Het Orakel van 26-03-2013

Wat hebben de Mayas allemaal voorspeld...
Plaats reactie
Truus
Berichten: 166
Lid geworden op: 03-06-2012 16:14

Het Orakel van 26-03-2013

Bericht door Truus » 26-03-2013 14:48

Het Orakel is Witte Elektrische Wind
Dankzij de Kracht van ‘ Activeren van Adem’ kan ik Verbinden en Communiceren en brengt het mij Dienstbaarheid van Spirit.
Stam: Dienstverlening van Spirit, Gegidst door Dienstverlening van Nieuwe Kansen, Aangevuld door Dienstverlening van Synchroniciteit, Uitgedaagd door Dienstverlening van Vrije Wil. In de Schaduw Bevrijding van Transformatie.
Toon 3 Elektrische Toon van Dienstbaarheid – Energie bijeenbrengen – Activeer!
Focus: Ik stel mij dienstbaar op. Ik ben open naar de mogelijkheden en word deel van de oplossing.
Vraag: Durf ik te volgen wat mijn hart mij ingeeft?
Witte Wind
Affirmatie: Ik ben IK; WIND; Ik ben jouw levensadem en geest.Ik inspireer jou om jouw eigen waarheid en werkelijkheid te creeren.
Dagfocus: Ik focus op de aanwezigheid van de Geest door te handelen naar mijn natuurlijke inspiratie. Ik laat de Adem van de Geest mij begeleiden om mijn waarheden te spreken. Hoe kan ik mezelf en anderen het beste van dienst zijn?
Ik kan mezelf en anderen het beste van dienst zijn door mijn waarheid te spreken met openheid en oprechtheid.
Ik kan mezelf en anderen het beste van dienst zijn door mijn waarheid te spreken met openheid en oprechtheid.
HARMONIE

Gele Zelfbestaande Ster

In Lak'ech-Ik Ben Een Andere Jij

Zegen en Dank aan alle bronnen.

Plaats reactie

Terug naar “Mayas”