Onze Moeder Aarde zo mooi Vlieg je mee?



Plaats reactie
Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Onze Moeder Aarde zo mooi Vlieg je mee?

Bericht door Ainila Heca Wiya » 01-10-2011 20:59


Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Fabiola
Berichten: 60
Lid geworden op: 28-08-2011 22:24

Bericht door Fabiola » 01-10-2011 21:11

Wat mooi is al wat op aarde leeft...zo bijzonder.

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 01-10-2011 21:18

Wij als sjamanen gooie de licht circel telkens rond voor haar gezondheid.Mijn woorden worden niet altijd gehoort in mijn schrijven.Daarom dit filmpje dat wij zien hoe prachtig onze planeet in werkelijkheid is.Vele staan er niet bij stil,ze jagen de heledag gewoon door.Niet één minuut denkend aan AL wat IS.Daarom is hier NU mijn oproep.Als je dit leest zou je dan één enkel minuut in respect haar licht energie willen sturen.Dankje lief lichtwezen.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Fabiola
Berichten: 60
Lid geworden op: 28-08-2011 22:24

Bericht door Fabiola » 01-10-2011 21:20

Uiteraard!
Al weet ik nog niet hoe, maar volg mijn gevoel en denk dat dit mij daar naar toe brengt.

Anonymous

Bericht door Anonymous » 02-10-2011 23:49

Ainila Heca Wiya schreef:Wij als sjamanen gooie de licht circel telkens rond voor haar gezondheid.Mijn woorden worden niet altijd gehoort in mijn schrijven.Daarom dit filmpje dat wij zien hoe prachtig onze planeet in werkelijkheid is.Vele staan er niet bij stil,ze jagen de heledag gewoon door.Niet één minuut denkend aan AL wat IS.Daarom is hier NU mijn oproep.Als je dit leest zou je dan één enkel minuut in respect haar licht energie willen sturen.Dankje lief lichtwezen.
`*`*`*`*`
zo mooi, zo rakend, mijn dank

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 03-10-2011 06:07

Aho! Onze Moeder zit dagelijks in mijn begroeting van Wakan, Skwan, Onze Moeder en Vader, mijn totem- en krachtdieren, leraren en gidsen, bomen,, bloemen, planten, stenen, diere, wezens, spirits en mensen die mij bijstaan.
Ik dank hen dagelijks....
En Moeder Aarde krijgt van mij dagelijks een deel van de energie die ik van Haar mag gebruiken terug.......

Pilamaye!
O mitakue Oyasin

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Plaats reactie

Terug naar “Moeder Aarde”