Mona Polacca

13 grootmoeders voor de 7 generaties.
Plaats reactie
Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Mona Polacca

Bericht door Ainila Heca Wiya » 15-07-2012 16:34

Afbeelding

Mona Polacca Hopi/havasupai/Tewa/zonneclan bootschap zei vertelt:
Ër was ooit een tijd dat wij,inheemse mensen geen kaarten of wegwijzers hadden.Toch konden we onze weg vinden,en waren we in staat om te reizen.Grootmoeder Mona vertelt:
''We hadden het Heilig vuur".Wanneer we op een bepaald moment verdwaalt en ge desoriënteerd waren en niet wisten welke kant we op moesten,ginen we voor Grootvader Vuur zitten.

In slechte gezondheid,zowel fysiek en mentaal als spiritueel,gingen we voor grootvader Vuur zitten en zeiden we onze gebeden.Op die manier werd ons de richting getoont die we moesten gaan,en dingen die we moesten doen.

We kregen de tekenen van grootvader Vuur.Ons hart vulde zich dan met warmte,liefde en compassie.Dat is de manier waarop grootvader Vuur is.Heb er altijd respect voor,laat het er zijn om je te helpen.

"Deze les over Grootvader Vuur werd me door mijn moeder gegeven.Opdat ik hier met de Grootmoeders kon zitten.We zijn hier allemaal gekomen met een goed gevoel.We streven naar iets goeds en naar een nieuwe richting,niet alleen voor onszelf maar voor alle mensen '.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “13 grootmoeders”