Het Orakel van 25-07-2012 Dag buiten de tijd

Wat hebben de Mayas allemaal voorspeld...
Plaats reactie
Truus
Berichten: 166
Lid geworden op: 03-06-2012 16:14

Het Orakel van 25-07-2012 Dag buiten de tijd

Bericht door Truus » 25-07-2012 12:03

Afbeelding

Afbeelding
Het Orakel van vandaag op Dag buiten de Tijd is Witte Ritmische Spiegel ~ Gelijkheid van Inzicht ~ Gegidst door Gelijkheid van Inzicht ~ Aangevuld door Gelijkheid van Oervertrouwen ~ Uitgedaagd door Gelijkheid van Harmonie ~ Verborgen door Integriteit van Intuitie

De vraag bij vandaag is: Hoe kan ik gelijk(waardig)heid organiseren? ~ Ik kan gelijk(waardig)heid organiseren door bereid te zijn in de spiegel te kijken. Mijn schaduw onder ogen te zien. In de spiegel te kijken die andere mensen en situaties mij laten zien als aanreiking, als geschenk. Onderscheidingsvermogen gebruiken, het zwaard van WAARHEID in mijn leven hanteren om los te laten en mezelf en anderen te vergeven. Mezelf
bevrijden van illusie.

Dankzij de Kracht van Organiseren en Structuur kan ik Balanceren en Reflecteren en brengt het mij Gelijkheid van Waarheid.

~ Dit jaar vieren we de Dag Buiten de Tijd in Kilder (bij Doetinchem) ~

Over de hele planeet wordt deze dag gereserveerd voor feest en gemeenschappelijkheid met als centrale focus: Planetaire Vrede door Cultuur; stop 'business as usual' oftewel even stoppen met de dingen van alledag; uitdrukking geven aan de waarheid "Tijd is Kunst!", vergeving, afstemming, bevrijden van schulden, zuivering, de Kunst van Vrede...

De Dag Buiten de Tijd van dit jaar draagt de Galactische Signatuur van "Witte Ritmische Spiegel", dat
in de Dreamspell Mythologie staat voor helderheid op het diepst van de snede, het reflecteren van allerlei orde
en het in balans brengen van de dingen (en mensen) zodat ze gelijkwaardig zijn.
Dit alles in de wavespell van de Hemelwandelaar, die staat voor waakzaamheid en het onderzoeken van je/de ruimte.
Het archetype van de Hemelwandelaar staat ook voor de profeet in je en de galactische navigator in tijd.

Deze Dag Buiten de Tijd zal extra krachtig zijn, omdat de Ritmische Spiegel het tweede "clear sign" is op de tombe van Pacal Votan; zijn sterf- of excarnatie-datum. In de Maya Long Count is het 11 Chuen (Aap).

Voor de Dag Buiten de Tijd van dit jaar vragen wij je om een spiegel of spiegels mee te brengen als een symbool
van de weerspiegeling van de Goddelijke Orde van Eindeloosheid. Spiegels helpen ons herinneren dat we eigenlijk
multi-dimensionaal zijn en ze zijn een manier om het resonante veld rond de aarde, Velatropa 24,3 te versterken.
De ware betekenis van In Lak'ech ("ik ben een andere jij")

Op de Dag Buiten de Tijd wordt ook gevierd:
World Day of Love and Gratitude to Water
HARMONIE

Gele Zelfbestaande Ster

In Lak'ech-Ik Ben Een Andere Jij

Zegen en Dank aan alle bronnen.

Plaats reactie

Terug naar “Mayas”