Ben jij PARA_NORMAAL begaaft?





Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 06-12-2012 06:47

In mei 2010 heb ik Ainila leren kennen. Al snel werd duidelijk welke band wij hadden.
En sinds dien is mijn spirituele ontwikkeling in een enorme stroomversnelling gegaan.
Van een beetje spiritueel "geflierefluit", kreeg mijn spirituele EN paranormale leven structuur in mijn "gewone" leven.
En in plaats van af en toe opgemerkt te worden is het nu mijn leven geworden.
Ik sta ermee op en ik ga ermee naar bed en ik slaap ermee :wink:

Op een vrij korte termijn heb ik goed leren mediteren, trancereizen maken, visioenen halen, genezing halen, ontwikkeling van 6e zintuig op hoog nivo, ontmoetingen met vorige levens, healingen doen, energetische behandelingen geven. En dat is eigenlijk maar de top van de berg.....

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

covenwitch
Berichten: 37
Lid geworden op: 13-01-2013 20:02

(Para)normaal en Spiritueel

Bericht door covenwitch » 15-01-2013 12:58

Goedemorgen ik wilde reageren op dit onderwerp Para-normaal,spiritueel zoals vele weten zijn we als baby het meeste puur en ontvankelijk voor deze ervaringen omdat onze reizende ziel pas kort zijn intrede heeft gedaan in ons stoffelijk lichaam vaak vele levens en ervaringen hebben doorlopen en opgedaan.niet dat ik onvrede heb met de benaming ik zie het allemaal als een betiteling of stempel die meer bewuste mensen opgedrukt krijgen, tenslotte zijn we allemaal mensen de een niet los van de ander. onze geest is vervuilt door de Media,maatschapij,school,voedsel,drinkwater,de lucht en leugens,oorlog,religie etc.. door deze manipulatie van macht en trilling zijn onze zintuigen vervuild en troebel geworden
zodat wij als burger minder in staat zouden zijn de waarheid te kunnen zien.Gelukkig bestaat er altijd nog de vrije wil, die in ons ieder afzonderlijk de keuze schenkt ons terug te trekken uit de maatschappelijke en gemanipuleerde kudde en ons weer met het ware leven confronteert, en ons weer in staat stelt de draad op te pikken in onze ontwikkeling,levensdoel en te leven vanuit het hart en liefde.
dus zie ik het niet als een bepaalde gave eerder een staat van bewustzijn zowel het onder/lager bewustzijn als het hoger bewustzijn, het is voor iedereen mogelijk contact te leggen met het Hogere (Goddelijke) Bewustzijn aangezien onze hersenen waarnemingen filteren zal de een meer waar kunnen nemen als de ander zowel zintuigelijk als buitenzintuigelijke waarnemingen.aangezien ik zelf redelijk bewust ben mag ik veel dingen waarnemen dit heeft wel te maken met de ontwikkeling die ik onderga en blijf ondergaan, ook een inwijding reinigt je filter zodat alles steeds duidelijker en helderder word maar laten we ons niet vergissen dit brengt tevens ook zware periodes met zich mee van diepe dalen en confrontaties zowel lichamelijk als geestelijk zul je moeten knokken om weer te groeien in je ontwikkeling ik heb er zelf al meerdere keren doorheen moeten gaan, dit zijn je blokkades die je op moet heffen dus vele mensen haken op dit punt af.maar ik ben blij door te hebben gezet en nog steeds ga ik ervoor het brengt je immers ook zoveel moois om het helder te mogen zien en te mogen voelen etc.. om weer de liefde en schoonheid te mogen ervaren in alles om ons heen en wat alles omvat .ik wens jullie allemaal veel Liefde,inzicht kennis en wijsheid toe in jullie zoektocht en leerproces in dit mooie leven Blessed Be Aldrich xxx

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 15-01-2013 13:42

Ik denk ook wel dat de mens de vrije wil en dus de vrije keuze heeft om in meer of mindere mate bewust te zijn. Maar deze keuze maak je onbewust.
Ik geloof ok wel dat iedereen even bewust is. maar dat de uiting hiervan, zoals je als zei, afhankelijk is door de invloed die de maatschappij op ons heeft of kan hebben.
Maar hoe mooi is het dan dat wij die maatschappij van ons los kunnen maken en ten volste kunnen genieten van ons bewustzijn en die kunnen delen met anderen. En daardoor andere handvatten kunnen geven om ook tot die meerdere mate van bewustzijn te kunnen komen.

Dank voor je woorden Aldrich, mooi gesproken!
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 15-01-2013 14:06

Ja ben ik het ook helemaal mee eens mensen stempels geven.Toch hebben wij in dit leven benamingen nodig om ergens duidelijk in te mogen zijn.Bv met onze kinderen willen ze een appel..is de banaming een appel.Zijn wij ziek gaan wij naar de dokter ook weer een benaming.Willen wij in trilling verde willen met ontwikkelen is het fijn voor vele dat er die benaming is.Om duidelijkheid te scheppen waar en welke weg je wil kiezen.Die keuze maken wij met ons bewustzijn.Toch spelen ondanks maatschappy of met mede mensen je emoties sterk op.Die emoties hebben wij nodig om te handelen.Hier is dan een leer in om je ergste vijand je liefde en je hart te bieden.Het verlicht niet hem karma,het verlicht jou karma.Ga je er met de botte bijl tegen aan.......sleur je dat mee in je karma.Daarom die onverwaardelijke liefde voor het zelf om dan anders te mogen handelen.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

covenwitch
Berichten: 37
Lid geworden op: 13-01-2013 20:02

(Para)normaal en Spiritueel

Bericht door covenwitch » 15-01-2013 14:35

dank jullie voor de reactie natuurlijk snap ik wel dat mensen met een bepaalde kunde een betiteling nodig hebben en is maar goed dat het bestaat alleen doelde ik meer op een benaming zoals paranormaal of spiritueel mens dat het eigenlijk normaal is en dat iedereen deze gave heeft maar nog moet ontdekken ik begrijp de benaming natuurlijk wel en is het heel erg mooi dat er tegenwoordig steeds meer mensen zich bewust worden van wat er allemaal mogelijk is en mogen doen met deze gave ik zelf vind het ook heerlijk om met deze energie te werken en mensen en dier helpen daar waar nodig is ik zal dit ook altijd blijven doen en zie het als een mooie taak om ten dienste van de Goddelijke Liefde te mogen helpen voor al wat Leeft x BB Aldrich

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 15-01-2013 14:43

Ja ben ik het helemaal mee eens.Ieder mens hier op deze Aarde heeft een gave.Toch hebben wij met die gave het spirituelen nodig.Ik zie spiritueel zijn is totaal met je eigen compas bezig zijn.Het balans zoeken tussen lichaam en ziel.Is daar die balans zal ieder mens zijn gave ontwikkelen.Ik ken in mijn vrienden kring mensen die zeer fijne energie bezitten.Toch zijn zij er sceptisch tegen door dat ze totaal niet spiritueel zijn en zeker niet in geloven willen.Daarom in mijn beleving heeft het één het ander nodig om verder te mogen gaan.Wij hebben allemaal voorlopers waar wij iets van mogen leren.Ik leer elke dag wel weer iets van de medemens.Doordat ik spiritueel ben.Wij zijn alle gelijk en alle ëén.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

covenwitch
Berichten: 37
Lid geworden op: 13-01-2013 20:02

Bericht door covenwitch » 15-01-2013 15:17

Mooi Hoor Ainila ben het met je eens zeker met deze wijze woorden en ben blij dat je deze kennis deelt. het geeft mij een warm gevoel van gelijkheid en eenheid.mooi om gelijkgestemde te treffen.
x Blessed be

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Re: (Para)normaal en Spiritueel

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 18-01-2013 09:30

covenwitch schreef:Goedemorgen ik wilde reageren op dit onderwerp Para-normaal,spiritueel zoals vele weten zijn we als baby het meeste puur en ontvankelijk voor deze ervaringen omdat onze reizende ziel pas kort zijn intrede heeft gedaan in ons stoffelijk lichaam vaak vele levens en ervaringen hebben doorlopen en opgedaan.
Ja klopt en tot de leeftijd van ongeveer 6 jaar zijn kinderen ontvankelijk voor vele spirituele en paranormale zaken. Daarna is de maatschappij dusdanig van invloed dat het lijntje naar de spirituele wereld en de paranormale gevoelens dichtslibt. Is overigens mijns inziens ook keuze van de ziel van het kind. Echter er zijn kinderen die zich in de wereld van spiritualiteit en paranormaliteit thuis voelen en zeker als ze erin begeleid worden, blijft het lijntje open.
niet dat ik onvrede heb met de benaming ik zie het allemaal als een betiteling of stempel die meer bewuste mensen opgedrukt krijgen, tenslotte zijn we allemaal mensen de een niet los van de ander. onze geest is vervuilt door de Media,maatschapij,school,voedsel,drinkwater,de lucht en leugens,oorlog,religie etc.. door deze manipulatie van macht en trilling zijn onze zintuigen vervuild en troebel geworden
zodat wij als burger minder in staat zouden zijn de waarheid te kunnen zien.[/qupte]
Men heeft er behoefte aan overal etiketjes op te plakken omdat men er zich anders niet voor kan stellen. Dus dan kom je al gauw op benamingen uit. Ik zelf vind het ook niet altijd prettig, maar soms kun je het mensen anders niet duidelijk maken. Een voorbeeld: Ik ben ingewijd in Reiki 1 en 2. Alleen bleek 2 jaar geleden dat ik al die tijd behandeld heb vanuit de energie van mijn Reikimaster. Door omstandigheden heb ik me losgemaakt van die Reikimaster. Gaande weg heb ik me eigen gevonden in die energetische behandeling. Maar het is niet meer zoals ik het geleerd heb, al blijft de basis er wel in zitten. Omdat "men" minder bekend is met de benaming energetisch behandelen, gebruik ik de term Reiki nog wel eens omdat mensen zich daar een beeld van hebben gevormd.
Gelukkig bestaat er altijd nog de vrije wil, die in ons ieder afzonderlijk de keuze schenkt ons terug te trekken uit de maatschappelijke en gemanipuleerde kudde en ons weer met het ware leven confronteert, en ons weer in staat stelt de draad op te pikken in onze ontwikkeling,levensdoel en te leven vanuit het hart en liefde.
Gelukkig wel ja! Weg uit de chaos.
dus zie ik het niet als een bepaalde gave eerder een staat van bewustzijn zowel het onder/lager bewustzijn als het hoger bewustzijn, het is voor iedereen mogelijk contact te leggen met het Hogere (Goddelijke) Bewustzijn aangezien onze hersenen waarnemingen filteren zal de een meer waar kunnen nemen als de ander zowel zintuigelijk als buitenzintuigelijke waarnemingen.
.
Een staat van bewustzijn vind ik ook een mooie beschrijving. Maar is het feitelijk geen gave dat wij in staat zijn in contact te komen met dat hoger bewustzijn?
aangezien ik zelf redelijk bewust ben mag ik veel dingen waarnemen dit heeft wel te maken met de ontwikkeling die ik onderga en blijf ondergaan, ook een inwijding reinigt je filter zodat alles steeds duidelijker en helderder word maar laten we ons niet vergissen dit brengt tevens ook zware periodes met zich mee van diepe dalen en confrontaties zowel lichamelijk als geestelijk zul je moeten knokken om weer te groeien in je ontwikkeling ik heb er zelf al meerdere keren doorheen moeten gaan, dit zijn je blokkades die je op moet heffen dus vele mensen haken op dit punt af.maar ik ben blij door te hebben gezet en nog steeds ga ik ervoor het brengt je immers ook zoveel moois om het helder te mogen zien en te mogen voelen etc.. om weer de liefde en schoonheid te mogen ervaren in alles om ons heen en wat alles omvat.
Daar heb je mooi gesproken. Zo ervaar ik het ook. Het zijn allemaal kadootjes die we krijgen.
ik wens jullie allemaal veel Liefde,inzicht kennis en wijsheid toe in jullie zoektocht en leerproces in dit mooie leven Blessed Be Aldrich xxx
Ik wens jou hetzelfde Aldrich
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 09-01-2014 13:10

Ik kom om het hoekje kijken....ben iedereen kwijt.Waar zijn jullie???
Afbeelding
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “(Para)normaal en Spiritueel”