Telepathie wat is dat?

Communiceren zonder woorden!
Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 23-12-2011 20:40

Mijn begrip voor jou communicatie met het leven om je heen doormiddel van cijfers.Ik weet dat ik helderwetend ben ik communiceer met dieren.Wat mijn gidsen betreft......de namen lijken er veel op.Ook dat het een koppel is klopt.Het zijn mijn voorouders respect aan hun in de lichtsferen.Zo mijn ervaring met God(Grote geest)omdat ik helderwetend ben is het in het moment van NU geen toeval.Het is de kern van waarheid zoals wij dat in dit leven benoemen.Ik werk ook met cijfers en wel in het medicijnenwiel...de heilig 5 staat voor de mens zelf.Jou ware hogere zelf.Dat is de tijd om goed naar het zelf te luisteren jou waarheid jou wezen.Dankje voor dit delen Michael.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Anonymous

Bericht door Anonymous » 29-12-2011 21:14

graag gedaan

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 03-04-2012 17:05

Graag gedaan Michael.Wij zitten in de zelfde trilling met het cijfer 5.Stijf die poot ben jezelf ,wat ons hart ingeeft dat zal gesproken worden ongeacht wat een ander daar van vind.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Kimberly
Berichten: 10
Lid geworden op: 09-05-2012 20:20

Bericht door Kimberly » 09-05-2012 21:42

Mooi geschreven Ainila,
Er is ook telphatie mogelijk tussen 2 (of meerdere) dieren, er is ook telephatie mogelijk tussen mens en dier.
Zelf spreek ik heel vaak via telepathische wijze met dieren.
live life
love allot
be happy

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 09-05-2012 21:48

Telepathie tussen dieren...jaaa....och zo prachtig om te zien hoe natuurlijk dieren op elkaar reageren.
Zo kun je zien wat de taal voor de mens eigenlijk voor een gif is....wat je daar wel niet mee aan kunt richten.

Ik communiceer ook wel eens met dieren. Dan kun je pas echt merken hoe puur dieren zijn.

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 19-07-2012 21:50

De taal die wij bezitten is voor mijn ook gif.Je kan er iemand onzettend mee kwetsen,ook kan je met de taal iemand de liefde geven.Bij de dieren is dit meestal met lichaamstaal.Ik heb een tijdje zo met mijn kinderen gebarentaal geoefend.....nou ik kan je zeggen er werd meer gelachen en gegiert dan dat er negatief werd gedaan.De slimste in gebaren was de sterkste.Je legt je zelf erbij neer en leert ervan.Zo leuk om tedoen.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 19-07-2012 23:00

maar lijkt me wel vreselijk leuk om te doen gebarentaal.
ja dieren zijn goed in hun houdingen en gebaren, en ze zijn eerlijk ze veinzen niet dat mag de mens nog eens leren
Lieve groet Anneke

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 20-07-2012 00:55

Ik heb ooit een cursus gebarentaal gevolgd bij een dovenschool in Amsterdam. Was voor mijn opleiding voor een studiepunt.
Moest het wel zelf betalen, maar dat werd een kadootje van mijn moeder.
Ik heb er veel plezier in gehad in die gebaren.
Wist je dat ze ook in de gebarentaal verschillende dialecten hebben???

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 20-07-2012 10:00

wat leuk dat je dat gedaan hebt zeg, en wat grappig dus ook dialecten, snapte je daar ook iets van of leerde je dat niet
Lieve groet Anneke

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 20-07-2012 12:53

Wij leerden het met het Amsterdamse dialect. Maar zoals in alle dialecten zijn er wel overeenkomsten hoor. En anders kun je het altijd nog spellen :wink:

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Plaats reactie

Terug naar “Telepathie”