Kracht voorwerpen



Plaats reactie
Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Kracht voorwerpen

Bericht door Ainila Heca Wiya » 19-07-2012 21:30

Iedereen verzamelt krachtvoorwerpen.Kracht voorwerpen zijn voor een sjamaan zeer heilig om in harmonie ziektes te herstellen.Wij noemen dit spirituelen helpers..Hoe meer krachtvoorwerpers hoe meer dat wij genezers zijn van onszelf.Wat zijn jou krachtvoorwerpen.

Afbeelding
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 19-07-2012 22:31

Ik heb ooit van een vriendin uit rusland uit altai de mountain Beluga, ik heb dexze stenen geschilderd

zijn krachtstenen geworden, de ronde steen die je iet liggen is een speciale sjamanensteen , ik heb er twee en een draag ik bij me
Mijn gierenveer , maar ook mijn foto's van de natuur, mijn schilderijen waar in ik me kan uiten en neerzetten wat ik voel

Afbeelding
Lieve groet Anneke

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 20-07-2012 01:15

Naast mijn waaier, stick en ratel (de basis ligt er, moet hem nog verder af maken) gebruik ik veel stenen.
En ik heb nog een project liggen om een medicijnwiel in de tuin te leggen.

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 20-07-2012 09:43

ja dat is waar ben er erg benieuwd naar zo heb ik uit het boek van barbara driesen het medicijnorakel gemaakt was ook zo leuk toevallig gaan we dit weekend dat spelen
Lieve groet Anneke

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 20-07-2012 19:35

Zeer krachtig die stenen op de tafel Manitutanka.

Cikala....al het goede werk heeft tijd nodig...ook in deze.Het hart zegt mijn dit alles komt goed.

Enne kruiden of veren...insecten doen ook zeer hun werk.Niet alleen edelstenen ook kiezelstenen zijn zeer krachtig.

Ik heb een dochter dat is echt een stenen kind.Waar wij heen gaan....is het de stad..de zee of ergens op visite,,,er gaat een steen mee.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 20-07-2012 19:53

Ha ja, kruiden natuurlijk ook ja...

Mmmm...ja ....dat medicijnwiel komt goed...is weer een les in geduld hè... :wink:

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 20-07-2012 19:55

Inderdaad...dit is wat wij samen elke keer weer delen.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 21-07-2012 18:43

Ik heb in de indianenwinkel in den haag een soort wierrook gekocht en dat zijn gedroogde kruiden dat is zo lekker, net smudge het zijn geperste droge kruiden in de vorm van een soort staafje, die steek je aan en het brand en geef een smugde geur af zo heerlijk, vanmorgen trok ik mijn wekelijkse kaarten om 7 uur was het geloof ik en ik stak zo'n staafje aan en de hele bovenverdieping rook zo lekker zonde om naar beneden te gaan hihih
Lieve groet Anneke

Plaats reactie

Terug naar “Uitleg Sjamanisme”