Dick stelt zich voor



We stellen het op prijs als je je even kort voorstelt, zodat we een beetje een idee hebben wie er allemaal meekijken op het forum.
Hou je er rekening mee ook zo nu en dan iets te posten?
Plaats reactie
Anonymous

Dick stelt zich voor

Bericht door Anonymous » 29-08-2011 00:49

Hallo luitjes. Mijn naam is Dick, een afkorting van Richard. Ik ben van jongsafaan journalist geweest en heb voor verschillende broadcasters gewerkt, zoals BBC World Service. CBS/NBC, CNNi en SkyNews. Ik heb een schat van een vrouw, (nog) geen kinderen. Over het algemeen zeggen de mensen dat ik gemakkelijk ben in de omgang, dus da zal wel. We gaan eens kijken hoe dit forum zich ontvouwt. Ik ben benieuwd.

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 29-08-2011 09:54

Hoi Dick,

Van harte welkom hier op ons forum. Aangenaam kennis te maken. Woonplaats Utrecht en in Dublin? Reis je veel heen en weer?
Mocht je suggesties voor het forum hebben, dan horen we het heel graag
Veel plezier op je reis naar Thuis!

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 29-08-2011 14:31

Welkom Richard, je maakt mijn ook nieuwsgierig hoe jou beweging hierop het forum is.Een fijne reis.
Ainila
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Anonymous

Bericht door Anonymous » 29-08-2011 19:37

Cikala Ska Wabli schreef:Hoi Dick,

Van harte welkom hier op ons forum. Aangenaam kennis te maken. Woonplaats Utrecht en in Dublin? Reis je veel heen en weer?
Mocht je suggesties voor het forum hebben, dan horen we het heel graag
Veel plezier op je reis naar Thuis!

Cikala
Ik zit momenteel noodgedwongen in Utrecht. Binnenkort gaan we weer richting Dublin. Ik heb daar bijna 25 jaar gewoond en voel me inmiddels volbloed Iers. Ik ben in de O'Neill-clan opgenomen door het huwelijk met wijlen mijn vrouw Jaqueline. Die band is blijven bestaan en houd ik ook in ere. Ik heb ook innig contact met mijn schoonouders die mij inmiddels als hun zoon zien. En mijn nieuwe liefde Diana (van het voorjaar trouwen we) is inmiddels ook liefdevol opgenomen.

Suggesties voor het forum heb ik nog niet, maar je weet maar nooit. In ieder geval vind ik de geste van een consult van jullie geweldig.

O, voor de duidelijkheid: mijn roepnaam is Dick. Ik heb namelijk weinig met de Amerikaanse tak van mijn familie.

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 29-08-2011 22:18

Dickiedick schreef: Ik zit momenteel noodgedwongen in Utrecht. Binnenkort gaan we weer richting Dublin. Ik heb daar bijna 25 jaar gewoond en voel me inmiddels volbloed Iers. Ik ben in de O'Neill-clan opgenomen door het huwelijk met wijlen mijn vrouw Jaqueline. Die band is blijven bestaan en houd ik ook in ere. Ik heb ook innig contact met mijn schoonouders die mij inmiddels als hun zoon zien. En mijn nieuwe liefde Diana (van het voorjaar trouwen we) is inmiddels ook liefdevol opgenomen.

Suggesties voor het forum heb ik nog niet, maar je weet maar nooit. In ieder geval vind ik de geste van een consult van jullie geweldig.

O, voor de duidelijkheid: mijn roepnaam is Dick. Ik heb namelijk weinig met de Amerikaanse tak van mijn familie.
Hoi Dick,

Mooi dat de band met de familie van je wijlen vrouw is blijven bestaan. Spijtig dat ze is overleden. Prachtig dat ook je aanstaande bruid is opgenomen in de clan.
Ik vind het mooi te lezen hoe mensen dus ook gewoon met elkaar om kunnen gaan. Dat doet me deugd.
De geste van consult, ja, daar hebben wij bewust voor gekozen. Wij zijn van mening dat IEDEREEN recht heeft op hulp of begeleiding en niet alleen de mensen die het kunnen betalen. Kijk een gift is vrij.....ik ben van mening dat het vanzelf een keer bij je terug komt...is het niet links om dan wel rechts om.

Dank voor je verhaal!
Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Anonymous

Bericht door Anonymous » 29-04-2012 14:28

Cikala Ska Wabli schreef:
Dickiedick schreef: Ik zit momenteel noodgedwongen in Utrecht. Binnenkort gaan we weer richting Dublin. Ik heb daar bijna 25 jaar gewoond en voel me inmiddels volbloed Iers. Ik ben in de O'Neill-clan opgenomen door het huwelijk met wijlen mijn vrouw Jaqueline. Die band is blijven bestaan en houd ik ook in ere. Ik heb ook innig contact met mijn schoonouders die mij inmiddels als hun zoon zien. En mijn nieuwe liefde Diana (van het voorjaar trouwen we) is inmiddels ook liefdevol opgenomen.

Suggesties voor het forum heb ik nog niet, maar je weet maar nooit. In ieder geval vind ik de geste van een consult van jullie geweldig.

O, voor de duidelijkheid: mijn roepnaam is Dick. Ik heb namelijk weinig met de Amerikaanse tak van mijn familie.
Hoi Dick,

Mooi dat de band met de familie van je wijlen vrouw is blijven bestaan. Spijtig dat ze is overleden. Prachtig dat ook je aanstaande bruid is opgenomen in de clan.
Ik vind het mooi te lezen hoe mensen dus ook gewoon met elkaar om kunnen gaan. Dat doet me deugd.
De geste van consult, ja, daar hebben wij bewust voor gekozen. Wij zijn van mening dat IEDEREEN recht heeft op hulp of begeleiding en niet alleen de mensen die het kunnen betalen. Kijk een gift is vrij.....ik ben van mening dat het vanzelf een keer bij je terug komt...is het niet links om dan wel rechts om.

Dank voor je verhaal!
Cikala
Hallo lieve mensen, daar ben ik weer.

Reden van mijn wegblijven was zeker geen desinterese, maar er hebben zich een aantal drama's voltrokken die mij noopten tot het stellen van prioriteiten. Een en ander liep bijna helemaal mis, wat dan betekend had dat ik mijn tweede vrouw had weg moeten brengen, Ik zou het niet overleefd hebben,

Gelukkig is het redelijk goed gekomen, maar de angst waarmee ik geleefd heb, heeft diepe sporen getrokken. Mijn eigen gezondheid heeft daar ook ernstig onder te lijden gehad. Reden genoeg om het wat rustiger aan te doen.

Ik wil in een PBtje wel wat gedetailleerder op alles ingaan, misschien willen en kunnen jullie iets voor mij betekenen.

Groetjes

Dick

Anonymous

Bericht door Anonymous » 29-04-2012 14:35

Welkom op dit forum.


Be Blessed.

Ireth Islana.

Thalita26*Trouwe Papoose*
Berichten: 1144
Lid geworden op: 19-09-2011 19:37

Bericht door Thalita26*Trouwe Papoose* » 29-04-2012 15:28

hoi dick

welkom op deze forum :D
Tot in het diepste van mijn hart: daar is het puur, zoals het moet zijn bedoeld.

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 29-04-2012 19:41

Hoi Dick,

Is goed hoor, PB je foto en je verhaal en of vragen maar naar Ainila of Cikala.

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 29-04-2012 19:55

Richard welkom terug.In al je vragen je bent welkom.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”