Het Orakel van 16-03-2013

Wat hebben de Mayas allemaal voorspeld...
Plaats reactie
Truus
Berichten: 166
Lid geworden op: 03-06-2012 16:14

Het Orakel van 16-03-2013

Bericht door Truus » 16-03-2013 12:53

Afbeelding
Afbeelding
DANKZIJ DE KRACHT VAN ‘ORGANISEREN VAN VRIJE WIL’ KAN IK BALANCEREN EN KEUZE MAKEN EN BRENGT HET MIJ GELIJKHEID VAN VRIJHEID.
Stam: Gelijkheid van Vrijheid, Gegidst door Gelijkheid van Vrijheid, Aangevuld door Gelijkheid van Heling, Uitgedaagd door Gelijkheid van Spirit, In de Schaduw Integriteit van Stroming.(Zelfvertrouwen)
Toon 6 Ritmische Toon van Gelijkheid – Energie balanceren – Stroom
Focus: Ik organiseer de bronnen en breng op een efficiënte manier balans in mijn leven.
Vraag: Laat ik het stromen? Blijf ik ergens aan vasthouden?
Ik blijf vasthouden aan mijn zelfoordeel.
Ik laat het stromen, door beweging, door nieuwe kennis, door onthechting.
Gele Mens
Affirmatie: Ik ben EB;MENS; Ik ben jouw vrije wil… zeg het maar…. Ik geef jou de rijkdom om jouw eigen weg te gaan.
Dagfocus: Ik focus op de keuze om mij te laten voeden met hoger en groeiende Bewustzijn. Ik geniet van mijn MensZijn, en belichaam Overvloed. Ik gebruik mijn Heilige Vrije Wil.
De vraag bij vandaag is: Hoe kan ik gelijkheid organiseren?
Ik ga staan voor wat ik Zelf wil. Ik uit mijn Gevoelens en koester zuiverende en helende Bezigheden. Zo kan ik gelijkheid organiseren.
HARMONIE

Gele Zelfbestaande Ster

In Lak'ech-Ik Ben Een Andere Jij

Zegen en Dank aan alle bronnen.

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 16-03-2013 22:07

Dankje Truus ook gelijkheid waar ik veel vrijheid in zie is dat iedere mens gelijk is aan de ander.Wij zijn alle gelijk.Hier op Aarde worden er wel rangen gegeven.En toch zal die eindstreep voor ieder mens het zelfde zijn.Toch zal iedere geboorten voor ieder foutus het zelfde zijn.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Mayas”