Telepathie wat is dat?

Communiceren zonder woorden!
Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Telepathie wat is dat?

Bericht door Ainila Heca Wiya » 18-09-2011 19:11

Telepathie is communicatie zonder gebruik te maken van fysieke mogelijkheden, zoals praten, schrijven enz.

In de oertijd deed de mens niet anders
om met elkaar te kunnen communiceren.

Ook gevoelens kunnen op deze manier
worden overgedragen. De twee (of meer)
personen die contact met elkaar hebben,
hoeven geen oogcontact te hebben of
hoeven zelfs niet in dezelfde
ruimte te zijn.

Het is ons vermogen om een gedachten
van een ander op te pikken of aan een
ander uit te zenden.

Let wel dit kan zowel op heden of
toekomst betrekking hebben.

Het is dus eigenlijk een soort gedachten
lezen alleen dan ook met gevoelens.
Iedereen kan het leren.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Anonymous

Bericht door Anonymous » 16-12-2011 20:12

mooi geschreven ik zelf ben er ook mee in ontwikkeling en zeer belangrijk is dat beide partijen er voor open staan anders kom je niet binnen bij de ander ....maar dat het bstaat weet ik zekekr heb het vaak gedaan groetjes michael fraaij (spiritueelmeester)

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 16-12-2011 21:01

Ik geef wel eens voorbeelden.Is het niet vaak gebeurt dat wij aan iemand denken,daarna de telefoon gaat en het is diegene waar jij aan dacht.Toeval.................nee.Het is een energie die jij zelf verzend..en het pakje wordt zo bij je verzorgt.Dit kan je ook ervaren om tegenover elkaar aan tafel te gaan zitten,en beginnen met cijfers........kijken wat die ander denkt,voelt en ervaart.Deel het samen..........delen is hierin jezelf helen.Hoe meer ervaringen des te makkelijker jou energie hierin stroomt.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Anonymous

Bericht door Anonymous » 16-12-2011 21:37

vaak is het wel toeval en toeval is de logica van god en is gepland ,dus het moest zo zijn dat dat moment komt snapje gr fraaij

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 17-12-2011 09:48

En God is in mijn ogen een energie, in de vorm van de persoon omdat het kuddevolk van de mens behoefte had aan één persoon die ze kunnen volgen. Dus kom je niet op toeval uit, mijns inziens, maar op bewust gerichte energie. Ik zal je zeggen Michael, ik ben hoogbegaafd in logisch denken/beredeneren (officieel getest). Logisch denken/beredeneren is een wetenschappelijk proces. Men roept altijd spiritualiteit en wetenschap kunnen niet samen. Ik spreek dat bij deze tegen omdat mijn persoonlijke ervaring anders laat zien. Het één werkt samen met het ander, naast elkaar, maar er is bij beiden sprake van een andere energie. Telepathie is een spirituele energie en kan daardoor geen wetenschappelijke en dus logische energie zijn. Wel kan telepathie een gevolg zijn van logisch denken of logisch denken tot gevolg hebben. Maar telepathie is een spirituele energie an sich.

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Anonymous

Bericht door Anonymous » 17-12-2011 15:18

tis gewoon je |gedachtenkracht|zendt ook energie van het ene punt naar het andere wehadden een gesprek vorige week zatergdag met 4 personenndikke 2 en half uur telepatie met elkaar gehad zonder veel met elkaar te praten ik ben leermeester van het spirituele en leid dus mensen het juiste pad weer op gr fraaij .... ik ben helderweten/horend/denkend/voelend/ruikend en spiritueelmeester en meester healer

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 17-12-2011 15:25

Maar daarmee is het dus een energie en staat dit los van of het gepland is of niet. Stel dat één van jullie op de fiets was gekomen en door een spijker was gereden en dus met een lekke band had gestaan, dan was het hele "gesprek" niet doorgaan.
Dat is niet te plannen, dat is een samenkomst van omstandigheden...

Ik ben Sjamaan, psychometriste, energetisch heler, Zus, dochter, echtgenote. moeder, vriendin, collega, nicht, tante, maar boven al ben ik ik...een mens.
Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 17-12-2011 18:46

Pimalaya Oho Cikala,

OP dat moment is altijd in het NU.In het NU mogen wij als mens een keuze maken....daarmee bepalen wij zelf ons LOT.Daarom is voor mijn niks toevallig.Weet je waarom.............omdat ik meester ben van het vuur en alles overzie.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 17-12-2011 18:53

Aho!

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Anonymous

Bericht door Anonymous » 22-12-2011 21:14

maar wat god plant in de toeval loopt niet mis ....hij zit in de toevallige dingen en momenten gr fraaij

Plaats reactie

Terug naar “Telepathie”