Het Orakel van 17-03-2013

Wat hebben de Mayas allemaal voorspeld...
Plaats reactie
Truus
Berichten: 166
Lid geworden op: 03-06-2012 16:14

Het Orakel van 17-03-2013

Bericht door Truus » 17-03-2013 13:35

Afbeelding
Afbeelding
Dankzij de Kracht van ‘Kanaliseren van Opmerkzaamheid’kan ik Inspireren en Onderzoeken en brengt het mij Afstemming van Ruimte.
Stam: Afstemming van Ruimte, Gegidst door Afstemming van Lichaamswijsheid, Aangevuld door Afstemming van Nieuwe Kansen, Uitgedaagd door Afstemming van Intuïtie, In de Schaduw Afstemming van Kunst (Harmonie)
Toon 7 – Resonante Toon van Afstemming – Energie inspireren – Versmelt!
Focus: Ik stem mij af op de Bron. Ik inspireer mijzelf, anderen en creatieve projekten.
Vraag: Ben ik in het hier en nu? Sta ik open voor anderen?
Ik stem mij af op mezelf en ik blijf bij wat ik wil. Dan ben ik in het hier en nu en sta open voor anderen.
Rode Hemelwandelaar
Affirmatie: Ik ben BEN; HEMELWANDELAAR; Ik ben jou boodschapper van het licht. Ik breng jou het vermogen om door tijd en ruimte te reizen.
Dagfocus: Ik focus op het delen van zuivere berichten om Hemel en Aarde te verenigen. Ik ga uitdagingen aan en groei. Ik neem (stand)punten in die flexibel zijn, daarmee behoud ik mijn vrijheid. Ik neem actief deel aan het creëren van een nieuwe toekomst.
De vraag bij vandaag is: Hoe kan ik mijn diensten het beste afstemmen ?
Ik kan mijn diensten het beste afstemmen door de MOED te hebben om een weg in slaan en zonodig om te keren als ik de verkeerde weg neem.
HARMONIE

Gele Zelfbestaande Ster

In Lak'ech-Ik Ben Een Andere Jij

Zegen en Dank aan alle bronnen.

Plaats reactie

Terug naar “Mayas”