Het Orakel van 10-03-2013

Wat hebben de Mayas allemaal voorspeld...
Plaats reactie
Truus
Berichten: 166
Lid geworden op: 03-06-2012 16:14

Het Orakel van 10-03-2013

Bericht door Truus » 10-03-2013 12:51

Afbeelding
Afbeelding
Dankzij De Kracht van Laten Voorduren en Dood kan ik Transcenderen en Loslaten en brengt het mij Aanwezigheid van Nieuwe Kansen.
Stam: Aanwezigheid van Nieuwe Kansen, Gegidst door Aanwezigheid van Zelf-Liefde, Aangevuld door Aanwezigheid van Moed, Uitgedaagd door Aanwezigheid van Innerlijke Leiding, In de Schaduw Doel van Visie.
Toon 13 Kosmische Toon van Aanwezigheid – Magische Vlucht – Leef!
Focus: Ik vier de verbinding met de Bron, ik vier Succes, Ik vier het Leven!
Vraag: Je hoeft niets te doen!! Je hoeft alleen te zijn! Of heb je het soms te druk?
Witte Wereldoverbrugger
Affirmatie: Ik ben KIMI; WERELDOVERBRUGGER; Ik ben jouw vermogen tot overgave en loslaten. Ik ben jouw vergeving en bevrijding.
Dagfocus: Ik focus op het toelaten van het noodzakelijke afsterven zodat nieuwe mogelijkheden en vernieuwing geboren kunnen worden. Ik laat de behoeften van mijn ego los om te willen controleren. Ik geef mij over en ontspan mij in de Gratie van het Grotere Plan.
Om uit de schaduw te komen: Luister ik naar dat gedeelte van mij dat roept om afsterving en transformatie. Ontvang ik de wijsheid ervan. Kijk ik uit naar nieuwe mensen, nieuwe ideeën en nieuwe richtingen. Vergeef ik en laat ik los.
De vraag bij vandaag is: Hoe kan ik mijn Liefde en Plezier uitbreiden?
Ik kan mijn Liefde en Plezier uitbreiden door Vertrouwen te hebben en te Ontspannen.
Mezelf te ZIJN
HARMONIE

Gele Zelfbestaande Ster

In Lak'ech-Ik Ben Een Andere Jij

Zegen en Dank aan alle bronnen.

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 10-03-2013 15:09

Dankje ik ga door dit orakel weer vele dingen loslaten.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Mayas”