Shamballa

Wat zijn jou bewegingen hierin.
Plaats reactie
Yenya
Berichten: 16
Lid geworden op: 03-11-2011 13:59

Shamballa

Bericht door Yenya » 15-11-2011 19:09

Ik heb afgelopen weekend mijn inwijdingen in de Shamballa mogen ervaren en ontvangen. Wonderschone liefde en warmte is wat ik ervaren heb, en ik ben zeer vereerd dat ik deze door mag gaan geven !

De centrale kern van Shamballa is Liefde en Vrijheid. Liefde voor jezelf en een aangeboren besef van verbondenheid met de gehele schepping en Vrijheid van alles wat in de weg staat van dat besef. Vrijheid om te weten wie je bent en ook om in jouw kracht en meesterschap te stappen.

Historie
De oorsprong van Shamballa ligt in het verzonken rijk van Atlantis en is zo goed als verloren gegaan, duizenden jaren geleden. In 1996 is deze energie aan de mensheid geschonken door Master Germain via een Master Leraar: Hari Das Melchizedek. Shamballa betekent onvoorwaardelijke Liefde. Vanwege al het werk dat de mensen op Aarde hebben verricht om hun trillingsniveau te verhogen, is Master Germain in staat geweest om deze hele hoge vibratie tot ons te zenden. Het is een verlenging van de Reiki-energieën die tot nu toe bij ons bekend zijn. Shamballa is niet alleen een manier van genezen, het is een manier om je eigen spirituele groei en ontwikkeling te versnellen en te optimaliseren. Shamballa is de transformatie en ontwikkeling, omdat er meer informatie en symbolen aan de Reiki Methode zoals we die kennen is doorgegeven aan de wereld via Dr. Usui. Daarom wordt de getransformeerde methode; de Shamballa Multi Dimensional Healing, kortweg Shamballa genoemd. Als je eenmaal bent ingewijd in Shamballa, ben je ingewijd voor eeuwig. Iedereen is in vorige levens ingewijd in Shamballa en nu is de tijd aangebroken om je dit te herinneren. Door het gebruik van Shamballa bij jezelf en bij anderen kun je een staat van verlichting bereiken.



Het is voor mij persoonlijk een heel groot kado !

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 15-11-2011 19:54

Van Harte met jou inwijding Yenya.De liefde is te proefen aan je schrijven.Heel bijzonder.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 15-11-2011 20:33

Yenya, wat leuk om te lezen.
Op welke manieren kun je de Shambala toepassen?
Kun je daar meer over vertellen??

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Yenya
Berichten: 16
Lid geworden op: 03-11-2011 13:59

Bericht door Yenya » 17-11-2011 11:52

Ja na 2 dagen vol liefde , de universele liefde ben ik nog zo vol ! Het is z'on mooie energie die ik door mag geven. Ik heb de volgende tekst gebruikt van een website ( waar ik de inwijdingen heb gevolgd ) om even wat meer over de Shamballa te vertellen ;

De essentie van een Shamballa inwijding/activatie is je in contact te brengen met hogere energieën die je spirituele ontwikkeling stimuleren, versnellen en verrijken! Na de inwijding kan je jezelf en anderen healen op het fysieke, emotionele, mentale en/of spirituele vlak. Deze ‘healing vaardigheid’ is eigenlijk een bijproduct van de inwijding. Je hoeft dus geen healer of lichtwerker te willen worden om Shamballa te doen, je kan Shamballa ook gewoon voor je eigen persoonlijke spirituele ontwikkeling gebruiken.

Met de Shamballa energie kan je jezelf en anderen healen maar je kan het ook voor andere doeleinden gebruiken. Je kunt (huis)dieren en planten healen, je werk/woonruimte energetisch schoonmaken, je voedsel zegenen, je derde oog versterken, de werkingskracht van kristallen en remedies verhogen etc. Shamballa is ook een gebruikelijke en effectieve methode om oude gewoontes en verslavingen los te laten en/of jezelf op fysiek, mentaal en/of emotioneel gebied te helpen herstellen.



Ik merk dat die liefde nog steeds zo lekker stroomt in mij , en de activaties doen lichamelijk ook heel erg veel met mij ... ik ben echt aan het opschonen zeg maar.

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 18-11-2011 03:08

Klinkt heel erg als Reiki.
Is er iemand die het verschil tussen Shamballa en Reiki kan vertellen?

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Yenya
Berichten: 16
Lid geworden op: 03-11-2011 13:59

Bericht door Yenya » 18-11-2011 10:55

Er is ook geen verschil , alleen dat Shamballa niet zo strikt is als Reiki met de graden en de figuren/tekens ... ik ben doorgever van liefde en energie ... shamballa is heel simpel en het gaat om de intentie van het geven en helen met liefde ! Het is denk ik net hoe je er zelf in staat , ik heb ook de Consciousness Healing behaald en deze staat aan de Reconnective Healingen . Voor mij zijn het allemaal namen , vanuit verschillende stromingen maar waar mij het om gaat is dat ik mag healen vanuit pure liefde , vanuit de bron ! Ik ben een doorgeefluik van deze onvoorwaardelijke liefde en vrijheid.

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 03-04-2012 17:00

Inderdaad Yenya er komt veel uit verschilende stromingen.Als je het met een scherp oog bekijkt zijn w ijalle doorgeef luiken van uit een onputbaren bron.Alles uit liefde gevend.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Reiki”