Persoonlijke VRIJHEID

Steeds meer mensen worden zich bewust.......
Plaats reactie
Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Persoonlijke VRIJHEID

Bericht door Ainila Heca Wiya » 14-11-2017 19:15

Persoonlijke VRIJHEID

Er zijn vele mogelijkheden om los te laten. Er liggen prachtige kansen om meer persoonlijke vrijheid te ervaren. Vandaag een heerlijke top 10 om los te laten. Mmm… Waarvan wil jij jezelf bevrijden?

1. Wat anderen denken
Wat jij van mij denkt, dat is niet iets van mij. Dat is van jou. Laat los. Ik kan, mag en zal gewoon mezelf zijn. Ik ben uniek en geef het beste van mezelf. Punt.

2. Jezelf vergelijken met anderen
Geniet van de ander zonder jezelf erbij te betrekken. Laat vergelijkingen die je onzeker maken los. Kijk alleen wat je kunt leren van een ander. Ieder volgt zijn eigen pad.

loslaten3. Wat verstandig is
Als je altijd doet wat verstandig is, zul je weinig nieuwe dingen ervaren. Laat het onverwachte toe. Kom uit je comfort zone en proef van het leven.

4. Als… dan…
‘Als ik … heb bereikt of heb gedaan, dan ben ik gelukkig.’ Wacht nooit met genieten. Het enige wat je hebt is nu. Geniet van dit moment en van de reis die je maakt.

5. Doe maar normaal
Het maaiveld. Lang leve de mensen die zichzelf zijn en zichzelf laten zien. Kwetsbaarheid maakt het leven puur. Eenieder is uniek. Laat het keurslijf lekker los. Speel, zing, dans.

6. Verschillend zijn
Juich het toe dat iemand anders is. Dat maakt de wereld zo veel mooier en veelzijdiger.

7. Perfectie
Alles perfect willen doen. Laat lekker los. Wees volmaakt jezelf. Geef gewoon het beste van jezelf en juich eventuele fouten en mislukkingen toe. Ze maken je mens. Fouten en mislukkingen zijn bovendien bewijzen dat je iets nieuws probeert.

8. Gelijk hebben
Er zijn weinig echte waarheden. Alles heeft meerdere kanten. Laat het mooie van jezelf zien en gun de ander de ruimte om er wel of niet iets mee te doen. Wees dankbaar voor andere inzichten.

9. Steeds meer willen hebben
Bezittingen leiden in je gedachten vaak tot beperkingen. Je wilt houden wat je hebt en liefst wil je nog meer hebben. En dat terwijl het leven draait om ervaringen. Vervang hebben en bezitten door doen en ervaren.

10. Je eigen beperkende overtuigingen
Iedereen heeft ze. Je gedachten waarom iets niet kan. Betwijfel deze gedachten. Laat je inspireren door mensen die grenzen verleggen. Ga uitdagingen aan. Geloof en stimuleer jezelf en anderen.
Fantaseer over de positieve effecten van loslaten. Creëer een verlangen. Een verlangen om van bezitten naar ervaren te gaan. Van vastlopen in zekerheden naar vertrouwen. Van gemaakt volmaakt naar onvolmaakt en echt. Van beperking naar vrijheid. Geloof er in en neem je eigen besluit om los te laten.
Afbeelding
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Bewustwording”