Wie weet raad.....

Schrijf hier je dromen en lees van anderen wat zij denken dat het kan betekenen.
Plaats reactie
stridje
Berichten: 88
Lid geworden op: 08-09-2011 22:07

Wie weet raad.....

Bericht door stridje » 10-03-2013 16:44

Ik ben in mijn eigen huis en merk dat de wasmachine er ineens mee stopt. Ik roep o nee nu blijft mijn was in het water staan en dat gaat stinken.
Mijn man gaat naar boven en hij laat heel veel knikkers naar beneden vallen, het waren grote stuiter knikkers. Ik sta op en wil die stuiter knikkers onder het kastje in hal weg halen.
Ineens werden al die stuiter knikkers vliegende mieren, heel de hal vol. Ik sluit snel de tussen deur zodat ze niet de woonkamer in konden vliegen.
Ineens zag ik dat er schilders voor mij aan het werk gegaan en die zijn het plafon aan het witten, ineens stopte er 1 schilder en liet het plafon heel lelijk achter.
Vol met oneffenheden. Hij pakte zijn luch pakketje en ging luchen, de schilder vroeg aan mij go joh wat doe jij in je dagelijkse leven ik zei niets want ik heb fibromyalgie.

Lieve Groet van Stridje
ik ben niet gek,ik ben paranormaal

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 13-03-2013 15:51

Ik heb geen idee, wel weet ik dat alle dingen voor jouw ene bepaalde betekenis heeft en dat speelt mee in
zo kan bv een kat voor de één een lievelingsdier zijn en voor de ander iets vreselijks engs dus daar zit verschil in snap je dromen
Lieve groet Anneke

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 13-03-2013 18:54

Hoi Astrid.
Je wasmachine met de was die stopt en gaat stinken wil zeggen dat je ergens mee bezig in het dagelijks leven wat je al lang hebt laten liggen nu geven die knikkers aan dat ze met een bar van snelheid van die trap afkomen.....dat is weer een teken dat wat je had laten liggen in je ontwikkeling is als een speer zo snel gegaan.Dat die knikkers in de gang tegen gehouden worden voor de huiskamer is dat je er klaar mee wil zijn.Hierin zal je slagen omdat die knikkers transformeren naar vliegen de mieren en je laat ze de vijheid in .Dat is voor jou weer een teken dat je waar je aan begonnen bent af hebt gemaakt en er geslaagt in bent voor je ontwikkeling.Daarvoor ook je schilders alles in een witte kleur...alles schoon.Heeft deze ontwikkeling op zich laten waten omdat jij je te veel met je gezondheid hebt getobt?Zo in je dromen geeft dit het wel aan door die onenigheden van je plafon.Nu heb jij je er bijneer gelegt en doe jij je werk weer ondanks wat je gezondheid je aangeeft,

Succes lieve vrouw met je werk.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Dromen”