Paranormaal/ Spiritueel twee verschillende begrippen.





Anonymous

Bericht door Anonymous » 22-12-2011 21:56

iedereen heeft paranormale gaven ,het ligt er meer net aan in hoeverre zede kans krijgen zich te ontwikkelen ,want nog steeds wordter vreemd tegen aan gekeken als je zoeits hebt en daar worden mensen terughoudend van en durven dan niet op ontdekking te gaan .....maar gaven heeft iedereen gr fraaij

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 23-12-2011 20:47

Zag laatst op geografic een docu over Jezus Christus zijn appostelen.Als je dan leest van appostel thomas die schrijft letterlijk wat uit de bijbel gehouden wordt,dat ieder mens spiritueel is.Dat wij alle kinderen van God zijn.Wij kunnen ons zelf als wij in balans zijn ons zelf verlichten og genezen.Lees de geschriften van thomas...zijn heel anderen woorden dan de kerk ons doet geloven.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 18-01-2013 08:32

Hier had ik laatst met iemand nog een "discussie" over. Als je het goed bekijkt (en ik wil met deze uitleg niemand voor het hoofd stoten, maar dit is mijn gedachte) was Jezus niet meer of minder dan wij. Hij gaf net zo goed energetische behandelingen e.d. Alleen toen was het fenomeen nog zo onbekend in die groep (kelten bijv. waren daar wel mee bekend) dat het als een wonder een mirakel werd beschouwd. Daarom is er ook een boek, zijn levens verhaal over geschreven.
En God is eigenlijk net als bij mij de Grote Geest. God is een energie. En de mensen die hard schreeuwen dat de wereld niet ontstaan is door de oerknal, maar is gecreërd door God, die spreken feitelijk zichzelf tegen. Want het is een energie geweest die de oerknal heeft doen ontstaan. Dus feitelijk hebben we het allemaal over hetzelfde, alleen zijn vele mensen gefocust op de kerk die erbij ontstaan is en eigenlijk alles hierin verdraaid en naar eigen hand heeft gezet om de mensen in toom te kunnen houden. De kerk vormt een leidende functie op het moment dat iemand niet meer weet hoe of wat. Dan laat men zich leiden door iets wat in hun ogen alwetend is.

Excuus als ik hiermee iemand tegen de borst stuit, dat is niet mijn insteek hierin....
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 18-01-2013 13:09

Oja ik loop helemaal in jou schoenen mee.Alles is energie toen was er die benaming nu zijn er weer anderen benamingen.En ja ik zie Jezus
net zoals wij als mens die een bootschap aan ons heeft gegeven.Door de kerk worden wij verdwaalt van jezus zijn verhaal.Vele dingen worden gewoon omgedraait om het hef in handen te hebben.Waar gaat het hier nu om.Om de mens afhankelijk maken en als kudde dier elkaar achter na te lopen.Nee Mensen Jezus geeft ons een paradijs hier op Aarde.Waar wij met onze geest door de machten ver vanaf zijn verdwaalt.Daarom ook mijn advies..........Lees de geschriften van Thomas.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “(Para)normaal en Spiritueel”