Shing Chi

Wat zijn jou bewegingen hierin.
Plaats reactie
stridje
Berichten: 88
Lid geworden op: 08-09-2011 22:07

Shing Chi

Bericht door stridje » 05-02-2013 23:18

Na mijn Kundalini Master inwijding ga ik door met Shing Chi.

Wat is Shing chi.....

Shing Chi is een op bouwende energie - met 5 inwijdingen - waar de balans tussen de aardse en kosmische energie centraal staaten de energie van de 5 hogere chakra's worden geïntegreerd in de 7 basis chakra's. De Shing Chi energie is een energie voor gevorderden, zoals Reikimasters, Kundalini Reiki masters, een andere healing art op hoge trilling. Shing Chi is een energie - helingsvorm, een techniek om de hogere sterren Chakra’s - Maquam te activeren en te integreren in het energie systeem van de mens. Door je hogere lichtlichamen & Chakra’s te activeren krijg je toegang tot deze hogere energie en kun je jezelf helen en anderen. Shing Chi is ideaal voor spirituele ontwikkeling, het verwerken van asentieprocessen en het - nog beter - opheffen van persoonlijke blokkades en is niet voor de beginnende spirituele mens. Voor Shing Chi word er verlangt dat men reiki master , kundalini reiki master is of een andere healingsvorm beheerst. Of zich in een gevorderd stadium van spirituele ontwikkeling bevind. Het is een mooie, zuivere energie, maar is niet te onderschatten.

Shing Chi activeert dus de hogere chakra’s - Maquam en laat de energie hiervan integreren - d.m.v een speciale meditatie - in de 7 basischakra’s Het opent en verbreed de kruin chakra van de mens en de pranabuis die door de chakra’s heen lopen. Ieder mens is verbonden met de 7 lichtlichamen en ieder licht lichaam is ook weer verbonden met de een van de basis chakra’s. Er zijn in totaal 12 Chakra's die stapsgewijs - een per inwijding - worden geactiveerd.

Shing Chi laat je de hogere chakra’s - buiten deze 7 basis chakra’s - ervaren en neemt je – met deze hogere energie - mee op reis langs de aardechakra’s naar de kern van moeder aarde. Waar alle hogere energie wordt geïntegreerd met jouw basis chakra’s en de daar bij behorende licht lichamen worden geactiveerd. De handchakra's worden geactiveerd en er word een energiebal tussen de handen gemaakt vanuit deze energie. Het is een mooie - voor sommige mensen - ontroerende ervaring en mensen voelen zich na een behandeling en/of inwijding als herboren.

Bron: Free Spirit insight.
ik ben niet gek,ik ben paranormaal

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 17-02-2013 14:43

Mag ik vragen waarmee jullie die chakra,s activeren?Je handen een krachtvoorwerp?Etc................
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Reiki”