Het is voor ons niet meer de tijd om niets te doen en af te wachten wat er gebeurt, omdat we denken dat we enkel Eén zijn, om gemachtigd te zijn Eén te zijn, dat je een wijze der energie bent, het maakt een verschil. Het is tijd om je te herinneren dat je je zelf naar hier gezonden hebt. Je hebt een fantastisch wezen, een sprankel van God dat je God en Godin maakt. Je bent een fantastisch wezen dat een sprankje van zichzelf naar deze planeet heeft gestuurd om deze reis te maken, om deze test te doorstaan, om op deze planeet te leven. Om een dualiteit te ervaren. Om je hart open te breken, om alles te ervaren. Wij zijn hier en wij leven dit leven. En toch, hoeveel van ons doen niets? We zeggen dat het de verantwoordelijkheid is van een ander om de wereld te veranderen en trekken onze handen eraf. Terwijl het onze verantwoordelijkheid is. Ieder van ons is gezegd om een lichaam te hebben en deze ervaring op te doen. En iedereen heeft de verantwoordelijkheid om ons leven zo goed mogelijk te leven. En om een zo goed mogelijke wereld te creëren voor onze kinderen. EN we kunnen het! Je moet je herinneren hoe krachtig we zijn. Laat je dat door niemand uit het hoofd praten. En samen, in liefde kunnen we alles creëren. En het is tijd om een nieuwe wereld te creëren. Het is al ruimschoots tijd. De polen verschuiven, nieuwe energie komt naar onze planeet. De energie vandaag de dag is hoger dan dat het ooit is geweest. De eeuwenoude kristallen gaan terug naar hun plek, terug in Moeder Aarde. Ze worden weer opgewekt. Met de val van Atlantis zijn ze stilgezet, bij de laatste poolshift, toen we van leven vanuit ons hart naar leven vanuit ons ego gingen. Kristallen zijn heel erg krachtig. De ouderen wisten dat. En toen wij van hart in ego vervielen, hebben ze deze krachtige kristallen stilgezet, zodat we onszelf en onze planeet niet zouden vernietigen. Maar nu de frequenties weer stijgen en nu we weer weten wie we zijn en onze harten weer open gaan, zijn ze terug. Ze worden terug geactiveerd en teruggeplaatst in onze leylijnen. Onze heilige plaatsen op onze planeten activeren hun energie weer. Onze harten gaan open en wij veranderen de wereld.

Vandaag kunnen we letterlijk het bewustzijn van onze planeet veranderen. Niet iedereen is nodig om de frequentie van onze planeet te veranderen, om het bewustzijn te veranderen van ego naar liefde, omdat liefde een veel hogere trilling heeft dan haat. Er is maar een handvol van ons op Aarde nodig levend vanuit liefde, onze harten te openen, om letterlijk de trilling op onze planeet te veranderen. En we zijn er nu zo dichtbij. Liefdesenergie en ego-bewustzijn zijn voor het eerst sinds eeuwen bijna in balans. Liefde groeit sneller en sneller en sneller. Mensen ontwaken in grote getalen. En het is mijn voorrecht en eer om jullie ter vertellen dat hier in Nederland dat er hier meer mensen ontwaken dan waar dan ook op onze aardbol. Daarom hebben de Ouderen mij hier naar Nederland gestuurd. Niet alleen ontwaken jullie sneller dan op de rest van de wereld, maar Nederland wordt omringd door iets heel belangrijks…water. Kristallen kunnen alle energie en gebeden die je wens in zich opnemen. Het kleinste stukje kristal stuur de grootste door mensen gemaakte computer op de wereld aan. Wetenschappers weten dat dit stukje kristal een enorme hoeveelheid energie kan bezitten. Gebeden zijn energie. Jullie zijn energie. En als je jouw energie en gebeden aan een kristal geeft, zal deze het vasthouden. Kristallen hebben ook energie in hen zitten. Ze zijn niet zoals andere stenen. Als je twee kristallen tegen elkaar aan zou slaan heb je een explosie. Ze bezitten een levende energie. De wetenschap weet dit ook. Maar we beginnen nu pas door te krijgen wat onze voorouders al wisten van deze stenen. Ze leven, ze hebben een spirit, hun energie is echt en het werkt. Als wij onze energie en onze gebeden in deze kristallen stoppen en de kristallen weer in de leylijnen terugplaatsen, zullen ze de energie 1000x krachtiger laten exploderen. Maar als we ze in het water plaatsen, gebeurt er iets geweldigs. Als je een kristal met energie, wat voor energie dan ook in het water plaatst, water is de snelste geleider die er op onze planeet is, zul je in deeltjes van water de kristallen terugvinden. Als je een kristal in het water legt, zullen de gebeden van kristalonderdeel op wateronderdeel worden overgegeven. Dit gebeurt in microseconden. Nederland wordt omringd door water. Daarom zal dit kristal als het in de grond wordt gestopt en met water in aanraking komt, komt het in de aarde automatisch in verbinding met de rest van de wereld. Het gaat door het rivierensysteem, het gaat in de oceaan. En water doet iets fantastisch. Het verdampt. Ieder deeltje water heeft het gebed in zich als het verdampt en deze deeltjes gaan de atmosfeer in en verbinden zich met andere deeltjes water in de atmosfeer, waardoor jullie gebed sneller en sneller verspreid. Ze komen samen en vormen wolken waar weer regen uit valt en de gebeden komen weer terug op de planeet. Op de dieren, op de Aarde, op ons. Een gebed dat in een kristal is gestopt en terug gegeven is aan het water van Moeder Aarde kan de wereld sneller doen veranderen dan wat dan ook.
Vandaag zijn er meer dan duizend van ons in dit gebouw die hun gebeden en energie geven om een nieuwe wereld tot leven te zien komen. Die liefde en licht teruggeven aan deze planeet, de mensheid. Maar er zijn ook duizenden mensen over de hele aardbol die ons live volgen. Vandaag is een hele speciale dag op welke de mensheid hun blik op onze wereld veranderen, de manier waarop we houden van onze wereld. Vandaag is de dag dat we de energie en de focus en de frequentie van ons bewustzijn veranderen. Er is gezegd dat we onszelf tijdens deze poolshift op een kruispunt zullen vinden. Blijven we zitten in het ego, de haat, het geweld dat ons aan het vernietigen is? Of doen we die stap naar voren om onze wereld te veranderen? We leggen de focus terug in ons hart en houden van en geven om elkaar. We zullen Liefde zijn. Liefde zijn zal onze wereld veranderen. Als we samen Liefde zijn slaat de energie zo hoog uit. En als we dat in het kristal stoppen die we plaatsen in het water van de belangrijkste leylijn van onze planeet, dan zullen jullie energie, jullie bewustzijn, jullie gebeden de wereldwijde bewustzijn veranderen.
Deze dag is honderden jaren geleden al door alle inheemse culturen op onze planeet voorspeld. En vandaag gaan we het doen! Vandaag is de dag! We zijn zo gezegend, we zijn zo gezegend diegenen te zijn die dit mogen doen. Van al die miljoenen mensen die naar deze planeet zijn gekomen hun leven leven, hopende op verandering die maar niet gebeurt, zijn jullie het die jullie hele familiegeschiedenis die begint bij het begin van deze planeet representeren. Jullie zijn de sterkste van de sterkste zielen van jullie familie en jullie zijn verkozen om vandaag de dag hier op de planeet te zijn. Jullie zijn het, jullie zijn de sterkste. Wij zijn degene op wie we hebben gewacht. Geen andere generatie na ons zal deze shift kunnen maken. Het zijn wij die het nu doorstaan. Niemand anders komt het voor ons doen. Wij moeten het doen. Wij zijn de sterkste zielen die geboren zijn in een wereld die ons dag in dag uit geleerd heeft dat je enkel kunt geloven wat je ogen zien. Die ons geleerd heeft dat voorzichtig, teder en lief zijn, zwak is. Wij zijn degene die geleerd is vanuit het verstand te leven en niet vanuit het hart. Wij zijn geleerd dat prestatie, eer en rijkdom beter is dan een goed mens zijn. En wij zijn degene die sterk genoeg zijn om te zeggen dat dat niet goed genoeg is voor ons. Wij zijn degen die terug gaan naar het hart, wij zijn degene die we zullen herinneren, wij zijn degene die de planeet zullen veranderen. Wij zijn degene die onze kinderen een prachtige planeet geven om op te leven. Wij zijn degene die zullen herinneren dat Moeder Aarde leeft en dat ze van ons houdt. En ondanks dat we haar slaan en verkrachten en alles afnemen, geeft ze ons iedere dag weer het leven. Elke dag weer geeft ze je water. Elke dag geeft ze je eten. Elke dag geeft ze je lucht. Ondanks het feit dat we haar aan het doden zijn. Wij zullen een eenheid vormen en zeggen dat onze Moeder leeft. En we zijn vereerd en gezegend om de kans te krijgen om hier samen met haar te zijn. Wij zullen degene zijn die haar leven zullen redden. Wij zijn degene die sterk genoeg zijn om gezamenlijk daar te staan en te zeggen dat de mensheid meer verdiend. We doen het samen. Vandaag is een geweldige dag. En we zullen het zien. Ik zal niet opgeven. En ik weet dat jullie niet op zullen geven. Wij zullen het bewustzijn op deze wereld veranderen. En we zullen deze prachtige kinderen een prachtige wereld geven om op te leven.
In ons samenzijn hier vanavond is het nu tijd om te gaan doen waarvoor we hier gekomen zijn. Voor we ons gebed zullen sturen is het belangrijk dat we eerst gaan mediteren. Ik zal jullie begeleiden in deze meditatie om bij je Grote Ik Ben te kunnen komen. Hiermee laten we de stress los van het mens-zijn. Gedachten loslaten van hoe zie ik eruit, wat denkt mijn buurman van me. De stress ligt in de zorgen die we dagelijks met ons meedragen. De tijd is nu om daar van weg te stappen en te zijn wie we oorspronkelijk zouden moeten zijn. Om ons te realiseren dat we de Grote Ik Ben zijn. Goden en Godinnen die verkozen zijn om op deze fantastische planeet te zijn. Op het meest diepgaande moment uit de geschiedenis van onze planeet, in de geschiedenis van de mensheid. Wij zijn de sterkste van de sterken en de moedigste van de moedigen. En we zijn zo krachtig. We zijn zo uniek en zo mooi. En het is nu tijd voor ons om ons dit te herinneren: Als je je herinnert wie je bent en de kracht die je in jezelf hebt, de kracht van de Liefde die jou heeft gemaakt, ben je niet meer te stoppen. Als je je herinnert wie je bent, dan kun je de wereld veranderen, dan kun je je gebeden en je energie sturen om het bewustzijn van deze planeet te veranderen. Als je gelooft in jezelf.
Ik wil graag dat iedereen zijn ogen sluit. Maak het stil in jezelf, maak je hoofd leeg. Adem een paar keer diep in en adem je zorgen of patronen die door je hoofd gaan uit. En als je inademt, adem dat de lucht van Moeder Aarde in vanaf de onderkant van je voeten, omhoog door je benen, omhoog door de basischakra tussen je benen in. Voel hoe haar perfecte groene Moeder Aarde energie door je heen gaan. En als je uitademt voel hoe de energie dan weer terug gaat naar Moeder. Onze volgende inademing doen we door de onderkant van onze voeten naar onze basischakra naar de onderbuik. Voel hoe haar liefde, warmte en tederheid omhoog gaat door je lichaam. En adem het weer terug door je voeten. Met de volgende inademing gaat de energie omhoog tot in je bovenbuik. En adem het weer terug. De volgende ademhaling door de chakra’s heen het hart in. Als je dit doe voel alsjeblieft de liefde van Moeder Aarde door je lichaam heen komen en je hart openen. En opnieuw, laat de energie naar je hart stromen en je hart openen en de stress loslaten. Wees je constant bewust hoeveel je van je planeet houdt. En voel hoeveel ze van jou houdt en hoe haar energie je lichaam vult. Onze volgende inademing gaat door onze voeten, door de basischakra, door de onderbuik omhoog naar de bovenbuik, omhoog naar hart en dan omhoog naar het begin van je keel. Laat Moeder Aarde energie je keel openen om een stem te hebben om de waarheid te spreken om Liefde te spreken. En terug naar beneden door de voeten bij de uitademing. De volgende inademing door de onderkant van je voeten, door je chakra’s naar het derde oog. En weer terug naar Moeder Aarde. Bij onze volgende inademing laten we de energie door het chakrasysteem gaan naar het uiterste puntje van je hoofd. Hou deze Moeder Aarde energie daar vast en bij de uitademing duw je het door je armen via de toppen van je vingers naar buiten. Nog een keer inademen door onze voeten, omhoog door ons chakrasysteem en bij de uitademing door je armen en handen via je vingertoppen naar buiten. Als je deze ademhalingsoefening doet kun je letterlijk de energie door je omhoog voelen gaan en de blokkades in je chakra’s voelen opheffen. En als je uitademt door je vingertoppen kun je een tintelend of warm gevoel in je handen gaan voelen. Als je deze verandering voelt weet je dat de energie goed gekanaliseerd door je heen gaat. Kun je de warmte en tintelingen in je handen voelen? We moeten ons bewust gaan worden ven de energie van Moeder Aarde die altijd in ons is. Deze ademhalingstechniek maakt het mogelijk om te zorgen dat de energie in de chakra’s op de goede manier stroomt. En als je de energie door je lichaam laat stromen en via je vingertoppen naar buiten laat komen, vorm je de cirkel van de energie van Moeder Aarde door je heen en weer terug naar Moeder Aarde. Onze zielen, spirits en Grote In Ben leven in ons lichaam. Dit is wie we werkelijk zijn. Je persoonlijkheid, je gaven, je kennis komt van de Grote Ik Ben, de grote Spirit van Liefde en Licht. Je lichaam is een geschenk van Moeder, van je planeet, van Moeder Aarde. Zonder haar en zonder de energie die ze je geeft zou je lichaam niet functioneren. Je ziel is een geschenk van de Grote Ik Ben. Je lichaam is een geschenk van Moeder. We zouden onze lichamen moet eren en respecteren. We moeten dit geschenk van moeder en de grote Spirit respecteren. In deze staat van ademhaling door de chakra’s en naar buiten via de vingertoppen, de cirkel van energie tussen jou en Moeder Aarden vormend, laat je gedachten stil worden. Het was nooit voor ons bedoeld om ons leven te leven vanuit onze gedachten, van wat we zien en wat we denken. Ons hart is het meest krachtige ding dat we hebben. Het is je direct verbinding naar jouw Grote Ik Ben, je ziel en je spirit. En als je ademhaalt, let dan op het gevoel van Liefde dat binnen in je borstkas groeit. En laat het door je hele lichaam verspreiden. Dankbaarheid, voel dankbaarheid. Dat is de snelste manier om jezelf te verbinden met Liefde en Licht. Als je de energie van Moeder Aarde in- en uitademt wil ik dat je nadenkt over de dingen die je plezier en dankbaarheid brengen. Of dit nu je kinderen zijn of een dier of een plaatje van Moeder Aarde. Voel Liefde en dankbaarheid. Als in Liefde en dankbaarheid bent stijgt de energie in zijn trilling. En maak je verbinding met alles dat er is. Ik wil je meenemen naar de bron van je Grote Ik Ben. Het is een plaats zonder gedachten, van complete stilte, zonder kleur of licht, geen tijd, geen ruimte, het beste niets, waar alleen bewustzijn bestaat. In deze grote ruimte van bewustzijn, en als je Liefde en dankbaarheid inademt, visualiseer dan jezelf als maar een heel klein sprankje licht. En als je meer Liefde en dankbaarheid voelt begint het licht steeds feller te schijnen. De bron van ieder van ons is pure bewustzijn. En onze pure bewustzijn is geboren uit Liefde en Licht. God en de grote Spirit zijn Liefde en Licht. En jij bent een sprankje in dit grote Alles. Jouw essentie, jouw Grote Ik Ben is Liefde en Licht. Voel jezelf als puur Licht. En zie vanuit de duisternis een hele kleine vonk, een kleine planeet in de verte. En zie hoe je dichter en dichter naar deze planeet wordt getrokken. Deze prachtige bol van blauw water. En als je dichter en dichterbij komt begin je de continenten te zien. Je ziet de wolken die hier en daar over de oceaan hangen. Je komt dichterbij en je begint de bergen en de omtrekken van woestijnen en bossen te zien. Nog wat dichterbij. Ga nog dichter naar het land waar je geboren bent. Dit is de prachtige bol van leven die je hebt gekozen om een sprankje van jezelf naar toe te sturen, zodat je een reis op deze planeet kon gaan maken. Om alles dat er is te beleven. Zie hoeveel soorten dieren er op deze planeet bestaan. Van de grote olifant op het Afrikaanse continent, tot de grote walwissen in de grote oceaan. Tot de kleinste vlinder, de vogels in de lucht. Zie de prachtige bossen, de eeuwenoude bomen. Die in zichzelf een heel ecosysteem hebben voor zo veel leven. Zie het regenwoud met al het leven dat er is. De rivieren, de gletsjers, de ijskappen, de bergen. Zie de grootheid en schoonheid van deze planeet. Zie de verschillende groepen mensen die op deze planeet leven. De verschillende culturen. Inheemse en niet inheemse mensen die over onze hele wereld leven. Zie de schoonheid en hoe verschillend we van elkaar zijn. Visualiseer jezelf nu in een mens, in een menselijk lichaam. Je ziel, je essentie, je Grote Ik Ben heeft ene prachtig lichaam gekregen die Moeder Aarde onderhoudt. Zie jezelf in een wildernis, in iets moois. Voel je blote voeten in de aarde. Voel de wind op je huid. De warmte van de zon op je lichaam. De wind die in je haar blaast. Voel de vreugde omdat het mogelijk is naar deze prachtige planeet te komen en om hier te leven en alle vreugde en zegeningen en de schoonheid om je heen te mogen meemaken. Voel hoe de planeet pulseert in dit leven. Voel he het leven binnenin je pulseert. Visualiseer je al het leven dat er op deze planeet is; de bomen, de planten, het gras, de dieren, het water, de stenen. En weet dat ze leven. En dat ook zij een ziel en een spirit hebben. Weet dat ze bestaan, net als jij dat doet. Om een mens te zijn, is een geweldig cadeau. We kunnen praten, voelen, proeven, elkaar vasthouden, met elkaar praten. Maar als jouw Grote Ik Ben jouw sprankje Licht in een boom gestuurd heeft, in plaats van in een menselijk lichaam, dan besta je toch evengoed? Plaats dat sprankje van jouw Grote Ik Ben in een boom, een grassprietje, een beekje, dan ben je er net zo als wanneer je er in een lichaam geweest zou zijn. Alles leeft. Alles heeft een essentie, een frequentie, een energie. Net al Moeder Aarde zelf. Voel jezelf nu in je lichaam. Voel je voeten, je benen, je armen, je rug. Voel het gewicht van je lichaam. Voel hoe het is om in een menselijk lichaam te zitten. En bedenk je nu voor een moment dat je geen benen hebt, ben je er dan nog steeds? Besta je nog steeds? Ben je nog steeds jezelf? Natuurlijk ben je dat! Bedenk je nu dat je ook geen armen meer hebt. Geen armen, geen benen. Je gelaatstrekken zijn weg. Ben jij nog steeds jij? Besta je nog steeds? Zijn je spirit en je essentie er nog steeds? Natuurlijk is dat zo! Als je de essentie van jezelf in een boom zou doen, ben je er dan nog? Ben je nog steeds jezelf? Natuurlijk ben je dat. Dat een dier niet met je kan praten en een boom je niet kan vasthouden betekend niet dat ze niet minder in leven zijn dan jij bent. Maar jij hebt jezelf naar deze planeet gestuurd om een mens te zijn. Je kunt met elkaar praten en elkaar liefhebben, elkaar vasthouden en elkaar helpen. We zijn als mens gezegend met iets dat niets anders op de planeet heeft. De mogelijkheid om te spreken. En onze woorden zijn krachtig. Als je over Liefde spreekt, dan creëer je Liefde. Wat naar je terugkomt, is Liefde. Als je spreekt over haat, dan is dat wat je creëert. We zijn krachtige wezens. We zijn zo gezegend en begaafd om op deze planeet te zijn. Door deze grote zegening hebben we ook grote verantwoordelijkheden. Om te zorgen en te waken over al het ander leven hier op deze planeet. Wees je bewust van al het ander leven hier op deze planeet. Het is net zo waardevol en net zo gewaardeerd als de ziel die binnen in dit lichaam zit. Zie deze prachtige planeet Aarde. En al het moois dat op haar leeft. Wie ze is, een levende, ademende Ziel. Die het leven heeft gegeven aan jouw lichaam. Die je alle maaltijden heeft gegeven om in leven te blijven. Elke slok water, elke hap lucht is een geschenk van jouw Moeder. We sturen onze Liefde, onze energie en onze visualisatie van Moeder Aarde die haar wonden geneest. Laat ons visualiseren dat het water weer schoon en helder wordt. Stuur Liefde en dankbaarheid naar het water. Visualiseer onze oceanen die vol met dieren zijn, die wel liefhebben, respecteren en waar we van houden. En geen enkel heilig dier wordt gedood. Dat de dolfijnen en walvissen worden beschermen en geëerd, zoals dat zou moeten. Laten we onze bomen op onze planeet visualiseren. Zij geven ons de zuurstof die we inademen. Ze groeien groot en sterk. Het regenwoud dat opnieuw beplant wordt. Laten we ons de noordelijke en zuidelijke ijskappen visualiseren, dat het smelten zal stoppen. En dat de hoeveelheid dieren die we nu hebben zullen gaan blijven. Visualiseer dat Moeder Aarde genezen is en dat er van haar gehouden wordt. Om van Moeder aarde te kunnen houden, moeten we ons realiseren dat ze bestaat. Om onze Moeder te kunnen genezen moeten we eerst onszelf genezen. Zie jezelf…een perfecte menselijk wezen. Je ziet er precies zo uit zoals God je heeft gemaakt. Je bent precies zoals je zou moeten zijn. En je bent perfect op de manier zoals je bent. Elke vorm, elke grootte, elke kleur van de mensheid is perfect. Puur bewustzijn, Liefde en Licht maakt geen fouten. Jij bent perfect. Laat de vooroordelen over jezelf los. We veroordelen ons strenger dan wat dan ook. Voel je eigen perfectie. Als God van pure Liefde en Licht jou heeft geschapen, ben jij dan geen God? Ben jij dan niet de perfecte Liefde en Licht? Realiseer je dat jij jezelf hier naar deze planeet toe gestuurd hebt. En jijzelf geeft jezelf op ieder moment elke dag weer, jij geeft jezelf deze beleving. Jij bent het zelf die van zichzelf houdt, meer dan van wat dan ook. Jijzelf weet welke lessen je moet leren. En jij bent perfect. Jij bent de Grote Ik Ben. Wij zijn allemaal de Grote Ik Ben. En jouw reis, jouw leven is je door jezelf geschonken. Daarom kunnen we over niemand anders op deze planeet oordelen. Wij zijn hier op deze prachtige Moeder Aarde om deze reis te maken, om deze test te doen, om deze beleving mee te maken. En we zijn krachtige mede-scheppers. We zijn de krachtige essentie van Liefde en Licht. Wees dankbaar voor dit fantastische lichaam dat je gegeven is. Voel vreugde en dankbaarheid, omdat het mogelijk was om naar deze planeet te komen. Om van Moeder Aarde te houden. Wees dankbaar dat je vandaag hier naar toe bent gezonden. Wij zijn geboren om in deze speciale tijd voor de mensheid naar planeet Aarde te komen. Jij bent de sterkste van de sterksten. Jullie zijn diegenen die de wereld gaan veranderen. Je zult je Liefde herinneren. Je zult je je hart herinneren. Je zult je de essentie van je eigen Grote Ik Ben herinneren en je eigen bekwaamheid. Je zult je herinneren dat we allemaal broers en zussen zijn, geboren uit dezelfde Liefde en Licht. We zullen ons herinneren dat we niet beter zijn dan een ander, of minder dan een ander. We zijn allemaal gelijk. Allemaal uit hetzelfde grote Licht geboren. En wij zijn hier om Liefde te creëren. We zijn hier om schoonheid te creëren. En we zijn hier om te genieten van het feit dat we mensen zijn. Visualiseer een prachtige Moeder Aarde, een genezen Moeder Aarde. Visualiseer jezelf als perfect. Visualiseer je dat de mensheid is genezen. Dat we van elkaar houden om wie we zijn, om onze verschillen. Wij zijn de Stam-van-de-vele-kleuren, alle stromingen van het leven, de sterkste van de sterken om onze wereld te redden van gierigheid en haat, gewelddadigheid en verwaarlozen. We zijn hier om onze harten te openen en om van elkaar te houden, om elkaar te respecteren. En om de grootste verandering die ooit op planeet Aarde was, voort te brengen. In Liefde creëren we iets magisch. Zend je visie van een genezen Moeder Aarde. Zend jou visie van een genezen mensheid, verenigd door Liefde, voor het bewustzijn van onze planeet. Een ieder van jullie is in energie gecreëerd. Je bent gevuld met energie. Jouw energie voedt of ego of Liefde. En als we ons een nieuwe wereld visualiseren, een liefdevolle wereld. Een genezen planeet. Een genezen gemeenschap. In Liefde staan we hier als Stam-van-de-vele-kleuren. Dat sturen we naar het bewustzijn van onze planeet. Met al je dankbaarheid, met al de Liefde die in je zit, stuur jouw energie nu! Naar het bewustzijn van de Liefde. Om de frequentie op Moeder Aarde voor de mensheid te veranderen. Adem alle dankbaarheid en Liefde om je heen in. En bij het uitademen geef je het allemaal aan deze planeet en deze mensheid.
En als de schalen nu gaan klinken, stuur dan je trilling en je energie, je beeld van een betere wereld, je Liefde en dankbaarheid de atmosfeer in, in planetaire bewustzijn. Om ons bewustzijn te laten verwisselen van ego naar Liefde. Als mens ben je krachtig. Als groep zijn we niet te stoppen. Als we allemaal Liefde sturen, veranderen we het bewustzijn van onze planeet.
Focus je energie op dankbaarheid en Liefde.
Voel de immense vreugde en Liefde van duizenden op onze planeet. Simultaan Liefde en bewustzijn sturend naar ons bewustzijn hier op Aarde die nu gecreëerd wordt. We zijn niet alleen, maar over heel de planeet delen onze broeders en zusters Liefde met ons. Om het bewustzijn te veranderen. Denk aan datgene dat je tot in je hart raakt. Dat wat je de meeste dankbaarheid geeft, dat wat het grootste gevoel van Liefde geeft. Hoe meer emotie, hoe meer je verbonden bent met je Grote Ik Ben. Voel dankbaarheid, voel Liefde. En het verbind je met de Grote Ik Ben. Frequentie en vibratie zijn energie. Net zoals deze schalen trilling en frequentie geven om de energie in deze ruimte te harmoniseren. Jij hebt ook een frequentie en een energie om te geven. Het werken met klanken is een krachtige manier om jouw energie te tonen en aan de wereld te geven. Als we allemaal dezelfde klank hebben, is het effect enorm. We doen het gezamenlijk, met meer dan duizend mensen in dit gebouw. Een heilig gebouw op een grote leylijn, met het Grote kristal onder ons. En met duizenden van ons over de hele planeet, iedereen die meekijken doet ook mee. Als we samen de klank afstemmen voelen we de Liefde en dankbaarheid in ons. En we veranderen de frequentie en de energie op onze planeet in Liefde. Met al je Liefde en emotie en alle dankbaarheid die je op kunt brengen, laten we onze wereld veranderen.
Ga alstublieft staan en geeft alles wat je hebt. We zijn hier om onze planeet te veranderen. Het is niet te tijd om verlegen te zijn. We zijn van heiden er verre gekomen voor dit moment. De hele wereld is samen met ons. Laten we onze wereld veranderen.

Er waren zoveel mensen in dit gebouw en ik hoopte dat ik dit niet hoefde te doen, maar als we nu gaan bidden is het tijd om onze eigen gebeden te sturen. Het is tijd voor ons om diep bij onszelf naar binnen te gaan en ons eigen gebed te bidden voor de genezing van Moeder Aarde. En ik zal met het kristal door de ruimte lopen zodat het kristal bij jullie allemaal nabij is. Dat zal een grote taak zijn. Ik zal het zo dicht bij brengen als mogelijk is. Het is tijd om in ons hart te gaan en onze persoonlijke gebed te doen, dat wat je wenst voor Moeder Aarde, voor de mensheid, voor het veranderen van onze planeet. Nu de polen verschuiven, de mensheid ontwaakt, wij in een nieuw bewustzijn komen, stuur je gebeden naar dit kristal. We hebben net onze trilling en klankafstemming gedaan voor het veranderen van het bewustzijn op onze planeet. Met de klankafstemming lag deze naast het bewustzijn van onze planeet, naast de frequentie en de trilling, dus nu is het tijd om de gebeden in het kristal te zenden waar ze altijd zullen blijven. Dit is het kristal dat hier in Nederland in de grond geplaatst zal worden. Het zal het water zegenen en met de regen weer neervallen. Zend je gebeden naar dit prachtige kristal. Het kristal zal de gebeden vasthouden en de planeet zegenen voor altijd. Dit is waar we hier voor gekomen zijn. Dit is waarom ik ben gekomen. Dit is waarom dit kristal al die jaren is beschermd. Voor DIT moment. We gaan nu naar het gebed. Breng je hart tot rust en wees dankbaar. Ga over tot gebed. Het kristal zal al deze energie in zich bewaren. En ik zal proberen om het zo dicht bij je te krijgen als mogelijk is. Alstublieft probeer het niet vast te pakken. Als ik het laat vallen, dan is mijn leven voorbij. Wees alstublieft voorzichtig.

We gaan nu gezamenlijk verder om ons gebed af te maken. Sluit je gebed af en ik zal proberen het kristal zo lang mogelijk omhoog te houden, maar ik denk niet da tik nog veel kracht over heb in mij.
We maken onze gebeden af en verzegelen ze in dit kristal. Daarna zal dit kristal in de aarde van Nederland geplaatst worden. Jullie gebeden zullen voor altijd blijven bestaan. Ze gaan in de aarde, in het water, in de atmosfeer. Jullie gebeden zullen de hele wereld veranderen. En namens de hele wereld dank ik jullie. Bedankt voor wie je bent. Dank je voor het ontwaken. Dank jullie voor het samenkomen. Dank je voor het zijn. Dank je wel voor het voorbeeld dat je voor ons allen bent. Het was 3 jaar geleden dat één van mijn ouderen mij zei dat Nederland het spirituele “broodmandje” (NB: rijke grond, goede agricultuur of klimaat) van de wereld zou zijn. Ik had geen idee waar ze het over had. Nu snap ik het. We doen het. Jullie doen het. En ik dank jullie enorm.
Mijn hart is er vol van, dank jullie hiervoor. Dank voor jullie Liefde en energie en voor de mensen thuis over de hele wereld. We voelen dat jullie hier bij ons zijn. We weten dat jullie hier zijn. En samen, met alle stammen, alle kleuren, zullen we onze wereld verbeteren. Dank jullie en ik hou heel veel van jullie, dank je, dank je, dank je.
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 03-12-2012 14:43

wauw voor mij iets te lang om te lezen dus zal het in stukken doen maar wat een werk zeg petje af dank je wel :wink:
Lieve groet Anneke

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 03-12-2012 15:04

Hoi Manuta,

Ja het is inderdaad een aardige lap. Als je wilt kan ik hem je ook mailen. Leest misschien prettiger.
Dank voor je petje :wink: Ik doe het graag omdat ik de boodschap erg belangrijk vind. En ik vind dat iedereen recht heeft op die boodschap....
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 05-12-2012 14:47

Pymalaya Cikala......hier buig ik voor.

Wat een krachtige woorden spreekt zei.Laten wij hopen dat deze trilling ieder huishouden mag bereiken.Ik lees veel waarheden in haar spreken....wel was mijn al veel bekent.Dankje dankje.My englies is nod very wel. :lol:
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “"Little Grandmother"”