Het genezen van onszelf.

Beheersing van onze Geest met beschrijvingen van technieken en oefeningen.
Plaats reactie
Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Het genezen van onszelf.

Bericht door Ainila Heca Wiya » 22-04-2012 19:27

Genezings meditatie,

OEFENING;

Ga zitten of liggen,adem,en ontspan je diep.te beginnen met je tenen,voeten,benen,bekken,enzovoorts,moet jij je aandacht om beurten richten op elke deel van je lichaam en zeg het te ontspannen,elke gespannenheid lot te laten.Voel elke gespannenheid opheven worden en wegvloeien.

Als jij het wil,doe dan de meditatie op het openen van je energie centra(Kruin) om je energie werkelijk aan het stromen te brengen.
denk je nu in.dat heel je lichaam gehuld is in een gouden,genezende licht-energie...voel het...onderga het....geniet ervan.

Als een bepaald deel van jou lichaam ziek is of pijn doet,vraag dat deel of het een bootschap voor je heeft.Vraag of er iets is dat je moet begrijpen of te doen,op ditzelfde moment of algemeen in je leven.

Wanner je een antwoordy krijgt,doe dan je best het te begrijpen en er gvolg aan te geven.Als j geen antwoordt krijgt ga dan door met de gang van zakenwees duidelijk enhandel daar ook naar.

Stuur speciale,liefdevolle en genezende energie naar dat deel van je,of welk ander deel dan ook dat ht nodigheeft,en zie of voel dat het geneest.Wellicht zou je willen dat je gids er is,of een meester of totem als genezer,omte helpen bij het genezen,,,,roep die dan aan....handelen,vragen en je krijgt.

Stel je voor dat het probleem zich oplost en energie,stralende,natuurlijke goed gezondheid verkeert.Denk jezelf in verschillende situatie,s,terwijl jij je goed voelt,actief en gezind.Zie jezelf als het stralend lichtwezen dat gezond envitaal is.Vol licht en energie.

BEVESTIGING;
Ik heb nu alle ziektepatronen achter mij gelaten.Ik ben vrij en gezond!
Ik ben nu vol stralende gezondheid en energie.
Ik bemind en accepteer mijn lichaam volledig.
Ik ben goed voor mijn lichaam en mijn lichaam is goed voor mij.
Ik ben enrgiek en vol vitatieteit.
Mijn lichaam is evenwichtig,in volkomen harmoniei met het universum.
Ik ben dankbaar voor toenemende gezondheid,schoonheid,vitaliteit.
Ik ben een stralende expressie van de Bron.

Van nu af aan mag je telkens wanneer je deze meditatie doet,je alleen indenken dat je perfect gezondbent,omgeven door het gouden genezend licht.Besteed aan het 'probleem' geen macht en energie meer,tenzij je voelt dat je er nog iets meer van begrijpen moet.

Jij bent gezegend in jou gezondheid.Voel het- ervaar het -en je zal het totaal zijn.

Ainila.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 22-04-2012 19:56

Dank je, deze sluit wel mooi aan bij het zelfherstellend vermogen waar ik het eerder over had bij het visualiseren.

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 22-04-2012 20:05

Jou reactie gaf mijn inspiratie om hier te schrijven,zie wat een aanvulling je mijn gaf.Dankje hiervoor
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 22-04-2012 20:09

Graag gedaan.

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 19-07-2012 21:41

:oops: :lol:
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Mind controle”