Ben jij PARA_NORMAAL begaaft?





Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Ben jij PARA_NORMAAL begaaft?

Bericht door Ainila Heca Wiya » 04-10-2011 22:34

Ja, ik kan jullie vertellen ik ben paranormaal begaaft.
Was vroeger in de kindertijd niet zo,n pretje,ik werd letterlijk voor gek versleten.
Och jee daar komt zij weer aan.
Ik gaf mensen op mijn vierde al een boodschap door dat ze ziek waren.
Ik moest mijn mond houden.Ik was vijf wist te vertellen tegen de juffrouw dat ze zwanger was van een meisje.( wat een schrik het werd besproken met de ouders).Ik werd in mijn helderziende inzichten de doof pot ingeduwd.En werd naar een kinderpsycholoog gestuurd,dit alles was niet normaal.
Terwijl ik was PARA_NORMAAL.
Veel testen gedaan met kleuren foto,s.Achter een muurtje staan en vertellen hoeveel vingers.Zo ging dit door.Nu werd er in het rapport gezet....Ouders jullie dochter is kern gezond het heeft geen afwijkingen het heeft buitenzintuigelijke gaven.
Ja dat was in ons gezin een Aardbeving.Mijn Moeder is zich er ingaan verdiepen, en vond het wel interessant.
Mijn mond werd niet meer gesnoerd, er werden in liefde vragen gesteld.Tot mijn puberteit.Toen viel het zwarte doek....ik had andere interesses,,,verliefd ontdekken dat was toch wel een ontwikkeling.

Tot dat ik beviel van mijn jongste dochter....daar kreeg ik een bijna-dood ervaring en werd letterlijk wakker geschud.
Mijn ziel kreeg zo,n dreun dat het liet zijn wat ik was.Ik heb dit lang weggestopt.Dat eigenwijze is ook in mijn bezit. Daar kwam weer een ervaring,mijn dierbare vader kreeg een hersenbloeding. Ik ben opgebeld ben als een razende roofvogel naar dat ziekenhuis gevlogen.Heb letterlijk door de angst iedereen de deur gewezen.Daar heb ik als ziel tegen ziel gestaan en hem uit coma gehaald. Zijn hersenen lagen namelijk vol bloed en het lichaam moest het oplossen...een lange periode van genezen. De volgende dag werd ik gebeld of ik meteen naar het ziekenhuis wou komen. Er werd op de afdeling vertelt er was een wonder gebeurd.
Ik heb oog in oog met de euroloog in gesprek gestaan.Wat ik had gedaan en wat er was gebeurd.
Ik had hier op dat moment geen antwoord op, was zelf lijk wit en wist mijn geen raad.
Hier is jaren overheen gegaan toch bleef dat knagen.
Ik ben op onderzoek gegaan en heb dat filmpje in visioen helemaal af laten spelen.Wat ik toen gedaan heb is...ik heb een rietje gevisualiseerd en in het hoofd gestoken van mijn vader, heb voorzichtig het bloed weg gezogen.Het wondje geheeld met veel licht en ben naar huis gegaan om te slapen ik was ontzettend moe. Toch was er nog een vraag die zo knaagde waar en hoe kom ik er toch bij om dit zo te doen. Ik ben naar de paranormale beurs in rijswijk gegaan met de vraag, en nu wil ik weten wat ben ik.
Ik kan door hand op legging pijn verlichten, ik kan beelden zien in de toekomst, ik kan verleden afspelen.
Ik kan kleuren zien bij alles wat leeft. Ik was een wandelende bom in vragen.
Heb heel die beurs bewandeld, de laatste rij in kramen was een man die had biogenetisch een rond kleed met allemaal gekleurde stenen in het rond , zo zag ik ze .
Ik heb wel een half uur naar al die kleuren staan te staren, hij kwam naast mijn staan en zei.Vrouw je bent thuis.Ik dacht..oke hier is mijn antwoord. Ik vroeg aan hem mag ik plaats nemen op dit kleed. Met alle liefde ,gaf hij als anwoord.
Ik trok mijn schoenen uit, ik leek wel een automatische piloot ik was mijn er totaal niet bewust van.
Hij ging aan de zuiden kant van het kleed staan en maakte een gebaar met zijn handen en zei.."Welkom SJAMAAN"
Dit was voor mijn het antwoord.
NU wat is dan een sjamaan........Ik ben op onderzoek gegaan, kreeg visioenen naar visioenen voor vraag en antwoord.
Heb mijn gidsen en totems leren kennen.Ben met al die boodschappen weer naar Crasy horse gegaan hij heeft mijn een inwijding gegeven.
Dit is een puzzelstukje van een groot geheel.
Van Hart tot Hart.
Ainila Heca Wiya betekent :Stille buizerd vrouw.

Afbeelding
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 04-10-2011 23:59

Ja een deel daarvan herken ik wel. Vroeger werd er bij ons thuis nooit over het paranormale gesproken. Als kind zijnde kon ik me altijd prima vermaken. Op verjaardagen zat ik in een hoekje of onder een tafel en had hele verhalen in mezelf. Pas later besefte ik dat ik gesprekken voerde met entiteiten. En dan in de puberteit...ik voelde me anders dan anderen, maar wat dat anders nou was. Ik weet wel dat ik het goed on vinden met mensen met een oudere ziel. Mensen met een jonge ziel, kon ik niets mee....daar kon ik mijn ei niet bij kwijt.
En toen ging er inderdaad bij mij ook jaren overheen waarin ik het te druk had met opleiding/werken/hobbies.
Tot mijn moeder overleed toen ik 20 was.......daar was de wakkerschudding van mijn ziel...... Ik leerde mijn partner kennen. Zij was ingewijd in de 1e graad Reiki. Dat wilde ik ook. Uiteindelijk ben ik ingewijd in de 1e en 2e graad. Maar mezelf behandelen lukte vaak niet, laat staan een ander. Achteraf bleek dat ik niet vanuit mijn energie behandelde, maar dat ik nog steeds in de energie van mijn Reikimaster zat.
Ik begon te zoeken....het christendom stootte mij tegen de borst, ik kon mij daar helemaal niet in vinden. Ik heb me kort verdiept in het Boeddhisme en later in de Wicca. De Wicca voelde ik me aardig in thuis. ik heb een paar maanden tijd in een kring van wicca's vertoefd waar we gewoon lol hadden, maar ook serieuze dingen bespraken die verband hielden met de Wicca. Niet echt een coven dus. Op dat moment dacht ik dat dit het was....Er gebeurde veel, maar in de Wicca kwam ik niet vooruit. Ik maakte kennis met Ainila. Eerst op de mail en na ongeveer een half jaar ontmoette we elkaar voor het eerst. Hihi....waar Ainila ging zitten, ging ik staan en waar Ainila ging staan, ging ik zitten. Het lot bepaalde dat ik direct na de ontmoeting een slaapplaats nodig had voor een week, want het adres waar ik zou verblijven ging op het allerlaatste moment niet door. Ik werd met open armen ontvangen door Ainila. Ik zie ons nog zo zitten in de tuin. En Ainila maakte voor mij hetzelfde gebaar dat zij kreeg op de beurs. Eerst dacht ik: die is niet wijs...ik Sjamaan....Toen zijn mijn lessen begonnen en alles verliep in een sneltrein vaart....wat voelde ik me thuis.....écht thuis......die dag staat in mijn geheugen gegrift. Ainila leerde mij deurtjes te openen naar kennis uit vorige levens die ik me niet meer bewust was. Door de jaren heen was de aanwezigheid van entiteiten mij zo gewoon geworden dat ik ze nog nauwelijks waarnam. Mijn zintuigen zijn verscherpt, ik heb mijn totem- en krachtdieren ontmoet, mijn leraren en gidsen. Maar boven dit alles heb ik mezelf terug gevonden. En dat klinkt raar, want ik was me niet bewust van dat ik mezelf kwijt was. Ja, ik ben paranormaal begaaft. Ik zie schaduwen, voel entiteiten, kan pijnen/ongemakken wegnemen, ik bezit psyhometrie.
Ik ben thuisgekomen en voel me niet meer anders maar gezegend met een gave waarmee ik anderen mag helpen en ondersteunen.

Cikala Ska Wabli
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 05-10-2011 00:07

Ik buig, Pimalaya Cikala Ska wabli.Mijn grote zuster.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 05-10-2011 00:11

Pilamaye Ainila Heca Wiya, mijn grote kleine zus(je).....

Cikala Ska Wabli
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Anonymous

Bericht door Anonymous » 21-12-2011 19:59

Mooi geschreven en uitgelegd ...ik heb het zelfde en kan je vertellen dat het geen makkelijk levenspad is en zelfs gepaard gaat met veel leiden om zo n hoog bewustzijn te krijgen gr fraaij

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 21-12-2011 20:23

Dat maakt mij niet uit...het is een geschenk voor mij en voor anderen waarmee ik anderen mag helpen.
Kun jij meer over jouw paranormale gaven vertellen Fraaij?

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Anonymous

Bericht door Anonymous » 22-12-2011 20:38

Ja zeker wel, ik ben helderwetend\horend\ziend\voelend\ruikend\denkend en ben spiritueelmeester en healer, maar word soms ook nog wel eens misleid ...vind het niet altijd makkelijk, want in mijn omgeving zijn niet veel mensen met het zelfde bezig waarmee ik bezig ben ....heb ook nooit een leraar gehad ,dus alles zelf moeten ondervinden en kan je vertellen dat het niet makkelijk is geweest .....was vroeger al anders dan de anderen maar toen is het voor lange tijd weggedrukt geweest, gewoon weg omdat het niet hoorde dat wat ik meemaakte ...Ik ben nog steeds in ontwikkeling en wil binnenkort naar iemand toegaan om me verder te begleiden ,want ik weet je kunt van iedereen leren ....hoop dat je hier wat aan hebt groetjes fraaij

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 30-12-2011 14:53

Dankje Michael voor dit schrijven,waar zou jij je in willen ontwikkelen?
Voor Nu eerst alles loslaten om ruimte te maken voor een nieuwe begin.Ik zie de winter als een winterslaap,om alles te verteren en te vergaren.Dan komt het nieuwe jaar voor het zaad te zaaien zodat wij in de lente alles kunnnen oogsten.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Anonymous

Bericht door Anonymous » 30-12-2011 19:52

het liefst help ik mensen met het spiritueelhealen ,want dat vind ik het mooiste om te doen en weet ik ,dat ik met hele sterke energie werk en dat het sterker is dan reikie en wil in de toekomst ook mensen begleiden met het healen gewoon om het ze te leren ,want als ik iemand blij kan maken krijg ik er zelf ook een blij gevoel van ....verder help ik mensen met hun gaven overweg te kunnen zoals het leren van comuniceren met het hierna maals en dat lukt me redelijk enj heb het altijd nog voor niets gedaan gewoon weg omdat ik er zelf ook nog veel van leer want ook al ben je meester je blijft altijd leren vind je niet ...groetjes michael fraaij(spiritueelmeester)

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 30-12-2011 20:48

fraaij schreef:... dat het sterker is dan reikie ...verder help ik mensen met hun gaven overweg te kunnen...
Bij het lezen rijzen mij hier 2 vragen:
1) Sterker dan Reiki? Hoezo sterker dan Reiki? Reiki is een energie, net als magnetiseren, energetisch behandelen, Shambala etc. etc. De kracht van de energie zit hem niet in de techniek. Heb jij kennis van Reiki?

2) Je helpt mensen overweg te gaan met hun gaven. Dat vind ik heel nobel, maar hoe kun je iemand hierin helpen als je zelf hier nog de weg niet in weet? Vind ik wel een beetje tricky als ik dat mag zeggen. Ik ga al heel wat jaren mee in de spirituele wereld, waarbij ik me de laatste 2 jaar intensief heb verdiept en in ben begeleidt. En nog steeds waag ik me er niet zelfstandig aan mensen hiermee te helpen. Ik doe dit soort dingen altijd in ruggespraak met mijn aardse leraar en in de spirituele wereld vraag ik hierin ook de begeleiding van mijn gidsen.

Let op, geen kritiek, slechts vragen.....

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Plaats reactie

Terug naar “(Para)normaal en Spiritueel”