~~~~Loslaten ~~~~

Steeds meer mensen worden zich bewust.......
Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 08-01-2013 12:07

Heb je er al een methode voor om wel wat te kunnen slapen.Kan je er echt niks over vertellen Nancy?

Loslaten is ook jezelf leeg maken van de dag.Om in een anderen wereld van je dromen te mogen zijn.Daar liggen veel puzzelstukken die ons helpen kunnen in onze ontwikkeling.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 08-01-2013 15:44

Nancy schreef:Nee, ik ben geen nachtwerker, wel iemand die heel slecht slaapt
Meestal lees ik dan een boek, maar sinds ik dit forum heb ontdekt, lees ik hier de topics (ik heb er nog vele te gaan).
Maar het liefst slaap ik, maar daar heb ik niet veel over te zeggen jammergenoeg.
groetjes, Nancy
Een een meditatiemuziekje aanzetten en dan proberen te mediteren???
Dan rust je in ieder geval wel...is minder inspannend als een boek of de straling van je pc (al vinden we het natuurlijk wel leuk dat je dan het forum bezoekt :wink: )
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Nancy
Berichten: 25
Lid geworden op: 05-01-2013 06:08

Bericht door Nancy » 08-01-2013 18:36

Ik heb een mp3 met meditaties staan, maar soms heb ik totaal geen zin om ernaar te luisteren en in een boek lezen is voor mij ook ontspanning (val normaal gezien redelijk vlug in slaap als ik een boek lees).
En dit forum is natuurlijk ook heel interessant en overdag heb ik niet zoveel tijd om hier te komen lezen...

Ik probeer de dag van mij af te zetten en meestal val ik redelijk goed in slaap, maar dan kom in snachts wakker nadat ik gedroomd heb (en mij de droom niet meer kan herinneren of net wakker kwam toen ik net een 'clue' zou krijgen die ik kan gebruiken...) het is dat het zo moet zijn zeker?
Mijn slaap komt wel terug... ik heb vertrouwen hierin :)

Plaats reactie

Terug naar “Bewustwording”