Moeder aarde kaart voor deze week 15- 10-2012



Plaats reactie
Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Moeder aarde kaart voor deze week 15- 10-2012

Bericht door Manitutanka » 16-10-2012 08:01

Afbeelding

Vuur van zuivering,
Stoom van heilig Steen,
Gebedskoord en tabaksblad,
En liederen van de geest.

De Zweethutkaart spreekt over de behoefte om een bepaald aspect van je leven te zuiveren. Dit reinigen kan vriendelijk en helend zijn als je bereid bent het op een heilige manier te benaderen. Het kan tijd zijn om negatieve gedachten of houdingen te reinigen. Vanuit een ander gezichtspunt kan het nodig zijn barrieres op te ruimen; dit als mensen je naar beneden halen en verhinderen dat je verder komt.
Of de zuivering lichaam, geest, emoties, houdingen of ziel betreft, moet je zelf beslissen. De regel van de Zweethutkaart die voortdurend opgaat, is dat nederigheid en zuivering altijd de weg vrijmaken voor nieuwe levenskracht. Denk eraan dat je zodra 'roest' verwijderd is, op eigen kracht kunt stralen.
Lieve groet Anneke

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 16-10-2012 08:19

Heb je zelf wel eens een zweethutceremonie bijgewoond??? Ik ben er wel benieuwd naar...hahaha..het zal in ieder geval warm zijn :wink:

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 16-10-2012 10:40

nee ik zelf niet mag niet van de artsen , maar mijn zoon wel en was toen 19 jaar en ging in de zweethut en is zich dood geschrokken van de hitte en wilde er weer uit maar dat mag alleen in ene bepaalde richting dus hij moet de grote ronde doen om er uit te komen, de volgende sessie wilde hij niet meer en toen is hij vuurmeester geworden.
Het is net iets als een erg hete sauna, alleen een andere sfeer
Lieve groet Anneke

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 05-12-2012 18:38

jammer dat je zoon uit de zweethut wou.....ja klopt een ander sfeer wat dacht je van een ander bewustzijn en op het einden opnieuw geboren worden>Heeft je zoon dit zo ook ervaren?
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 09-01-2013 22:27

Erik mijn zoon is nu 35 en is heel spiritueel maar schopt er nog tegen aan zit erg in zijn carrière.
als hij vragen heeft waar hij niet uitkomt wil hij graag dat ik hem test of kaarten leg maar als er mensen bij zijn laat hij weten dat hij het allemaal onzin vindt , komt nog wel goed denk ik
Lieve groet Anneke

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 11-01-2013 16:48

Tijd geeft raad.Wat hij als kadoo van de kaarten heeft ontvangen zal hem in ervaringen getoont worden. :lol:
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Kaarten lezing”