Oefening bij HSP

Bijna alle spirituele mensen hebben te maken met HSP. Lees hier meer over HSP
Plaats reactie
Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Oefening bij HSP

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 28-04-2012 17:46

Als je 's morgens op staat, zet je je voeten stevig op de grond. Bedenk je dan dat je van de grond af een ballon van wit licht over je heen trekt. In die ballon blijft alles wat van jou is bij jou, dus ook je energie. En het kaatst wat van een ander is weg, dus heeft negatieve energie van buitenaf minder uitwerking op je.

Een andere variatie is dat je een lekkere badjas van wit licht aantrekt. Met enige fantasie moet je dat wel voor de geest kunnen halen.

Mocht je nu onverwacht in een drukke situatie terecht komen waar je niet makkelijk weg kunt, maar waar je je niet fijn voelt, dan kan een extra bescherming zijn dat je je armen over elkaar heen slaat. Zo kun je je energie bij je houden en letterlijk een schild vormen naar de omgeving.
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 28-04-2012 19:53

Deze gebruik ik al jaren en geeft altijd de bescherming die ik vraag.De kleur wit symboliseerdt alle kleuren.Ook kan je er nog een spreuk of tekst erbij opnoemen waarvoor je beschermt wilt zijn.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “HSP”