Waarheid is daar waar onverwaardelijke LIEFDE is.





Plaats reactie
Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Waarheid is daar waar onverwaardelijke LIEFDE is.

Bericht door Ainila Heca Wiya » 17-02-2012 10:39

Waarheid is daar


waar


Onvoorwaardelijke Liefde is.

Wij nemen het vanzelfsprekend dat de lucht die wij inademen altijd beschikbaar voor ons is zoals de zon ook iedere dag dient te verschijnen. Laten we even stil staan bij het feit dat de zon, de aarde, de lucht, het licht en het Leven zelf een kostbaar geschenk voor ons is. Dit alles is ons allemaal onvoorwaardelijk en met grote hoop gegeven met de bedoeling dat wij al het goede zullen vermenigvuldigen en onze samenleving nog gelukkiger en mooier zullen maken.

De energie die wij dagelijks mogen ontvangen is geen wegwerp product. Er wordt van ons verwacht dat wij er bewust, zorgvuldig en respectvol mee omgaan. Er is een Kosmische Wet van de uitwisseling van energieën. Wij kunnen niet alleen maar blijven ontvangen. De energiestroom moet uiteindelijk terug keren naar de plaats waar die vandaan komt. De neutrale witte energie die ons krachtveld binnen komt wordt eerst door onszelf ‘gekwalificeerd’ of verkleurd door al onze gedachten, gevoelens, woorden en acties. Zo ontstaat een persoonlijke ‘aantekening’ van de dag die zich manifesteert in de vorm van elektromagnetisch krachtveld in ons aura. Onze dagelijkse aantekeningen stapelen steeds op elkaar wanneer we iedere dag dezelfde gedachtes en gevoelens ervaren. Uiteindelijk vormt zich een krachtig patroon van onze gewoontes die onze vrije wil gaan overheersen.


Neem bijvoorbeeld iemand die als gewoonte vloeken heeft. Net als alle andere gewoontes is dit heel moeilijk te breken, omdat het elektromagnetisch patroon van dagelijks vloeken sterker is dan de vrije wil van die persoon. Dus de enige oplossing daarvan is dat hij zijn negatieve gewoonte herkent als iets destructiefs in zijn leven. Vervolgens een krachtige en intense wil ontwikkelt om zijn negatieve reacties die gepaard gaan met vloeken tot het minimum te beperken. Op deze manier zal zijn gewoontepatroon minder sterk worden in zijn aura en zal daardoor minder invloed hebben op zijn vrije wil.



Wanneer wij als gelukkige, gezonde en vrije mensen in het leven willen staan, dan is het noodzakelijk dat de energiestroom in ons aura een vrije loop heeft. Hier gaat het dus weer over het ontvangen en het weer terug geven van de energie van de dag. Als onze creatie van de dag gevuld is met liefde, vreugde, positief denken en handelen, dan is deze energie zo helder en licht dat die vanzelfsprekend zijn weg terug gaat zoeken in de hogere sferen van het licht waar die vandaan kwam.


De energie die verkleurd is door onze negatieve gedachtepatronen, negatieve emoties, woorden en daden wordt vervolgens ‘miskwalificeert’ en vormt een donkere substantie in ons energieveld. Deze energie is te zwaar om op te stijgen en terug te keren naar het licht. Daarom blijft die in ons aura hangen als een donkere wolk. Waardoor uiteindelijk de hele energieomloop in onze wereld geblokkeerd wordt. Dit manifesteert zich uiteindelijk in ziekte, ongelukken en discomfort. Hoe meer negatieve gewoontes wij gecreëerd hebben, hoe minder vitaal ons energieveld is geworden. Dat komt door al die verstoppingen in ons aura. Hoe meer verstoppingen des te minder licht wij dagelijks kunnen opnemen.



Begrijp goed dat niemand anders dan jijzelf verantwoordelijk is over al die ellende die ‘toevallig’ op je pad komt. Op het moment dat jij erachter komt dat de oorzaak van beperkingen in jouw leven alleen bij jezelf te zoeken is, kom je tot de logische conclusie dat het mogelijk is om bewuste controle uit te oefenen over je persoonlijke ‘lot’ in je leven. Verspreid het licht die je ontvangen hebt, zegen alle vormen van het leven, help iedereen die hulp nodig heeft. "Remember, you are your own Law!”: zeggen de Wijzen. Hoe ga jij met het Leven om zo wordt jij door het Leven behandeld.

Op basis daarvan is ‘DE GOUDEN REGEL’ ontstaan die terug te vinden is in alle culturen en religies in de wereld. Letterlijk klinkt ‘De Gouden Regel’ zo:

Ga met anderen om zoals je wilt dat anderen met jou omgaan.
Van Ziel tot Ziel ,
Ainila Heca Wiya
Afbeelding
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Anonymous

onvoorwaardelijke liefde

Bericht door Anonymous » 14-04-2012 19:59

Ik bezit zeer zeker over onvoorwaardelijke liefde en vind daar bij dat je alles en iedereen moet respecteren en dat staat op de eerste plaats van spiritueel zijn gr fraaij

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 15-04-2012 14:40

Inderdaad .........wel in respecteren heb ik grensen>Als het de medemens schaad zal ik zeker in actie komen.En die klauw erop zetten van handelen.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

covenwitch
Berichten: 37
Lid geworden op: 13-01-2013 20:02

Bericht door covenwitch » 15-01-2013 13:31

eigenlijk vind in onvoorwaardelijke liefde vreemd ieder mens doorloopt een levenscycles van leerprocessen groei en ontwikkeling maar wat nou als iemand kwaad wil met zijn medemens zoals machthebbers ,oorlogsmisdadigers, moordenaars, als de goddelijke liefde onvoorwaardelijk is is iedereen welkom in de hemel ook zei die de misdaden begaan zijn en zou de hel daarom ook al niet bestaan, als er na ons overlijden (Het verlaten van ons stoffelijk lichaam) niet over ons geoordeeld word,want men mag niet oordelen dus zou het in principe niks uitmaken wat je hier doet zolang je maar leert van je fouten goed of slecht dus zou het een betere benaming zijn als voorwaardelijke liefde als goddelijke Liefde maar dan word er weer geoordeeld of je de liefde waardig bent, dit is iets wat mij wel bezig heefdt gehouden wat het juiste inzicht is weet iemand dit misschien?

BB Aldrich

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 15-01-2013 13:44

In mijn ervaringen is er dan onze karma die wij afleggen.Er is in mijn gevoel geen oordeel of veroordeel.Wel hoe licht of zwaar je bent in ons overgaan naar de anderen wereld.Daar wordt de ziel weer verdeelt in de energie hoe zwaar of hoe licht wij zijn.Dit noem ik de sferen.Elke sfeer heeft zijn trilling voor iedere ziel.Kan je hier wat mee Aldrich?
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

covenwitch
Berichten: 37
Lid geworden op: 13-01-2013 20:02

Bericht door covenwitch » 15-01-2013 15:03

ja hoor mooi gezegd ik ben mij wel bewust dat wij verschillende lagen van licht en trilling moeten ondergaan om zo herenigd te mogen worden met de Liefdevolle bron maar dat dat afhankelijk is van in hoeverre de ziel is geevalueerd en doorlopen levenscyclus en lessen dank je wel voor het herinneren

x Blessed Be Aldrich

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 15-01-2013 15:12

dankje ook voor jou schrijven.Er zijn universelen lessen die wij mogen leren om hoger in trilling te mogen staan.Er zijn ook mensen onder ons die keer op keer in reincarnatie de zelfde keuzes maken en in trilling niet hoger komen.Er zijn er in dit leven ook mensen die die hoger stijgen en niet meer reincarneren en vleugels krijgen.Dit alles gaat echt gepaart met onverwaardelijk liefde voor het zelf en zijn medereizigers.Een moordenaar bv............zal zeer laag in trilling staan.Toch kan hij dan in dit leven hoog stijgen in trilling.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 18-01-2013 09:55

Juist Karma, dat was evenzo mijn gedachte. Wij als mens nu hier op aarde mogen niet oordelen over het pad dat iemand bewandeld. Wel mogen we oordelen over de misdaad die is gepleegd en de straf opleggen. Hoewel ik eigenlijk straf niet het juiste woord vind. Immers zijn we eigenlijk niet heel liefdevol naar de ziel van die persoon omdat we hem eigenlijk een levensles in de schoot werpen (de straf)???
Ik geloof zeker dat in reïncarnatie een moordenaar een "goed" mens kan worden.
Zoals Ainila al zei: De één pakt die levenlessen op en zal naar een hogere trilling gaan. De ander krijgt in reïncarnatie dezelfde lessen weer voorgeschoteld tot het moment dat ze geleerd worden.
En eigenlijk als je het zo bekijkt; veel mensen zijn tegen de doodstraf, maar wat een kans geef je een ziel dan in handen. Door acuut uit de negatieve situatie weggehaald te worden. Een situatie waar die persoon naar alle waarschijnlijkheid in zou zijn blijven hangen. Nu acuut weggenomen en de mogelijkheid geboden om in een compleet andere situatie terug te keren en alsnog die levenlessen te doorlopen en te stijgen in trilling.....
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 18-01-2013 09:56

Overigens keur ik hiermee moord, verkachtingen, ontvoeringen, gijzelingen en wat zo meer niet goed hè....
Maar ik probeer verder te kijken naar de mogelijkheden...
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 21-01-2013 07:32

ieder mens bezit die kracht maar wil er vaak niet aan toegeven, vooral als je meer gekwetst geraakt bent is het moeilijker om naar onvoorwaardelijke liefde te gaan
Ik ben ook jaren bezig geweest om echt naar die kant te gaan , en kan dit gelukkig zovele mogelijk hanteren, maar het blijft een valkuil
zo moeilijk om echt al je oordelen weg te laten , ik merk dat het soms direct door mijn hoofd flitst en spreek me zelf daar direct op aan, maar het gebeurd wel
Lieve groet Anneke

Plaats reactie

Terug naar “(Para)normaal en Spiritueel”