Moeder aarde kaart voor deze week 1-10-2012



Plaats reactie
Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Moeder aarde kaart voor deze week 1-10-2012

Bericht door Manitutanka » 01-10-2012 08:55

Afbeelding

Mijn woorden en mijn daden,
Ik heb ze steeds geeerd,
Overwinning is voor allen,
Als men er iets van leert.
De mensheid die verheugt zich!
De buit van een Succes is:
Harmonie en evenwicht,
Wereldvrede en het licht.

De oorlogskreet heeft weerklonken en de overwinning is zeker als je de kaart van Dappere Daden hebt gekregen. Je wordt ervan op de hoogte gebracht dat er een persoonlijke overwinning in de maak is. Je hebt misschien de zege behaald op een oude uitdaging, of een tegenstander overwonnen, dus nu is het de tijd om je overwinning met anderen te delen. Of de overwinning nu spiritueel van aard is of bestaat uit iets winnen in de loterij, dat maakt geen verschil. Je moet nu jezelf eer bewijzen en dankbaar voor deze zegening zijn.
Dappere daden stelt de goede afloop van voorwaartse beweging voor en van de erkenning van juist handelen. Je bent jezelf trouw gebleven en wordt beloond omdat je op Het Heilig Pad bent gebleven. Gefeliciteerd! Overwinning smaakt zoet, maar nog zoeter wanneer de buit wordt gedeeld met degenen om wie je geeft.

Deel de vreugde van je Succes met hen die je graag zien winnen. Denk eraan: Krijgers die Dappere Daden telden, zorgden altijd voor degenen die achterbleven: ouden en zwakken. Materiele overwinningen die met anderen worden gedeeld, brengen nog meer eer mee en leveren hun die bereid zijn te Geven een extra Succesveer op.
Lieve groet Anneke

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 02-10-2012 08:09

Dat is een mooie kaart....ik ben benieuwd.

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Plaats reactie

Terug naar “Kaarten lezing”