Ben jij PARA_NORMAAL begaaft?





Anonymous

Bericht door Anonymous » 31-12-2011 13:57

ik heb nooit gezegt dat ik de weg hierin niet weet alleen gezegd dat iedereen altijd blijft leren zelfs een leraar en bij reikie is vaak langere behandeling nodig. Ik haal pijn weg in 5 a 10 minuten langer ben ik vaak vaker niet nodig en een reikie master is vaak langer nodig gr michael ps heb nooit reikie gedaan nee

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 01-01-2012 21:35

Inderdaad Reiki is ook een zuiveren energie,maakt niet uit of het een uur duurt of 5 minuten,diegene die wij behandelen zal opdat moment de tijd nemen die voor hem van toepassing is,beslissen wij niet over.Je bent opdat moment een doorgeef station,,,,,,,,,,,,en meer niet.

Nu om terug te lezen naar mijn vraag Michael wat wil je nog ontwikkelen dan?


Om tot alles te komen.............alles is energie weet ermee om te gaan,wij zijn slechts een station die het doorgeven mag.Bescherm jij je niet als een doorgeef station zal jij je telkens leeg laten zuigen waardoor je moe en lusteloos zal zijn .Haal het uit een licht bron(ZON<STER<HEELAL<etc die zal nooit leeg raken.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

car
Berichten: 15
Lid geworden op: 07-10-2011 17:40

Bericht door car » 14-02-2012 20:51

Ik wil hier graag op reageren.

Wat maakt het uit hoe lang je met iemand bezig bent , als het resultaat er maar naar is waarmee je die Mens helpt.

Het is geen wedijver: ik kan het sneller..... dat zijn ingevingen van het ego.

Het enige dat belangrijk is naar mijn mening is: de Liefde waarmee je het doet, de Liefde waarmee je je openstelt zodat de benodigde energie door jou heen mag gaan en zo jouw consultant heelt.

Mijn eigen ervaring is, dat de reacties op de healing zich vaak pas ten volle openbaren als deze Mens al weer thuis is.
Ze komen bijna zonder levens energie binnen en ik zwaai ze uit en zie ze stralen met hernieuwde energie.
Uiteraard vraag ik hier niets voor, het is immers niet mijn verdienste.. ik was slechts het doorgeefluik.
De beloning zijn de mailtjes achteraf, dat het ze goed gaat.
Daar doe je het toch voor? Het blije gevoel dat je iemand vooruit hebt mogen helpen?

liefs car

car
Berichten: 15
Lid geworden op: 07-10-2011 17:40

Bericht door car » 14-02-2012 21:07

Wat ik even vergeet... is om te zeggen.. wat een prachtig gloedvol en hartverwarmend stuk heb jij daar geschreven over jouw eigen zoektocht.

Ik las het met tranen in mijn ogen.

car

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 15-02-2012 00:37

Hoi Car,

Dat is mijn gedachten net zo...we zijn slechts een doorgeefluik. En een bericht achteraf dat het beter gaat is voor mij ook de grootste beloning. Om maar een voorbeeld te geven. De dochter van iemand die net nieuw is in het hele paranormale en spirituele leven moest worden geopereerd. Dochter was doodsbang zonder duidelijke reden. Ik heb die iemand geadviseerd te proberen met de dochter een virtuele strandwandeling te maken. Zelf heb ik de dochter wat energie gestuurd. Vanavond kreeg ik het bericht dat alles goed gegaan was ook de narcose. En moeder dankte mij ontzettend. En ik had nauwelijks wat gedaan....moeder deed het voornamelijk zelf zonder dat ze het door had....dat zijn mijn kadootjes!

Als ik iemand help dat verschilt het van persoon tot persoon, van moment tot moment, van situatie tot situatie hoe lang ik iemand behandel. Bij de één is het één keer een half uur, en de volgende heeft 10 x 5 minuten nodig en de volgende enkel een kwartier....ik begin...en als het genoeg is is het genoeg. En soms ben ik een hele dag en een hele nacht of weken bezig....als dat nodig is is het nodig. Kwantiteit betekend voor mij niet kwaliteit.....

Dank vor je reactie!
Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

car
Berichten: 15
Lid geworden op: 07-10-2011 17:40

Bericht door car » 15-02-2012 09:58

.ik begin...en als het genoeg is is het genoeg.

Hé mooi dat je dat zo zegt, bij mij gaat dat exact hetzelfde!
Het komt ook wel eens een heel enkele keer voor, dat je iets niet MAG.
Dan lijkt het wel alsof je handen weggeduwd worden en voel ik trilling van weerstand.
Waarschijnlijk is het niet het goede moment voor die Mens dan, moeten ze eerst nog een les leren denk ik.

Al met al is het een voorrecht vinden jullie ook niet, om zulk werk te mogen doen.

liefs Car

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 15-02-2012 17:45

Hoihoi,

Ja een enkele keer heb ik dat ook meegemaakt.....dat mijn handen afgestoten werden...dan zal het inderdaad zo zijn.
En ik ben het met je eens dat het ontzettend mooi is dat wij dit mogen doen....

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Thalita26*Trouwe Papoose*
Berichten: 1144
Lid geworden op: 19-09-2011 19:37

Bericht door Thalita26*Trouwe Papoose* » 27-02-2012 21:21

heb te horen gekregen dat ik spiritueel ben aangelegd maar in wat weet ik nog niet, daar moet ik nog achter zien te komen :oops:
Tot in het diepste van mijn hart: daar is het puur, zoals het moet zijn bedoeld.

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 27-02-2012 21:41

Lieve Thalita,
Wij hebben ook een consultenhoekje.Als jij wil mag je daar een foto plaatsen gaan wij hem voor jou lezen en zoeken wat jou weg hierin is.Voor verdere ontwikkeling ben je bij ons ook op zijn plaats.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 27-02-2012 21:42

Dat is heel fijn om te horen Thalita. Bijzonder toch?
Op welke manier heb je dat te horen gekregen?

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Plaats reactie

Terug naar “(Para)normaal en Spiritueel”