aqua aura



Plaats reactie
ikkuuh
Berichten: 16
Lid geworden op: 11-10-2011 15:32

aqua aura

Bericht door ikkuuh » 14-05-2012 19:56

hoi hallo heb van mn lief een aqua aura hart gekregen hij is zow mooi (omdat we 1 jaar zijn LOL)
zijn er hier mensen die wat meer over deze steen weten?

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 14-05-2012 20:20

Gefeliciteerd met jullie 1 jaar!
Mmmm..Aqua Aura....ik heb er wel eens van gehoord, maar ik ben er verder niet zo mee bekend.
Wellicht iemand anders?
Ik zal sowieso kijken wat ik erover kan vinden.

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 14-05-2012 20:28

Van Harte gefeliciteerdt Berdien.Jullie zijn een ëénheid.Zo zuiver en gelukkig.Even voor jou opgezocht de Aqua aura.


Geschikt om mee te mediteren, voor edelsteen, chakra-leggingen, Reiki enz.


Aqua aura kwarts

Element: Water

Chakra: Keel (5e) , en derde oog (6e).

Hardheid: 7

Als uitzondering op de regel is Aqua aura kwarts één van de weinige stenen die niet minder krachtig is, ondanks dat zij bewerkt is (goud op kwarts gehecht).

De naam heeft zij te danken aan haar Aquamarijn-kleurige uitstraling. En daardoor lijkt de werking soms ook op deze steen. Aqua aura werkt in op het keelchakra, en helpt je je innerlijke Waarheid te uiten. Ook heeft het een kalmerende en ontspannende werking op het emotionele lichaam. Aqua aura kan gebruikt worden om boosheid te verminderen, spanning/koorts te verkoelen en stress los te laten.

Omdat het zo sterk verbonden is met het element Water, is het een steen die je helpt toegang te krijgen tot de Waarheid van je emoties en toegang tot je Ziel, welke je alleen kunt bereiken dóór je emoties. Aqua aura kan helpen bij emotionele hoogte- en dieptepunten, terwijl je de innerlijke vrede vast kunt houden. Het kan ook gebruikt worden door zij die bewust als kanaal willen fungeren voor spirituele wijsheid, het Pad vrij makend voor inter-dimensionale communicatie.

Aqua aura heeft een hele hoge en intense trilling. Het wordt gebruikt om andere stenen te activeren voor helend werk, en kan als een krachtige steen gebruikt worden bij het activeren van de chakra’s, tijdens een healing (chakra- of edelstenen legging, op het lichaam). Het wordt succesvol gebruikt bij het helen van de aura, en om negatieve energie van het emotionele, psychische, etherische en astrale lichamen los te laten.

Aqua aura bij het dragen ervan helpen om je innerlijke schoonheid te laten stralen, rijkdom en succes aan te trekken, esoterische wijsheid voortbrengen, helpt om depressies en angsten te verlichten, en zal je assisteren bij het creëren van een aura van vrede, welzijn met jezelf en je omgeving. Het is een steen van spirituele verhoging, wat kan helpen de trilling te verhogen van de mensheid, terwijl we de volgende fase van evolutie ingaan.

Aqua aura beschermt ook tegen negatieve aanvallen van buitenaf. (vampirisme enz.) Alle negatieve energieën worden verjaagt en getransformeerd tot een pure, liefdevolle energie. Hierdoor stopt het leeglopen van de aura, en geeft deze steen je het vertrouwen om de wereld te omhelzen, jezelf toestaan om je vrij te uiten qua gedachten en gevoelens.

In meditatie opent deze steen de poort tot de Engelen sfeer.

Spiritueel: Aqua aura kwarts stimuleert de connectie met hogere sferen. Waardoor het channeling en inter-dimensionale communicatie vergemakkelijkt.

Emotioneel: Aqua aura kwarts kalmeert het emotionele lichaam, en staat je toe om al deze verschillende emotionele toestanden te mogen ervaren, zonder dat je je ermee identificeert.

Psychisch: Aqua aura kwarts helpt om negatieve energie van je aura los te laten, verlicht stress en brengt innerlijke vrede.

Affirmatie: ‘Mijn aura veld is gevuld met vrede en welzijn: Ik ben goed beschermd en in overeenstemming met de trillingen van de hogere werelden/sferen.’

Aqua aura kan in harmonie samen gebruikt worden met:

Amethist, Moldaviet, Oregon Opaal, Gouden Labradoriet, Danburiet, Larimar, Covelliet, Charoïet, Lapis Lazuli, Serafiniet, Chrysopraas, Rhodochrosiet, Ioliet, Citrien, groene Amethist (Prasioliet), en Tanzaniet.

Extra info:
Hoewel Aqua aura kunstmatig wordt geproduceerd, heeft het een intense energie die het alchemistische proces weerspiegelt waarbij goud op zuiver kwarts wordt gehecht. Aqua aura bevrijdt u van beperkingen en schept ruimte voor iets nieuws. Dit kristal geneest, reinigt en kalmeert de aura, heft stress op en geneest ‘gaten’.

Daarna activeert het de chakra’s, vooral op de keel, waar het communicatie vanuit het hart aanmoedigt. De steen verwijdert negatieve energie uit de verfijnde energetische lichamen en uit de verbindingen die het spirituele lichaam met universele energieën maakt. Tot slot wordt de uitdrukking van zielsenergie geactiveerd, zodat uw hoogste potentieel wordt aangesproken.

Aqua aura stimuleert zelfexpressie en uw vermogen tot kanaliseren, en verdiept spirituele afstemming en communicatie. De steen beschermt u tegen occulte of psychische aanvallen en schenkt diepe rust tijdens meditatie. In combinatie met andere kristallen versterkt aqua aura hun genezende eigenschappen.

Genezing
Aqua aura versterkt de thymus en het immuunsysteem.

Positie
Houd, draag of leg het op een relevante plaats.

Bron:http://www.crystalwebshop.nl/
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

ikkuuh
Berichten: 16
Lid geworden op: 11-10-2011 15:32

Bericht door ikkuuh » 15-05-2012 15:28

whaaaha thanks lady's whaaa ja ik had er ook veel over gevonden maar wilde gewoon wat meer van mensen persoonlijk horen over de steen ;-)

knuffff

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 16-05-2012 14:13

Kan je er wat mee kan Engeltje?
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Mineralen en Edelstenen”