Bulgaarse regering in contact met aliens

Alle ouden onderwerpen die geweest zijn.
Plaats reactie
Canuta
Berichten: 97
Lid geworden op: 27-04-2012 22:42

Bulgaarse regering in contact met aliens

Bericht door Canuta » 21-06-2012 18:52

Google vertaling vanuit het engels beetje creatief lezen dus.
Dit stukje deed me de tekst over de badkamer van Ailina hec wiya herinneren:

(NEWSER) - Aliens zijn hier en ze hebben gekozen om contact te maken met de Bulgaren eerste, volgens onderzoekers van de Bulgaarse Academie van Wetenschappen. De adjunct-directeur van de academie Space Research Institute zegt dat onderzoekers zijn de graancirkels het analyseren van de antwoorden op 50 vragen die ze gesteld aan de buitenaardse wezens, de Telegraph rapporten.

"Aliens zijn op dit moment overal om ons heen, en kijken we de hele tijd," zei de ambtenaar. "Ze zijn niet vijandig tegenover ons. Ze willen ons helpen, maar we hebben niet genoeg gegroeid om direct contact te leggen met hen." De aliens zijn zeer kritisch over immorele en onnatuurlijke de mensheid het gedrag, waaronder het gebruik van cosmetica, voegde hij eraan toe. De Bulgaarse regering is fel gedebatteerd het instellen van een aantal hervormingen aan de academie.

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 27-08-2012 12:27

Dankje Canuta,
Ik heb ook stellig het idee wij worden dom gehouden in vele dingen.Als wij op internet verder lezen dan onze neus lang is,is er al jaren contact met buitenaardse wezens.De mens wordt hierin bang gemaakt via...media(Films).Wel weet ik zeker dat ze vredig zijn.Inderdaad ze proberen via de voeding,cosmetica,etc ons blind te maken voor dit soort dingen.Is jou mening ook zo?
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Canuta
Berichten: 97
Lid geworden op: 27-04-2012 22:42

Bericht door Canuta » 04-09-2012 23:35

zegt HAARP jullie iets?

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 05-09-2012 08:14

Volgens mij heb ik daar wel eens iets van gehoord, maar ik weet het zo even niet.

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 05-09-2012 08:33

we worden zeker dom gehouden en een rad voor ogen gedraaid
daarom is inzicht en verdiepen zo belangrijk dan ben je niet afhankelijk van anderen als je snapt van ik bedoel
Lieve groet Anneke

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 05-09-2012 15:39

Juist inderdaad Anneke.Daarom lees ik ook elke dag de AD krant staat zoveel op...OOk bij Niburu waar veel opgescreven staat wat nooit in de media aandacht aan wordt besteed.Jammer het zou voor vele een opheldering zijn.Ik noem Net als Marsel Messing.W.W.W=Wij worden wakker.Lang leven internet grootste media die er bestaat.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Thalita26*Trouwe Papoose*
Berichten: 1144
Lid geworden op: 19-09-2011 19:37

Bericht door Thalita26*Trouwe Papoose* » 05-09-2012 15:50

ik kijk ook iedere dag op niburu, en lees ook elke dag fok.nl, teletekst en nu.nl en kijk elke dag het journaal om toch van bepaalde dingen op te hoogte te zijn
Tot in het diepste van mijn hart: daar is het puur, zoals het moet zijn bedoeld.

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 05-09-2012 16:45

ja ik lees ook veel op niburu door WWW blijft ons bewustzijn van vele dingen op de hoogte.Het is een geruststelling.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Archief”