IDEEËN BUS!!!!!!!!!!!!!!


Hier is ruimte om over van alles te kletsen.
Plaats reactie
Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

IDEEËN BUS!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door Ainila Heca Wiya » 05-12-2012 19:28

Lieve mede reizigers op dit forum.Ik schreeuw het van de daken.....het valt mijn op er wordt veel gelezen in al het krachtige schrijven van enkele.

Weet dat jij op ieder schrijven mag reageren....je mening mag geven en zeker je verhaal in ervaringen of wat dan ook aan ieders mag delen.DEEL<LEEF>het heelt.

Vind je het te onoverzichtelijk wat er nieuw is op alle topics.Wil ik hier in de tipi of jij hier in de tipi aangeven waar jou of mijn nieuw schrijven staat.?wat vinden jullie hiervan?

Zijn er nog anderen leuke ideeën.....hoor ik dat hier graag.
Fijne avond medereizigers.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 05-12-2012 19:36

Nog een idee.

Een vraag aan alle.
Ik zoek krachtige moderators om iedere dag een steentje bij te dragen.Je kan je hiervoor aanmelden (privemail) waarom jij moderator zou willen worden?Tot in de mail...
Warme groet,
Ainila
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 08-04-2013 14:24

Ik merk dat ik ene beetje leeg ben de laatste tijd, heb het natuurlijk erg druk gehad begin dit jaar en dat heeft zijn sporen na gelaten, komt allemaal weer goed maar heb dus gene idee
Het enige wat je misschien kan doen is ene spreuk kaart of een vraag stelen met de vraag wat mensen er in zien of wat voor betekenis dit voor iemand heeft zodat je ene discussie kan krijgen
Op dit moment is het op het totale forum leven erg rustig misschien zijn de mensen forum moe geworden
Dus gewoon volhouden komt vast wel weer ...
Lieve groet Anneke

Plaats reactie

Terug naar “De tipi”