Touch of Matrix


Lees, schrijf en leer hier over natuurlijke en alternatieve geneeswijzen.
Plaats reactie
Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Touch of Matrix

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 13-08-2014 21:02

Van de week heb ik zelf kennis mogen maken met Touch of Matrix. Voor mij een heel onbekende methode, maar na uitleg hierover klonk het allemaal zo logisch dat ik het wel eens wilde ervaren. En zo geschiedde. Ik ga niet precies vertellen wat er allemaal gebeurde, want die ervaring wil ik bij jezelf laten, maar het is wel heel bijzonder hoe het lichaam zo vanuit zijn oorsprong reageert.

Touch of Matrix is een eigen ontwikkelde, allesomvattende en baanbrekende methode die alles in beweging zet. De methode is gebaseerd op deze tijd waarin ons bewustzijn verandert. Touch of Matrix heeft zich in enkele jaren ontwikkeld tot een complete opleiding en laat je ook zien hoe je deze kunt integreren in je leven. Dat is interessant en heeft de methode nog completer gemaakt. Het is steeds meer ‘a way of life’. De mogelijkheden zijn grenzeloos, uniek en verrassend eenvoudig. Zo eenvoudig dat als je deze methode goed beheerst je praktisch niets meer hoeft te doen. Het gaat helemaal vanzelf. Doordat wij ons blijven verbinden met de steeds veranderende informatie ontstaan er steeds meer nieuwe mogelijkheden en gaat Touch of Matrix met de tijd mee. En deze ontwikkelingen gaan op dit moment erg snel.

Om eenvoudig uit te kunnen leggen hoe de methode werkt hebben wij de computer als metafoor genomen. Zo noemen wij de harde schijf ‘je Ware Ik’. Door bewust te worden van je Ware Ik, krijg je een betere verbinding met al je programma’s. Vaak is het verstand één van de grootste factoren van veel klachten. Als je vanuit je Ware Ik werkt zul je merken dat je verstand uitgeschakeld word zodat deze geen blokkerende rol meer speelt tijdens de behandeling. Daardoor is het mogelijk, zonder de oorzaak te hoeven weten van een klacht, in zeer korte tijd blokkades of oude thema’s eenvoudig te verwijderden van je harde schijf. We komen dan steeds beter in balans, zowel fysiek, emotioneel als mentaal. We zijn dan beter in staat ons unieke talent te ontdekken en deze tot uitvoer te brengen.

Touch of Matrix is grotendeels gebaseerd op eigen inzichten en gedeeltelijk op de kwantumfysica. Deze stelt dat alles uit licht en informatie bestaat en dat alles en iedereen met elkaar verbonden is door middel van het morfogenetisch veld, wat te vergelijken is met het internet. Het is een netwerk van verbindingen. Als hier een verstoring optreedt, betekent dat een blokkade op bijvoorbeeld het fysieke niveau.

Touch of Matrix is een energetische methode van deze tijd en kan door iedereen geleerd worden. Ook voor mensen die nog nooit iets gedaan of geleerd hebben op therapeutisch gebied is het eenvoudig aan te leren.

Touch of Matrix staat voor het nieuwe denken, het nieuwe handelen en het nieuwe behandelen. Wij laten daarbij het zoeken naar de oorzaak los…. Dat hoeft niet meer. Touch of Matrix werkt nu eenmaal het best als je volledig voor het nieuwe kiest. Focus je op dat wat je wenst.

Touch of Matrix is: bewust worden van je klacht, de oude informatie verwijderen, duidelijk formuleren wat je graag zou willen, verbinden met de informatie die nodig is en loslaten. Het proces zal zijn eigen weg zoeken.

Is het zo eenvoudig? Ja, het is echt eenvoudig..

Touch of Matrix is gebaseerd op technieken die wij in de laatste jaren zelf ontwikkeld hebben. Je leert vanaf het begin hoe je thuis en/of in je praktijk eenzelfde resultaat krijgt als bij de opleiding. We leggen uit en laten zien hoe je op eenvoudige wijze de blokkades, hetzij bij de cliënt of bij de behandelaar, weg kunt nemen.

Touch of Matrix laat veel methodes en technieken bij elkaar komen en biedt je de mogelijkheid je eigen talent te ontdekken en te ontwikkelen. Het biedt je een kader, maar kent geen grenzen omdat wij ervan overtuigd zijn dat jij je eigen talent dient te vinden om het beste en sterkste resultaat te krijgen. Je krijgt informatie aangereikt om een behandeling op te bouwen. Touch of Matrix daagt je uit buiten je eigen kaders te handelen en over je grenzen of beperkingen te stappen. Jij staat centraal en zo kun je ontdekken wie je werkelijk bent.

Je leert een prachtige basis en als jij je eigen talent vindt… dan is alles mogelijk. Dan gebeuren de wonderen.
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Plaats reactie

Terug naar “Natuurlijke en alternatieve geneeswijzen”