Mijn ervaring met HSP

Bijna alle spirituele mensen hebben te maken met HSP. Lees hier meer over HSP
Plaats reactie
Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Mijn ervaring met HSP

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 28-04-2012 19:20

Ik ben HSP-er. Toen ik de "wat is HSP" postte en de kenmerken heb ik nog een voor de gein gekeken. Op de test scoor ik minimaal 20 punten en alle kenmerken zijn op mij van toepassing.

Voor ik op het sjamaanse pad kwam, had ik LAST van de HSP. Ik voelde me vooral heel ongemakkelijk in drukke situaties.
Bijv. ik speelde van mijn 14e tot mijn 27e bij een dweilorkest. De ene keer kon ik me vol in het feestgedruis storten, maar de andere keer kon ik die drukte niet hebben en vermaakte ik me wel in de kleedkamer met muziek maken of luisteren of een boek te lezen (dat ik altijd bij me had).

En ja, ik kan makkelijk huilen bij ontroerende films. En toen ik zwanger was, kon ik al janken bij een lieveheersbeestje met een gebroken poot.

Ik pik makkelijk emoties op van anderen, ....eigenlijk zou ik alle punten wel toe kunnen lichten.

Toen ik in aanraking kwam met het sjamanisme heb ik mij vaardig kunnen maken in afsluiten en omgaan met HSP door de trancereizen en meditaties e.d.
Maar ik heb ook structuur kunnen geven in mijn HSP. Wat hoort nou echt bij mij en wat is van een ander. En wat kan ik voor die ander betekenen hierin.

Ik kan nu veel beter omgaan met de HSP omdat ik zelf veel stabieler ben geworden en daardoor beter kan relativeren en dingen de plaats kan geven waar ze horen.

En nu ben ik benieuwd, waar loop jij tegenaan met de HSP en hoe ga je er wel of niet mee om?

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 28-04-2012 20:13

Ja ook ik geef jou een hand hierin.Ik heb het meeste last als ik naar de stad toe ga.Ik zie,voel,hoor,en vooral als iemand tegen mijn aanloopt de vonken van zienend oog,ook de pijnen die ik voel en zien kan.Het is een versmelting van aura naar aura.Zoals ik het noem onze lichtlichamen.Daarom gebruik ik dan het ballon effect om alles buiten mijn te laten.Heb vele malen hierin mijn getest om het niet te doen.

Voorbeeld van ervaring";
Zit ik lekker op een terras,gaan vreemde mensen tegen mijn praten over al hun leed.vragen stellen waar ze geen raad mee weten.Kom ik thuis ben ik totaal leeg en uitgeput.Tot snacht overgeven van al wat tot mijn gekomen is.Is er een buik probleem,of hoofdpijn maak ik dat ik overgeven kan dat ik het kwijt ben.Zo nemen wij van ieder mens dan een stukje mee waar vele nog geen erg in hebben.Ook zijn er mensen die daar dan ontzettend ziek van kunnen worden.

Zeer sterke techniek;
Zo heb ik een staander de EIK die ik een jaar bezocht heb met de vraag,mag ik een tak van jou krijgen om telkens de cirkel te trekken voor mijn heilige ruimte.Die heb ik naar een jaar kadoo gekregen.Heb hem bewerkt en eigen gemaakt.Als ik naar zeer drukken ruimte ga trek ik drie keer een cirkel,tegen de klok in.1 voor bescherming,2 voor dichtheid dat er niks van buiten af binnen kan komen,3 als dank.Deze techniek is zeer sterk,je moet wel als je weer thuis bent met de klok mee alles weer openen

Succes ermee,hoor geraag hierin jou ervaring.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 06-11-2012 15:06

Heb je er wat mee gekunnen Cikala,mijn techniek?
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 06-11-2012 21:14

Dat met die tak heb ik nog niet nodig gehad. Het sluiten van mijn chakra's en mezelf in een ballon van wit licht zetten werkt tot nu toe nog goed. Ook ben ik me meer en meer bewust van de "vampieren" en kan ik ze met mijn kracht pareren.

CIkala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 07-11-2012 11:00

Fijn om dit te lezen.Het is toch ons heiligdom...ons huis wat wij zo beschermen kunnen.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 07-11-2012 20:11

Jazeker....
Wie kan er nog meer vertellen over zijn/haar ontwikkelingen m.b.t. HSP?
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Plaats reactie

Terug naar “HSP”