De kracht van onze dromen of visioenen

Schrijf hier je dromen en lees van anderen wat zij denken dat het kan betekenen.
Plaats reactie
Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

De kracht van onze dromen of visioenen

Bericht door Ainila Heca Wiya » 28-04-2013 01:19

Afbeelding
Ik ben mijn er bewust van dat onze dromen/vidioenen altijd weer een bootschap geven voor onze aller daagse beweging.

Zo had ik een paar weken geleden een droom wat over gaat in visioen waar ik in de allerdaagse wereklijkheid wat mee gedaan heb.

Ik ben naar bed gegaan waar ik altijd tussen het slapen en waken in mijn dag overzie.Nu is het een huiskamer waar ik ineens met een vrouw aan het praten ben voor consult.Ik zie en voel dat er in die vrouw meer is dan getoont wordt en vlieg met mijn ziel naar die van haar.

In mijn visioen wordt erop dat moment een volle huiskamer getoont waar vele bekende waren waar ik met die vrouw onze kennis op het spirituele gebeid aan het delen ben.Hierdoor wordt die kamer totaal verlicht dat ik er nog niet meer naar hunkerde om wakker te worden.Toch met dit visioen werd ik s,morgens wakker.Dan spreek ik altijd met mijzelf zeer duidelijk iets af.....het komt op mijn pad en ik ga met die stroming mee.Dankje voor dit visioen.

Enkele weken erna ga ik bij een vriendin op de thee.Ze is zeer spiritueel en is energetische healer.We zitten zo samen gezellig te praten jullie kennen dit wel.In eens uit het niets begint ze over avonde samen te gaan organiseren.

Ik kijk ze aan....en geef het antwoordt dat gaan wij doen zet van de maand de avond maar vast.Ze kijkt me aan...meen je dit nou.Ja vertelt ze mij ik dacht te beginnen in de warme maanden.Mijn Antwoordt zei nee als je wil deze maand nog.

Zie je medereizigers nu staat er voor mijn op twee lokatie,s voor de 2e keer een avond geplant samen met krachtige mensen in de zelfde trilling.

Zo kan je zien dat wij op onze wegen krachtige bootschappen in onze dromen of visioenen komen.Vang die bootschap....spreek als je wakker bent na zo,n visioen ook duidelijk met jezelf af dat je er iets mee gaat doen.Zie daar dan ook weer die beelden bij.

Dat is de kracht om in je denkings vermogen je toekomst te kunnen verwezelijken.Zo sturen wij ons eigen lot.Zijn wij totaal één met onze ziel die de beelden ons geven.Wij als Sjamanen zeggen ook altijd als leer.Maak je dromen waar.....dan sta jij in je kracht.

Ook door dit delen en al de avonde die er nog volgen wordt er een ander bewustzijn onder de mens gecrieért....delen is helen en vormt ruimte voor een anderen realiteit voor al onze verwanten.

van Ziel tot Ziel.
Ainila
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 18-05-2013 19:40

Afbeelding
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Dromen”