In vogelvlucht dit ben ik, Anu



We stellen het op prijs als je je even kort voorstelt, zodat we een beetje een idee hebben wie er allemaal meekijken op het forum.
Hou je er rekening mee ook zo nu en dan iets te posten?
Plaats reactie
Anonymous

In vogelvlucht dit ben ik, Anu

Bericht door Anonymous » 01-09-2011 13:25

Hallo allemaal, hier in vogelvlucht een korte introductie van mezelf.
Geboren met de helm op 2-1-1950, Rotterdam. Van kinds af aan al een vreemde eend in de bijt gevoeld, moeilijke jeugd, vroeg zelfstandig, nam dingen waar die anderen niet waarnamen, veel gespijbeld, bracht mn tijd liever door op het strand en in de duinen van Scheveningen waar ik een deel van mn jeugd heb doorgebracht. Jaren zestig- hippy, provo, straatmuzikant, sex-drugs-en rock en roll, eerste ervaringen met zen-meditatie, hectisch bestaan tot aan mn dertigste. Op mn dertigste naar Poona gegaan en laten intieeren door Osho, mede-initiatiefnemer geweest van het opzetten van Satyodaya meditatiecentrum aan de Noordsingel in Rotterdam.HBO-mw gevolgd en ruim 30 jaar gewerkt in verslavingszorg als therapeut en reclasseringswerker. Daarnaast: volle maan feesten georganiseerd en het Moondance volle maan ritueel ontwikkeld, Dream and Dance healings, tantra workshops, bindings-overgangs-rituelen. Ook als didgeridoospeler /percussionist/componist e.e.a. gedaan, optredens met o.a. de groep bellydidge en Anu & Friends. Initiator/initiatiefnemer van het
Shamanfes-tbrabant 2012.
_________________

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 01-09-2011 17:39

Hallo Ani,

En wel bewogen leven al achter de rug dus. Maar dat heeft je waarschijnlijk wel veel kennis gegeven.
Welkom op het forum en ik wens je een fijne Reis!

Cikala Ska Wabli
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Anonymous

Dank voor je reactie

Bericht door Anonymous » 01-09-2011 20:45

Ja, idd een bewogen leven, maar het heeft me wel gebracht naar wie ik nu ben en daar ben ik heel dankbaar voor. Fijne avond, Hook Hey en Namaste: Anu

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 02-09-2011 21:26

Hoi Anu,
Welkom op ons forum veel lees en schrijfplezier.Jij ook geboren met de helm op....net als ik in een poep en een scheet lachend op deze Aarde?
Ik lees shamanfestival.....wil je dit op ons forum ook bekent maken?
Van Hart to Hart.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Anonymous

Bericht door Anonymous » 02-09-2011 22:55

Hi, bedankt voor je hartelijke welkom. Kunnen we niet iets organiseren voor mensen die met helm op geboren zijn= Lijkt me lachen, wel allemaal een echte helm op , dresscode dus haha. Heb het goed, Anu

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 08-06-2012 12:46

Geef een gil als het zover is? :lol:
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”