Vakantie?


Hier is ruimte om over van alles te kletsen.
Plaats reactie
Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Vakantie?

Bericht door Ainila Heca Wiya » 02-07-2013 19:50

Afbeelding

Hallo medereizigers de schoolvakantie is hier in Brabant gisteren begonnen.Ik wens jullie als je vakantie plannen hebt een fijne vakantie toe dat je alles toe mag komen wat je lief is.

Ik ga zelf dit jaar niet op vakantie....wel naar de zee waar ik ieder jaar mijn bezoek aan breng,waar of wat ga jij doen?

Van Hart tot Hart,
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Thalita26*Trouwe Papoose*
Berichten: 1144
Lid geworden op: 19-09-2011 19:37

Bericht door Thalita26*Trouwe Papoose* » 03-07-2013 09:08

hier is de vakantie nog niet begonnen, wij zijn als laatste aan de beurt van de schoolvakanties, misschien dat we ff een bezoek brengen aan me familie in duitsland en voor de rest zal het tuinesië :D worden en dagjes weg
Tot in het diepste van mijn hart: daar is het puur, zoals het moet zijn bedoeld.

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 04-07-2013 14:25

Ik ga niet op vakantie maar vermaak en prima, ik hoop wel op mooi weer zodat ik lekker naar de duinen kan met mijn kleine scootmobiel...heerlijk met mooi weer
Lieve groet Anneke

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 31-07-2013 18:56

Inderdaad Anneke.Ik blijf ook rond huis.Het is hier in Nederland te mooi weer om geld uit te geven voor het buitenland.Zo elke jaar ga ik wel naar de zee het is de grote zuivering om mezelf totaal leeg te maken van alles wat niet bij mijn hoort.Zondag vroeg op pad en kijken wat het mijn brengt.:D

Thalita en wat is je vakantie geworden.Duitsland??? :lol:
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 31-07-2013 19:52

Nope, geen vakantie hier.
Ik bouw geen vakantiedagen op als flexwerker, dus helaas.
Daarbij zijn wij ook niet van die vakantiegangers.
Helaas kunnen we er nu ook geen dagjes op uit zoals we normaal doen, omdat ik al 2 weken met mijn pootje omhoog zit.
Volgend jaar beter.
1 september mogen wij onze pup halen!!! Dat is feest!
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Thalita26*Trouwe Papoose*
Berichten: 1144
Lid geworden op: 19-09-2011 19:37

Bericht door Thalita26*Trouwe Papoose* » 04-08-2013 16:31

ik ben een paar daagjes naar me tante geweest in duitsland, ik kan helaas niet meer lang tegen auto ritten, heb daar ook een rede voor en we zijn dagjes weggegaan
Tot in het diepste van mijn hart: daar is het puur, zoals het moet zijn bedoeld.

lichtwezens
Berichten: 8
Lid geworden op: 17-05-2013 02:32

Bericht door lichtwezens » 06-08-2013 10:10

Ik werk in een katten pension en maak de hokken schoon en geef de katten lekker veel aandacht.

Maar ik voelde zelf dat ik er ff 2 weken uit moest en dat heb ik ook gedaan :)
Ik ben wel in een dal gevallen maar ik ben wel tot inzichten gekomen dus eigenlijk was het geweldig :D

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 07-08-2013 12:47

@Cikala das inderdaad feest 1 september.Ga je foto,s plaatsen?Ik wil ook mee genieten van je nieuwe aanwinst.Inderdaad volgend jaar zal alles anders zijn.

@Thalita toch bij de Fam geweest in Duitsland?Heerlijk alles bij kunnen praten?

@Lichtwezen als je de tijd hebt voor jezelf wat voor inzichten die je dan kadoo krijgt.Waarom alleen met vakantie en niet in het alledaagse leven inzichten zien?

Zo ben ik op mijn verjaardag naar Valkenburg in de fluwelen grot geweest.Wat veel muffen lucht met zich meebracht.Wel een krachtige ervaring om zo dicht bij Moeder Aarde te mogen zijn.Het voelt als geborgen in een baarmoeder.

Ontzettend kou daar 20 meter onder de grond en ondanks die kou heb ik totaal de liefde gevoelt die onze moeder elke wezen geeft.Hier enkel foto,s wat zie jij?






Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Thalita26*Trouwe Papoose*
Berichten: 1144
Lid geworden op: 19-09-2011 19:37

Bericht door Thalita26*Trouwe Papoose* » 07-08-2013 19:22

jaa die grotten zijn heel mooi, ben er al een paar x geweest, maar weet niet of ik er nu nog in durft, heb een nare ervaring opgelopen in oostenrijk in de grotten, jaa heb heerlijk bij gepraat bij de familie, ze waren blij ons te zien, en ik ben ondertussen gestopt met roken :D
Tot in het diepste van mijn hart: daar is het puur, zoals het moet zijn bedoeld.

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 07-08-2013 21:03

Hai Papoose wat lees ik hier ben jij gestopt met roken???Mag ik je vragen waar jij die kracht vandaan haalt en hoe je het doet.Ben al maanden bezig en het lukt me niet? :cry:

Kan je mijn uitleggen of kan je het schrijven over die ervaring in Oostenrijk?
Ik ga volgend jaar ook naar Oostenrijk vandaar.

Fijn is dat dan hé ff je fam knuffelen en bij kletsen. :lol:
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “De tipi”