psychometrie met sieraden

Hier vind je uitleg over de verschillende vormen van psychometrie. Wat zijn jouw ervaringen?

Plaats reactie
Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

psychometrie met sieraden

Bericht door Ainila Heca Wiya » 08-11-2018 16:33

Bij psychometrie a.h.v. sieraden staat de ontvanger die de channeling bij woont gedurende de channeling een sieraad af. De psychometrist houdt het horloge, ring of ketting in de handen om vervolgens energie die van het sieraad afkomt te kunnen voelen.

De psychometrist meet en voelt hoe signalen van de energie om het sieraad waar worden genomen. De signalen, dat een sieraad wat gedragen wordt met zich mee draagt, stralen trillingen uit die door de beoefenaar worden waargenomen.

Deze trillingen kunnen worden omgezet in boodschappen en begrijpbare taal waar mensen die hier om vragen iets aan hebben. De psychometrist zorgt er voor dat de signalen, trillingen, worden omgezet in woorden.

Een waarneming bericht uit een dergelijke channeling is vaak een bevestiging op zaken die men eigenlijk al herkent maar door een dergelijke psychometrie reading van iemand die van een verleden niets af weet, nog eens benadrukt krijgt hoe de vork in de steel zit. Zo kan men steun en troost zoeken bij het zoeken naar oplossingen of gewoon rust vinden.

Tijdens een psychometrie zaal voorstelling wil graag iedere deelnemer een dergelijke mini sessie ondergaan. Het is de taak van de psychometrist om net die dingetjes er uit te pikken die het meest belangrijk zijn om op het juiste moment aandacht aan te besteden.

Soms zegt een woord of een paar zinnetjes iemand meer dan een heel verhaal dat vertelt wordt. Mijn medium zie ik persoonlijk als een energie bron dat rond mij heen in contact staat met mijn binneste zijn en verbinding zoekt met mij als mens.

De gids ervaar ik als een begeleiding met wie je door het wakker worden in jezelf mogelijk door mediumschap contact maak met je hogere zijns energie om zo de waarnemingen te kunnen vertalen in begrijpbare woorden en zinnen die voor ieder mens verstaanbaar zijn.

Psychometrie met sieraden is een bijzondere vorm van het waarnemingsaspect.Vertel hier jou verhaal in ervaring?


Afbeelding
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Psychometrie ”