totemdieren tarot kaart getrokken

Maak hier kennis met onze trouwe viervoeters. Deel je ervaringen over hen en stel je vragen ...
Plaats reactie
Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

totemdieren tarot kaart getrokken

Bericht door Manitutanka » 25-07-2012 12:15

ik heb de kaart geveleugelden4 getrokken en het gekke was al dat ik voor ik hem ging trekken liet vallen dus die is echt voor mij hihi
en nu lag die omgekeerd


Zoek naar de waarheid binnen in je, de vogel die er op staat is de amerikaanse matkop

Afbeelding

Er bestaan 7 verschillende mezen, 7 is een nummer dat sinds oudsher omgeven is met mystiek
7 symboliseertde driehoek boven het vierkant, het individu dat boven het stoffelijke bestaansnivo uitstijgt.
Zo kennen we onder andere, de 7 lichamen, 7 chakra's en 7 nivo's van bewust zijn.
Als deze kaart omgekeerd ligt wordt er iets dat eigenlijk zou moeten plaatsvinden niet gerealiseerd.
Dit wijst er op dat we in ons leven niet de noodzakelijke acties ondernemen.
Als je in evenwicht bent, realiseer je je de waarheid veel sterker en ben je ook in staat wat je innerlijk als waar ervaart op een veel vreudge vollere wijze te uiten en uit te leven.
Een omgekeerde kaart geeft mogelijkerwijs aan dat je op een verkeerde manier uitdrukking geeft aan mijn innerlijke waarheid.
Vragen: denk je slechts , zonder ooit in actie te komen? Of handel je voordat je je hersens gebruikt
Ben je oprecht tegenover anderen?
Vertellen anderen jouw wel de waarheid?
Beloof je dingen die je niet kan waarmaken
Of doen anderen soortgelijke beloften?
Wordt de waarheid genegeerd?
Lieve groet Anneke

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 25-07-2012 12:22

poeh wat een heftige kaart vind ik

Vragen: denk je slechts , zonder ooit in actie te komen? Of handel je voordat je je hersens gebruikt
* Ben je oprecht tegenover anderen?
* Vertellen anderen jouw wel de waarheid?
* Beloof je dingen die je niet kan waarmaken
* Of doen anderen soortgelijke beloften?
* Wordt de waarheid genegeerd?

het gekke is dat deze kaart me totaal niet aanspreekt, maar moet hem kennelijk delen

* als er iets op mijn pad komt denk ik en neem actie en probeer zo goed mogelijk te ondersteunen ,. helpen waar nodig is zonder mezelf uit het oog te verliezen
* ik heb het gevoel dat ik oprecht ben, ik zal nooit de boel voor liegen of zo
* Of anderen mij de waarheid vertellen weet ik niet natuurlijk, soms heb je twijfel maar dat kan ook mijn onzekerheid zijn
* Ik probeer altijd dat wat ik beloof waar te maken ik bouw altijd ene voorzichtigheid in omdat ik niet iedere dag over de juiste energie beschik, maar ook dat vertel ik er dan bij..
* Ja ik word af en toe teleurgesteld in beloften van anderen, maar ik probeer geen verwachtingen te hebben..verwachtingen geven bijna altijd teleurstellingen
* Wat ik wel merk is dat de levensvisie die ik de laatste jaren heb door mijn omgeving belachelijk gemaakt wordt zodat ik er ook niets over vertel, daar door zit je er alleen mee lastig delen zeg maar daarom is dit forum zo fijn
Lieve groet Anneke

Mastiska
Berichten: 3
Lid geworden op: 15-07-2012 21:33

Bericht door Mastiska » 25-07-2012 21:05

De uitleg die je hier zlf geeft klopt ook wel met het beeld dat ik van je heb. Daarom begrijp ik niet zo heel goed waarom je deze kaart gtrokken hebt. Daar moet ik toch nog eens verder over nadenken. :D

Plaats reactie

Terug naar “Dieren”