Het Orakel van 29-03-2013

Wat hebben de Mayas allemaal voorspeld...
Plaats reactie
Truus
Berichten: 166
Lid geworden op: 03-06-2012 16:14

Het Orakel van 29-03-2013

Bericht door Truus » 29-03-2013 09:38

Dankzij de Kracht van ‘Organiseren en Instinct’ kan ik Balanceren en Overleven en brengt het mij Gelijkheid van Lichaamswijsheid.
Stam: Gelijkheid van Lichaamswijsheid, Gegidst door Gelijkheid van Lichaamswijsheid, Aangevuld door Gelijkheid van Tijdloosheid, Uitgedaagd door Gelijkheid van Visie, In de Schaduw Integriteit van Innerlijke Leiding.
Toon 6 Ritmische Toon van Gelijkheid – Energie balanceren – Stroom!
Focus: Ik organiseer de bronnen en breng op een efficiënte manier balans in mijn leven.
Vraag: Laat ik het stromen? Blijf ik ergens aan vast houden?
Rode Slang
Affirmatie: Ik ben CHIKCHAN; SLANG; ik ben jouw levenskracht en lichaamswijsheid. Ik geef jou passie en verlangen.
Dagfocus: Ik focus op de innerlijke wijsheid van mijn lichaam. Ik eer de volmaaktheid van mijn fysieke tempel. Ik geef uiting aan mijn passie, mijn vitaliteit en mijn sensualiteit.
De vraag bij vandaag is: Hoe kan ik gelijkheid organiseren?
Ik kan gelijkheid organiseren door mijn eerste gevoel en mijn intuïtie te volgen om keuzes in het nu te maken. Ik leer mijn zintuigen en passie te gebruiken om toegang te krijgen tot en af te stemmen met mijn Hogere Zelf. Ik ben de liefde die ik zoek.
HARMONIE

Gele Zelfbestaande Ster

In Lak'ech-Ik Ben Een Andere Jij

Zegen en Dank aan alle bronnen.

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 31-03-2013 13:22

Dat is weer duidelijk.In alles wat ik zie wordt alles naar onszelf gewezen.Liefde........herken het en deze energie zal gaan stromen.Daarmee maken wij ruimte,ruimte voor al wat is.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Mayas”