kaart trekken

Alle ouden onderwerpen die geweest zijn.
Plaats reactie
Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

kaart trekken

Bericht door Manitutanka » 14-09-2012 21:28

ik kan een kaart voor jullie trekken met een kleine uitleg van mezelf er bij geven wie lijkt dat wat?
ik denk aan medicjnkaarten, moederaardekaarten, orakelsjamaankaarten totemdieren kaarten?? dus zeg het maar
Lieve groet Anneke

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 16-09-2012 12:59

Is het verstandig om hier een vraag bij te stellen Anneke?Of leg je de kaart op zuiveren Intuïtie ?

Heb zelf de medicijn-moederaarde kaarten, zou je voor mijn een orakelsjamaankaart willen trekken?Met de vraag rondbetrekking mijn werk.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 16-09-2012 17:34

Je kan een vraag stellen, maar je kan ook gewoon een kaart voor de komende tijd vragen dat is wat algemener en verstandiger voor een forum
Je roept en nummer, ik schud de kaarten 7 x en tel van boven naar beneden naar de kaart die gevraagd wordt bv 21 dan tel ik 21 kaarten af en vertel over die kaart
Lieve groet Anneke

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 18-09-2012 18:50

Oke dankje voor deze uitleg en dat je voor mijn een kaart wil trekken. Dan wil ik graag nummer 9 Anneke.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 19-09-2012 07:36

kaart Ainila
Afbeelding

Aho Heyokah!
Wat ben je tegendraads,
Toch zorg je dat ik leer.

Aho Heyokah!
Je houdt me voor de gek,
Maak ik jou de volgende keer!

Als de Bedrieger aan je horizon verschenen is, staat je een hoop gelach te wachten. Je doet waarschijnlijk precies het tegenovergestelde van wat je zou moeten doen en staat op het punt eraan kapot te gaan. Houd ermee op je creatieve energie weg te laten lekken naar de problemen of de drama's van andere mensen.
Wees niet meer zo ernstig en laat een glimlach doorbreken, of Prairiewolf komt je dromen pesten. Denk eraan dat je sommige dagen de brandkraan bent en sommige dagen de Hond. Dat geldt voor iedereen, raak dus niet gedeprimeerd wanneer er op je gepiest wordt. Van lachen of van tegenstellingen leren kan leuk zijn.

De grondtoon van de Heyokah-kaart is dat je je ernst zou moeten loslaten en zou moeten beginnen om het heilige met het oneerbiedige in evenwicht te brengen. Als je alleen maar koppig bent, kan het tijd zijn om een tegendraadse les te creëren waardoor te gedwongen wordt in de lach te schieten of te glimlachen, of die je er met een list toe verleidt de kier in het universum in te gaan om erachter te komen wat werkelijk belangrijk is!
Lieve groet Anneke

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 19-09-2012 07:41

deze kaart wil je benadrukken dat je ernst en plezier moet samenbrengen om evenwicht te brengen.
Om dat je de neiging hebt het tegenovergestelde te doen van wat je eigenlijk wil, maakt je dat overbodig vermoeid
Kom weer terug bij jezelf om je pad te vervolgen en geniet
Lieve groet Anneke

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 19-09-2012 09:21

Dankje Anneke.Inderdaad is dit het geval op mijn werk.Ik doe het tegenovergestelde van wat er van mijn gevraagt wordt.Ik ga momenteel sterk tegen de maatschapij in omdat er mijn onrecht aan wordt gedaan.Of ik dit tegemoet kan treden met een lach.........daar zal ik mijn inzichten naar gaan zoeken om dit in balans te krijgen.Ja klopt ook ik handel momenteel tegen mijn zijn in,ik had het anders gewild maar indeze kon het niet anders.OOOOOOOOO ja het steelt mijn energie ben er soms ontzettend moe van.Toch was dit alles nodig.Dankje lieverd ik weet wat mijn te doen staat.Met een lach :D
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 19-09-2012 14:13

Oh wat mooi deze kaart voor jou dan he, geeft je weer even het inzicht hoe het ook anders kan
gek is dit he doe dit wel vaak kaarten trekken op deze manier en klopt altijd al heb ik soms gene idee waar ik het over heb hihihi
Lieve groet Anneke

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 19-09-2012 15:42

Hoeft niet verklaart te worden Anneke het onzichtbare kan je opdat moment het beste met rust laten is opdat moment voor diegene waar de kaart voor getrokken wordt een helder inzicht.Zoals hier bij mijn.Dankje daarvoor.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 19-09-2012 17:15

ja dat is juist het mooie het gaat vanuit..... je gevoel zeg maar en de ander heeft er echt iets aan dat is juist zo mooi
Lieve groet Anneke

Plaats reactie

Terug naar “Archief”