Het Orakel van 22-03-2013

Wat hebben de Mayas allemaal voorspeld...
Plaats reactie
Truus
Berichten: 166
Lid geworden op: 03-06-2012 16:14

Het Orakel van 22-03-2013

Bericht door Truus » 22-03-2013 12:40

Het Orakel is Witte Kristallen Spiegel
Dankzij De Kracht van ‘Zich Toewijden/Opdragen van Structuur’ kan ik Universeel Maken en Reflecteren en brengt het mij Samenwerking van Waarheid.
Stam: Samenwerking van Waarheid, Gegidst door Samenwerking van Zelf-Liefde, Aangevuld door Samenwerking van Zijn, Uitgedaagd door Samenwerking van Harmonie, Inde Schaduw Uitdaging van Intuïtie.
Toon 12 Kristallen Toon van Samenwerking – Energie universeel maken – Begrijp!
Focus: Ik ontdek, deel en geef expressie aan mijn inzichten in openheid en liefde.
Vraag: Heb ik overzicht in wat er gaande is? Of ben ik de draad een beetje kwijt?
Witte Spiegel
Affirmatie: Ik ben ETZ’NAB; SPIEGEL; Ik zie jouw schaduwkanten onder ogen. Ik breng jou zuiverheid en tijdloosheid.
Dagfocus: Ik focus op het maken van onderscheid tussen waarheid en illusie. Ik leer van de spiegels die andere mensen en situaties mij voorhouden. Ik zie mijn schaduwzijde en onderbewustzijn onder ogen. Ik bevrijd mij van alles wat niet oorspronkelijk van mij is. Ik weerspiegel het licht van de spirituele krijger.


Het is een illusie dat alles wat iemand zegt de waarheid is.
HARMONIE

Gele Zelfbestaande Ster

In Lak'ech-Ik Ben Een Andere Jij

Zegen en Dank aan alle bronnen.

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 23-03-2013 12:56

Dankje Truus voor dit waardevol schrijven.Hierdoor zie ik mijn schaduwzijde en onderbewustzijn onder ogen zodat ik het licht van de spirituelen krijger mag ontvangen.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Mayas”