OUD JAAR


Hier is ruimte om over van alles te kletsen.
Plaats reactie
Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

OUD JAAR

Bericht door Manitutanka » 31-12-2012 09:09

goeden morgen allemaal, ik ben even niet aanwezig geweest , vanwege de grote drukte met mijn moeder , maar ook het ophouden van bestaan van mijn laptop
Inmiddels ene nieuwe pc gekocht en sinds gisteren is die weer bijna helemaal geïnstalleerd dus ik kan weer iets doen op internet
vandaag oud jaar gaan jullie er iets bijzonders van maken?
Hebben jullie goede voornemens?
Lieve groet Anneke

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 02-01-2013 11:29

Hoiiii,

Mijn broer is gezellig met zijn gezin hie komen logeren.
En nee, ik heb geen goede voornemens...Als ik iets wil vornemen, dan kan ik dat alle dagen van het jaar doen, vind ik ....
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 04-01-2013 09:35

Ik vind het altijd leuk om toch even terug te kijken naar jet oude jaar wat er wel en niet gebeurd is en hoe je er zelf mee omgaat dus zodoende kan je ook je voornemen het toch allemaal iets te veranderen bv hoeven geen voornemens te zijn van ik drink niet meer of ik rook niet meer dat bedoel ik niet :D
Lieve groet Anneke

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 04-01-2013 10:28

Aha, op z'n manier.
Ja, op werkgebied misschien wel.
Maar voor mijn gezin en mijn sjamanistische, spirituele en paranormale zaken neem ik de dingen zoals ze op dat moment komen. En handel ik dan ook...
Misschien ad hoc, maar ik heb lang genoeg in het verleden geleefd en dat bracht mij niet de goede resultaten.
Nou vooruit een voornemen dan: Ik handel op mijn gevoel en intuïtie :wink:
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 04-01-2013 18:35

Denk ook dat die houding het mooiste is he het maar op je af laten komen
In het verleden leven heb je weinig aan vind ik altijd maar soms gebeurd dat gewoon. maar je neus in de wind
Lieve groet Anneke

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 04-01-2013 23:39

Soms zijn dingen uit het verleden ook goed. Het zijn immers ook lessen die je hebt geleerd. De kunst is dan om er niet in te blijven hangen, maar jezlef weer in het heden te zetten!
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 05-01-2013 19:41

Welkom back Anneke.
Nee heb met oud jaar mijn schoonmoeder naar haar rustplaats gebracht die 24 december is overgegaan naar de anderen wereld.Daarom voor mijn een niet zo leuke afsluiting.

Toch hebben wij het verleden nodig om in de toekomst alles anders te mogen doen..................

Mijn voornemens...............meer luisteren naar wat mijn hart te zeggen heeft.Zodat ik blind kan zijn voor wat de wereld nu is.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 06-01-2013 09:34

PEI ZEKER GEEN FIJNE AFSLUITING ZO HE GECONDOLEERD HOOR
Lieve groet Anneke

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 08-01-2013 13:03

Dankje wel lief.Ik weet ze is naar de anderen wereld waar haar geliefde zijn.Ik zal het een plaats geven in mijn Hart en haar die rust gunnen om in het licht verder te gaan.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “De tipi”